Wie is er wel eens naar een tattoo conventie geweest en/of heeft daar een tattoo laten zetten? ik wil hier Dutch Ladies Convention - My Site naar toe, ben al jaren aan het zoeken naar een goede tatooshop, wil namelijk een gekleurde uil op mijn voet laten zetten, maar vind bij veel shops de kleuren niet mooi uitkomen.. zal een foto er bij zetten wat ik graag wil.. groetjes!
Ik ben nog nooit bij een conventie geweest, dus daar kan ik niks over zeggen, maar mijn partner heeft ook een volledig gekleurde tattoo en die is erg mooi qua kleur. Wij laten onze tattoo's zetten bij The Mean Machine in Groesbeek.
Ik heb een kleintje gezet op een conventie in Haarlem. Ben nu bezig met een hele grote op mijn rug (hele rug). Zou voor zo een als die van jou toch echt een goede shop zoeken en daar een afspraak maken. Op zo'n conventie zie je ook de kleuren niet... Ga nu naar Rinto in Burgum. Heeft wel een lange wachttijd.
Hallo, mijn man en ik hebben 4 jaar terug op de conventie een tattoo laten zetten en hebben er allebei spijt van. Heb belachelijk veel betaald voor een kleine tatoo die nu al aan het vervagen is en dus bij gewerkt moet worden. Als je een kwalitatief goede tatoo wil,met een beetje garantie, adviseer ik je om toch naar een shop te gaan,mocht het niet goed wezen kun je terug gaan.
Ik dacht misschien daar een beetje rond te kijken en dan vervolgens een afspraak te maken in een shop.. En leuk dagje uit natuurlijk!
Ja, dat is het zeker! heb mn ogen uitgekeken wat daar allemaal gebeurd en rondloopt Maar denk idd dat het een beter idee is om daar voor een goede shop te kijken
Tattoomania apeldoorn. Gerrit. Daar moet je zijn voor zoiets! Die is zoooo goed! Vooral met kleur. Uhhh wel een laaaaaaange wachttijd!
ik ben daar een keer geweest toen ze aan het verbouwen waren, stof lag overal en vrolijk door tatooeren.. ze zijn idd erg goed, maar liever niet..
Vriendin van me is een tattoo queen en woont hier in de buurt. Heeft ook mooie plaatjes met mooie kleurtjes op dr lijf staan! Kan altijd ff vragen waar zij het laat doen .
In Amstelveen zit een vrouw die heeft hele mooie kleuren en die tekent alles zelf zoals je wilt en ze blijft eerst teken todat ze er echt zelf helemaal tevreden over is en je krijgt dan altijd een tattoo die ze nooit precies hetzelfde als bij een ander zet, of je moet zelf een plaatje al hebben maar dan nog maakt ze er zelf nog iets veel mooiers van als je het haar laat uittekenen ze is echt super! Ik ben van de week mee geweest met een vriendin en ze had 3 tekeningen gemaakt uiteindelijk en m'n vriendin koos er 1 en toen ze klaar was zij die vrouw o eigelijk is dit er bij ook wel mooi eerst voorgedaan natuurlijk en ja het was mooier dus hup ze moest weer liggen haha. Maar vond haar wel heel goed ook niet gehaast ze neemt gewoon rustig de tijd voor je en ze zegt ook gewoon eerlijk wat ze mooier vind of juist niet. Dat is wel fijn.