Hoi, ik hoop dat er hier Apple experts zijn. Mijn man en ik hebben beiden een ipad die op ons netwerk is aangesloten. Nu heb ik via iTunes Toystory gedownload en hij Wall-E. Bij instellingen kun je bij Video's 'thuisdeling' aanzetten. Betekent dat dat we beiden beide films op onze ipad kunnen zetten? Dat zou nl wel handig zijn. Ben eerlijk gezegd bang dat het niet kan, maar wil dat graag zeker weten. We hadden al gezien dat je Video's niet op Icloud kunt zetten.
Mijn ipad gaf standaard mijn Apple id aan dus had ik ook met mijn account ingelogd. Lol Maar het is dus wel mogelijk?
Je gaat naar Settings en dan iTunes & AppStores en switcht daar het schuifje om, daar staat: 'automatically download new downloads made on other devices'.
Wij gebruiken dat (home sharing) thuis in combinatie met laptop en appletv Dat we dus via de appletv beneden op de tv... Filmpjes af kunnen spelen van de laptop zonder dat we de laptop speciaal aan de tv hoeven aan te sluiten. Je zet de filmpjes dus niet op 2 lokaties neer maar kunt het wel op verschillende lokaties afspelen. Geen idee of het ook werkt tussen 2 iPad eigenlijk.. Nooit geprobeerd Eens googlen op "home sharing" zal wel helpen.
Belachelijk! Mijn reactie word niet geplaatst omdat het woord onderlaad in stond, pfff.... Je gaat naar Settings en dan iTunes & App Stores en zet daar de schuifjes om. Daar staat: Automatically onderlaad purchases made on other devices'.