Mijn zusje, d'r man en mijn neefje durven ook niet meer naar huis te rijden. Gisteren waren mijn ouders al gestrand toen de boten naar de eilanden uitvielen, dus ben voor de 2e nacht op rij noodopvang.
Mijn schoonzusje is al 5 uur bezig om thuis te komen (normaal 2,5 uur)...tis zonde ze rijdt van de ene file in de andere...hopelijk komt ze nog thuis vandaag.... liefs, misspuma
Mijn man belde vanmiddag om 4 uur om te zeggen dat hij wegreed van zijn werk vanuit rotterdam maar is nu nog niet thuis, hij zit nog steeds in rotterdam alles is afgeloten de haringvliet en de moerdijk en alles staat vast en kan geen kant op. Dus hij kan voorlopig niet naar huis komen. Pffff vind dit niks hoor.
@ Judy77 - gelukkig niet de brandweer en alles was al aanwezig. Bouw ontruimt en alles. Hoop echt dat iedereen vananvond droog zit en veilig
mijn moeder zit vast op utrecht centraal en ze zou opgehaald worden door een taxi, maard ta gaat ook niet gebeuren. Ik zit nu alleeni n 2 strijd. Ik zou haar eigenlijk willen halen maar weet tegerlijkertijd dat dat niet slim is. Ze heeft allen den ziekte van Parkinson en zit daar nu al 5 1/2 uur. En als het zo door gaat, duurt het ook nog de hele avond. Niemand anders wil haar gaan halen.
Oh Tascha, wat naar voor jou en je moeder natuurlijk. Ik zou ook niet weten wat verstandig is, maar van rotterdam naar Utrecht is nu ook geen makkelijke weg, daar doe je zelf ook uren over.
Gestrande reizigers Utrecht Mensen die in de omgeving van Utrecht zijn gestrand, kunnen contact opnemen met 0800-1351 voor meer informatie.
ja zag t net op het extra nieuws mar ja alles staat nog vast iedereen gaat door de moerdijk nu natuurlijk
Hoi hoi meiden Wij hebben zonet onze partytent afgebroken De eerste was ook kapot en nu onze 2de al maar wat een wind zeg Gossie ik heb dit nog nooit meegemaakt zo erg Er is nu extra nieuws op rtl4 over dit weer Liefs Tijgertje23
Hier vliegt echt van alles om het huis heen tuinstoelen enz enz onze nieuwe dakkapellen hebben ze al met balken extra vast gezet en de luiken klappen tegen het huis aan bbrr wel een beetje eng hoor
Mijn vriend belt nu met zijn moeder, maar de telefoon van mijn schoonzusje is leeg...dat ook nog grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! liefs, misspuma