De babykamer was al een tijdje af, maar ik heb nu ook het wiegje en het bedje opgemaakt! Ik ben zo blij met het eindresultaat dat ik toch jullie even wil wijzen op de foto's. Het is een echt Colorique kamertje geworden, ben er echt helemaal verliefd op! Liefs, Cellie.
Wat lief zeg en wat een mooi wiegje. Als de kleine er strax is, moet je wel laag opmaken he? Dat de beeb met de voetjes aan de rand zit, maar dat weet je denk ik wel, ff tip tussendoor!
Het wiegje is niet zo groot....ik weet het wel hoor... lostte dat bij de vorige 3 op met een opgerolde handdoek
Ziet er heel mooi uit! Ook toevallig van de week zat ik op beebiesite en zag ik jullie foto's op de begin pagina dus had het al gezien, maar erg gezellig en leuke kleuren.
Mooi hoor, je hebt ongeveer dezelfde kleuren gebruikt als wij voor de babykamer! Vind het echt super!
Nee wist ik eerst ook niet, maar als je kijkt op www.beebiesite.nl dan zie je links allemaal foto's, en als je nieuwe foto's plaatst kom je daar tussen te staan
mag ik vragen waar je dat wiegje gekocht hebt? en hadden ze het ook nog in andere (meisjes) kleuren? Vind het er zo leuk uitzien!
Leuke wieg heb je (zie mijn album) Enne, missX, ze hebben hem ook in Fuchsia roze Weet niet waar Cellie hem gekocht heeft maar ik heb hem via Marktplaats. Het merk is Colorique, misschien dat je hem via de merknaam kunt vinden. Succes!