Waarschuwing: Zware storm op komst

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

slaap vandaag in mijn eentje. mannetje is gestrand in Delft. en om naar almere te komen gaat gewoon niej meer

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    pfff mn vriend moet nog thuis komen met de trein, had net al gebeld, zat al in een trein maar die stond nog stil. hij moet straks nog van het station naar huis komen, eigenlijk moet ik m dan ff met de auto gaan halen, maar vind het best eng buiten. belde net, de trein is gaan rijden (zal een van de zeer weinige zijn), nu nog kijken hoe lang ie er over doet. normaal gesproken een kwartiertje

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Mijn man is ook gestrand. Hij werkt in Rotterdam en slaapt bij een vriend. Eenzaam nachtje dus :(

4. Female

Female Niet meer actief

het lijkt bijna onwerkelijk allemaal... wat een hoop troep geeft zoiets zeg, heb net nos gekeken. journaal blijft ook doorzenden.

5. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

das niks nee :idea:

6. Niet meer actief

Ik zit nog op mn werk en ben aan het twijfelen of ik het ga proberen nu...

7. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Ik zit nog op mijn werk, omdat er geen treinen rijden :cry:
    Ben helemaal kapot en ik hoop dat ik snel naar huis kan.
    Hopelijk komen alle mannen veilig thuis....

sterkte allemaal en een fijne avond, ik hoop dat ik straks lekker tegen mijn mannetje kan aankruipen

8. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    0800 1351 is het nationale nummer als je iemand kwijt bent of problemen aan de storm gerelateerd.

9. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    er zijn zelfs al 3 mensen overleden

10. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Huh? Hoorde ik het nou goed? Is LINGO afgelast vanwege de storm? Hahahawhaaaahaa

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heeft de storm ook nog een positief iets 8)

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Al het treinverkeer is voorlopig stilgelegd. Ik zag dat er een aantal mannen van jullie met de trein reizen. Ik hoop dat ze nog thuis kunnen komen...

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    pff ik had de stille hoop dat ie rond een uurtje of 7-8 thuis zou zijn vanuit Frankrijk, maar hij belde net en staat nu nog steeds bij Breda in een 30 km lange file aan weerskanten een vrachtwagen omgedonderd....

hoop in ieder geval dat ie zo veilig thuiskomt (evenals de rest die nu nog onderweg zijn) want er zijn nu alweer 3 doden... :(

14. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    pff mn vriend is thuis, zijn trein heeft gelukkig wel gereden, blijft eng hoor dit weer

15. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    alleen in het noorden reden ze nog summier, mn vriend heeft dus geluk gehad, is zelfs nog op de fiets naar huis gekomen. hoefde ik gelukkig niet meer de deur, waaide wel ontzettend hard zei ie.

16. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Mijn man is bij zijn broer in Amsterdam. Hij stond op Duivendrecht en tja....geen treinen... Zit je dan helemaal alleen. Kwam thuis en de vuilnisbakken bleken ons tuinhekje uit de grond te hebben geduwd, er stond nog een raam open, dus de zolder voor een deel nat.... Ik dus met buik en al de kliko's in de achtertuin gezet (waar minder wind is) en alle hangdingen en losse onderdelen binnen gelegd.....

Echt een avond waarop ik alleen thuis wilde zijn....zucht, als de schutting in de achtertuin het nu maar houdt, want die zie ik af en toe ook heen en weer gaan dat ik denk.....nnoooouuuu......

17. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ja, dat kan! Is ook pas sinds kort dat echt ALLES stilligt...Nu rijdt er echt geen enkele trein meer door Nederland.

18. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Hoop dat iedereen veilig thuis komt of onderdak heeft.

mijn gezinnetje is compleet weer thuis.
    De steiger op de bouw waar mijn mannetje zat is helemaal ingestort vanmiddag terwijl die verankerd was.

19. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ jotim, jeetje er stond hopelijk niemand op of in de buurt!?!?!? Dat is ook geen werk met dit weer hè...

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    al het trienverkeer in heel nederland ligt op dit moment stil. Er rijden dus nergens treinen meer. Ik hoop inderdaad dat iedereen nog thuis komt, maar mijn moeder zit ook vast op Utrecht centraal en die kan nergens heen.

Deel Deze Pagina