Waarscuwing Vakantieveilingen / Alice in Wonderland

Discussie in 'De lounge' gestart door susanne85, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Desalniettemin was het een leuke meidenavond.;)

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vakantieveilingen doe ik nooit meer.
    Ik had een kreeftenmenu gewonnen voor 30 euro. Was er blij mee. Bleek er achteraf maar 100gram kreeft bij te zitten en was je verplicht om een hele kreeft (zeg maar een kilo) af te nemen. Was uiteindelijk nog 100 euro kwijt... ik heb het toen niet gedaan, was ik mijn 30 euro kwijt...

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb ook meteen gevraagd wat nou t verschil is tussen 1ste rang en 1ste catogorie.
    bij de eerste rang is t vanzelf sprekend en zit je op de eerste rijen van de zaal
    bij 1ste cat zit je bij alice in wonderland op de eerste 5 rijen van de amf( midden zaal) of op de eerste 5rijen van t balkon. alleen ik zat op rij 17 dus dat is nou net jammer;)
    maar goed ik wacht af wat see-tickets doet en daarna moet ik er maar vrede mee hebben vrees ik. goeie leerles voor de volgende keer. en meteen een goede attentie voor de dames die nog gaan moeten;)

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    dat was t zeker.:D

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

je kan gelukkig nog lachen. heeft je meisje toch nog wat kunnen zien dan?

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou ja :$

Kan me voorstellen dat je dat dus niet doet...

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ja na de pauze zijn we een stuk naar voren gegaan en verder van t balkon af gaan zitten ( verder naar links);) waren officieel niet onze plekken maar de plekken waren vrij:)

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    nou nieuwe wending in t verhaal

see-tickets heeft nagekeken waar we zaten en die beweerd dus dat wij wel degelijk eerste rang zaten:$
    je kan mij dat niet wijs maken aangezien we 1 van de achterste stoelen hadden in de zaal en pal een balkon voor onze neus hadden waar de kids tegenaan keken.
    deze plaatsten zouden nauwkeurig bepaald zijn door de producer van de voorstelling. nou heb ik gevraagd waar ik die oh zo goedziende producer kan vinden en hoe ik hem kan bereiken omdat ik zijn visie op 1ste rang wel eens wil horen hoe hij erbij gekomen is dat dit 1ste rang plekken moet voorstellen.

dus ik wacht weer op een reactie in de hoop dat ik de producer kan mailen via een toegezonden mail en anders ga ik toch ff via studio100 kijken wat ik kan doen.;)

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Vakantieveilingen pakt niks meer dan 4 euro per veiling, dat staat er ook duidelijk bij. Wat jij er voor wilt betalen gaat direct naar de aanbieder van de veiling. Dus goed lezen en als er dan iets niet klopt is dat bij de aanbieder te herhalen en niet bij vakantieveilingen lijkt mij.

Ik heb juist al een aantal goede deals gemaakt, gewoon door niet mee te gaan met sommige crazy asses die alleen maar bieden voor de lol, maar juist op rustige momenten tegen een mooi bod iets te kopen.

Toch vind ik het wel belachelijk dat jullie zo bedonderd zijn, maar ik vind dat degene die jullie de plaatsen gaven, dus seetickets, toch echt degene zijn die fout zijn!Succes!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wordt vervolgd dus.:cool:

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    absoluut. ;)

12. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Ik heb het ook gezien op vakantie veilingen en daar stond wel degelijk op dat je niet op de eerste rang zat. Echt duidelijk stond het er niet bij en het zou kunnen lijken dat je voor de eerste rang betaal maar als je goed lees had je het kunnen zien.

Ik heb namelijk direct gekeken op de originele site zodoende kwam ik erachter en heb gelijk mijn biedingen laten varen.

Helaas kan je niet direct mensen waarschuwen maar ik had dit dus verwacht dat dat zou gebeuren.

Deel Deze Pagina