De fietketel (plastic buitenkant ) op een werkend pitje gezet. Stonk enorm en de plastic was lekker aan t kookvuur gesmolten. Ook al voorgehad met een plastieken vergiet.
Ik heb zelf nog geen blunder gemaakt, ja nootmuskaat op mn ei ipv peper (en dat was in tegenstelling tot knoflookpoeder echt super smerig). Mijn vriend heeft een keer geprobeerd zijn witte schoenen schoon te maken met bleek en die werden toen geel. Weg 110,- aan schoenen.... Een vriend van hem heeft een ei proberen te koken in de waterkoker. Hij heeft een pakje tegen de knop aangezet zodat die bleef koken. Dezelfde jongen ging ook popcorn maken in een rijstkoker..... Verder kan ik zo niks bedenken Maar ik heb wel heel hard gelachen om sommige blunders hier
ehm in gedachten verzonken, want druk, aardappels in de vriezer gemikt, en de volgende dag maar zoeken..... autosleutels meegewassen (en geen reserve...) geintje kostte 220,- want meteen 2 nieuwe besteld. man: blikje gulaschsoep in magnetron, gewoon opengedraaid, er zo in...... (ook nog zeggen; doet loesje ook altijd) koffiezetten zonder stekker erin, en de visite maar wachten... moet ik doorgaan?
Ik ben ook wel eens een pan flessen vergeten (allemaal gesmolten, was het moment om over te gaan op een ander merk wat nog in de kast stond ), stoofpeertjes idem (en in 1 week, 2 pannen weg). Blauwe sokken bij de witte (ehh, lichtblauwe..) was: check.
1 rode onderbroek gezellig bij de witte was....inmiddels al jaren geleden maar mn sportbh (die ik nauwelijks draag hihi) heeft nog steeds roze delen. Verder al vaker gehad dat eten is aangebrand omdat ik dan weer te druk ben met andere dingen.
De oven alvast aanzetten terwijl de sterilisator er nog in stond (combinmagnetron) Oeps smelt smelt smelt Mijn oma waar toendertijd mijn broertje aan vroeg, oma maken ze nu ook al witte koffie tegewoordig??? Ze was de koffie er vergeten in te doen en er liep alleen water door.
Ik heb al heel vaak eten aan laten branden, koken is echt niet voor mij weggelegd.. Mijn SM heeft een keer de auto gewassen met een schuursponsje en de auto kon daarna naar de spuiterij Mijn man laat om de haverklap sleutels of geld in zijn zak zitten, hij is al een keer helemaal in paniek geweest. Hij had veel geld (contant afgerekende auto, wij hebben autobedrijf) in zijn broekzak laten zitten en hij ging thuis kijken, zat de broek in de machine en hij kreeg hem niet af. Ik werkte toen nog bij een andere baas, hij heeft me wel 25 keer gebeld in een uur.. Geld had ik er al uit gehaald overigens en netjes in de kluis gelegd..
precies hetzelfde alleen op een andere manier, mijn dochter deed haar kleertjes in de was incl. luier. Glad wordt dat spul ook nog eens op de badkamervloer joh gewoon gevaarlijk.
JARRRREN geleden had ik een jas die zeik nat was. hihi op de kachel laten drogen (was een straal kachel.) Leuk effect maar STINKEN oeps.
Ik heb een combi magnetron. En ging een stokbroodje bakken. Dus over voorverwarmen klaar dus broodje er in.. Mn man gaat de keuken in want mijn stokbroodje was klaar hij doet het deurtje open en toen was mn stokbroodje verkoold.. Oepsie had m op magnetron gezet
Ik heb ook wel eens een luier in de was gehad, maar toen viel het gelukkig nog mee. Was ook een kort programma! Mijn vriend stopt werkelijk vanalles in zn zakken en heb wel eens een horloge, telefoon, oordopjes ect. voorbij zien komen in de wasmachine. Hij heeft ook wel eens spijkers in zn zak gehad, toen was de machine ook kapot ....
Geld moet een wasbeurtje toch prima doorstaan op zich! Lief ging ook eens kip ontdooien, op onze combimagnetron stel je t soort product en t gewicht in, ging stinken! Had ie m op 2 kilo ipv 200 gram gezet, was hem nog niet opgevallen dat t wel erg lang duurde
Mr. Musle ovenreiniger....dacht er ook gelijkm mijn rvs gaspitten mee te reinigen.... Jammer joh.... Die zijn nu compleet uitgevreten mat....zooo zonde... *leermomentje*
Ik had vorige week witte was, em mijn vriend heeft witte werk hemden, nou tja daar zat een pen in. Nou heb ik dus overal inkt vlekken op. en krijg ze er niet uit.. zonde joh. Wie duwt er nu ook een pen in zijn borstzakje van zijn bloes heb ik hem gezegd,, maar ik had het ook niet na gekeken.
ik zat continu tegen mijn man te zeuren dat hij goed kleuren moest scheiden bij de was.. stop ik zelf een nieuwe roze badstoffen verschoningskussenhoes bij de witte was in
Voor het grote bed van mijn zoontje nieuwe dekbedovertreks gekocht van Lief! en rode hoeslakens erbij gekocht want dat kleurde er zo leuk bij. Had de hoeslakens apart oveer de reling van de trap gehangen en met het uitsorteren van de was per ongeluk het dekbedovertrek over de hoeslakens gehangen en het hele boeltje in de wasmichine gepropt. Nu is het dekbedovertrek dus een beetje roze geworden. Ach roze kan best voor een jongen toch?
Altijd een auto gehad met een electrische slot. Nu heb ik een twingo, lekker ouderwets die je open en dicht moet maken met de sleutel. Laat ik nou de sleutels in het contact zitten en smijt zo de deur opslot dicht.. Balen. Schuifdak gesloopt want wilde geen raam intikken. Nu vliegt mijn dak telkens open op de snelweg hahaha Gaat niet meer goed dicht...
en mijn dure klamboe voor de baby kamer een gat erin gebrand met de strijkijzer. Had een theedoek op de stof gelegd zodat ik niet rechtstreeks op het voile zou zitten, plant ik het strijkijzer net naast de theedoek....zucht.
Mijn stiefvader had de was te lang in de machine laten zitten dus mijn zomerjas was goed verkreukt. Ik (13 jaar ofzo) vond dat ik zo niet over straat kon dus besloot hem zelf wel even te strijken. Er natuurlijk niet bij nagedacht dat deze jas niet gestreken mocht. Moest uiteindelijk nog 2 zomers rondlopen met een strijkijzer-patroon-gat op mn rug.