Waarschuwing! ;)

Discussion in 'De lounge' started by Napoleon, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Haha ik herinner me dat ik heel lang geleden iets ging strijken wat lang duurde (was erg gekreukt). Dus zette ik het strijkijzer er gewoon op neer en wachtte dan even. Maar toen ging de bel. Even later kwam ik terug en pakte het strijkijzer op, maar was te laat.. een mooie zwarte strijkijzerprint op een kussenhoes :D
    (ik zie dat ik niet de enige ben met zo'n print :D)

Verder ben ik zo snugger om altijd treinkaartjes in mijn broekzakken te laten zitten. Maar erger was toen ik mijn dure gouden ketting erin had laten zitten en de broek ging wassen. Toen was de ketting stuk.. paar honderd euro weggegooid dus :)

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Haha, leuke blunders ;)

Hier een keer zo'n bakje rijst in de magnetron, vergeten gaatjes in te prikken.. Boem, zei die toen ik het deurtje open deed. Het regende rijst :)

Geinig, zo'n slijmbad!

3. Ik las te vluchtig en zag het volgende staan: "Mijn stiefvader te lang in de machine laten zitten" :D

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Mijn man ging een keer pindasaus maken, die in een zakje zit, en in de magnetron kunnen, alleeeeeen moet je wel even een hoekje eraf knippen! resultaat: BOEM...en een magnetron onder de pindasaus.

De kussentjes van de bank in de was gedaan, dus niet t hoesje, maar t kussentje zelf... resultaat, kussentjes kapot gegaan in de was, en alles onder dat spul wat erin zit...

Wollen trui in de machine, kwam er erg klein weer uit.. oeps!

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Pindabommetje!!! *proest*

6. All Mine

All Mine Bekend lid

Feb 22, 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Met die luier in de wasmachine heb ik ook al eens gehad. Wat een troep!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    :D.

8. Jute

Jute Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    2,011
    204
    63
    Female
    Ik heb de mobiele telefoon van mijn vriend wel eens in de wasmachine gedaan. Kon na dat wasje gelijk een nieuwe kopen. Zou je denken dat ik daarvan geleed zou hebben he. Nee hoor, een paar weken later zie ik dat ding weer voor het raampje van de wasmachine schuiven. Ja hoor, weer een nieuwe telefoon kopen. Mijn vriend kijkt zijn zakken nu (redelijk) goed na voor hij wat in de was gooit:p

9. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

Jun 3, 2010
    1,059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Top! Een gewaarschuwd mens telt voor twee: ik heb hem even op mijn not-to-do-lijstje gezet.

Eigen (huishoud) blunder:
    toen ik een jaar of 16 was een tip uit het meidenblad Yes opgevolgd: je haar straighten door het te strijken met een strijkijzer. A. ga maar eens met je hoofd op de strijkplank je eigen haar strijken, zonder je oren te verbranden... B. altijd eerst het artikel helemaal goed lezen: strijkbout op wolstand en niet te vaak en zeker niet te lang en C. lieg tegen je kapper dat het echt komt omdat heel het huis is afgebrand en jij ternauwernood bent ontsnapt (met de waarheid wordt je echt nooit meer voor vol aangezien, achtervolgt je nog ja-ren ;)) D. vraag je oma vast een muts te breien
    Kortom: het heeft maanden geduurd eer mijn haar er weer een beetje fatsoenlijk uit zag

10. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Proest....... :D :)
    Arme jij........ Ben erg visueel ingesteld, en haal dus nu allerlei beelden in mn hoofd hoe dat er wel niet uit moet hebben gezien!
    Schuin hoofd-hoofd deels op de strijkplank- haren goed plat neerleggen- vervolgens met gloeiendhete bout je haren doen...... Och jee...... :)

11. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik ging Esmée haar flessen uitkoken. Dacht dat er makkelijk 2 in de pan paste.Resultaat in allebei de flessen een gat.. ;)

Share This Page