Ja dit. En dat ik zoveel speelgoed kon kopen. Dacht altijd ik hou het maar bij 1 misschien 2 doosjes. Helaas zijn het veel meer dat dat. Maar kan het ook moeilijk weg doen.
Moeder worden, dacht dat het bij een droom zou blijven...tot ik op m'n 35-ste m'n man tegen kwam. En als je 6 jaar geleden had gezegd dat ik zou stoppen met roken had ik je uitgelachen, inmiddels al ruim 6 jaar gestopt
Nadenken over een derde. In mijn beeld zag ik 2 kinderen. En nu gaan de leukste spullen toch de kast in om bewaard te worden.
Burgerlijk leven. 😬 Ik wilde altijd de hele wereld over reizen, laat relatie krijgen, trouwen en dan kinderen krijgen. 35+ ofzo. Toen ik wat ouder werd, veranderde dat wel wat en wilde ik het samen met ml (toen nog vriend) doen. Trouwen en veel reizen en dan eens kinderen krijgen. Ik wilde altijd gaag in een bruisende, levendige stad wonen. Uiteindelijk raakte ik onverwacht zwanger van voor we getrouwd waren op m'n 19e, ben getrouwd en bevallen op m'n 20e, nu 22 en mama van 3 kinderen. Ik woon buiten de bebouwde kom van een heel rustig dorpje en leef een heerlijk leven, maar dan wel 180 graden anders dan ik ooit kon denken! Ben trouwens ook tbm, wat ik echt achterlijk voor woorden vond, je gaat toch niet thuis zitten na al die moeite voor een diploma. Whahaha, ik wist toen nog niet beter.
Moeder van 'maar' 2 kinderen worden. Wilde er minstens 4 als het ons gegund zou zijn en dan een groot huis en nog pleeg of adoptiekinderen. Maar nu staat de kinderwagen toch op marktplaats en heb ik alle kleertjes die niet meer passen weg gedaan... Tot mijn 70e gaan werken, dat duurt nog meer dan 40 jaar haha, maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit ga stoppen, 2 dagen per week is echt het minimum, mijn baan is gewoon te leuk Oja, en voor mijn 30e in een kast van een huis wonen, helemaal naar wens ingericht de grond is hier enorm goedkoop Kleding kopen zonder over elke euro na te moeten denken (kom uit een groot gezin, vanaf mn 12e moest ik zelf mn kleren kopen) en trouwen met een man die jonger is dan ik!
Oja, nooit gedacht dat ik 4,5jaar slaaptekort zou overleven. Waarvan het afgelopen jaar soms weken achter elkaar maar 4 uur per nacht. En steeds maar dacht ik: nu kan ik echt niet meer! Maar toch gelukt, en nu slapen we na 4,5 jaar sinds 2 weken eindelijk weer 7u per nacht, heeeeeeeeerlijk!!!
Grappig dat velen nooit gedacht hadden aan kinderen te beginnen, ik ook niet maar zit me net te bedenken dat ik ook de eerste ben uit bv mijn middelbare schoolklas ;')
` Ik weet nog hoe heerlijk ik het vond na 1,5 jaar om weer normaal te kunnen slapen. Dat was "maar" 1,5 jaar. Respect.
Op zaterdag om 8.30 de boodschappen gaan doen! Ik verklaarde mijn ouders altijd voor gek dat ze niet lekker in bed bleven liggen. Maarja als de kinderen eenmaal komen val je zo in een ander ritme en sta ik dus om 8.30 fris en fruitig in de supermarkt.
Een heleboel, maar ik had mijzelf nooit in Azië terecht zien komen met mijn gezin. Ik dacht altijd (terug) naar de VS te gaan of Australië. 😅 Ik had ook nooit gedacht een succesvolle entrepreneur te worden, zeker niet met mijn wetenschappelijke achtergrond. ☺️ En vroegah wilde ik altijd minstens vier (eigen) kinderen, gelukkig ben ik daarvan afgestapt. 😂
Nooit gedacht ik zou trouwen Of ik 2 kittens in huis zou halen wilden nooit geen huisdieren meer en nu heb ik er dus 2
Een borstvergroting. Ik roep al jaren "geen polonaise aan mijn lijf" maar na 2 keizersnedes, een aantal ziekenhuisopnames en operaties, heb ik het toch gedaan! De drempel was ineens heel laag... En heel erg gelukkig met mijn keus!
Op vakantie gaan en zeggen: als ,naam dochter, het naar dr zin heeft genieten wij ook. Jak, wat burgerlijk , maar het is wel zo.