weer zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mirjamc, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjamc

    mirjamc Actief lid

    6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Het zal wel een domme vraag zijn,maar kan ik nu alweer zwanger zijn?Ik heb 8 juni een curretage ondergaan en ben nog niet ongesteld geweest sindsdien,maar ik heb nu weer dezelfde verschijnselen als ik had toen ik vorige keer zwanger was.
    De gyneacoloog zei dat ik eerst een normale ongesteldheid moest hebben gehad,voor we het weer konden proberen,maar het voelt allemaal zo apart zal ik maar zeggen.
    1 augustus moet ik voor na-controle naar de gyneacoloog.Dan kan ik het hem pas vragen,maar ik dacht,misschien weet iemand hier of het uberhaupt kan.
     
  2. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi Mirjam,

    Ik hebop 8 juni een miskraam gehad en heb net ook een bericht geplaats.
    Ik dacht vorige week ook weer zwanger te zijn, heb de verloskundige gebeld want ik had enorm zere borsten en dikke blauwe aders over mijn borsten lopen (nu nog), ben vrijdag ongesteld te worden, heb ook getest, dus niet zwanger.... Ik had zo sterk het gevoel...
    De verloskundige zei dat het kwam dat ik door de foutgelopen zwangerschap nog wel hormonen in mijn lichaam heb en dat mijn lichaam met de opkomst zijnde menstruatie die hormonen weer sterk op laat komen.... De kans dat ik weer zwanger zou zijn was bijna onmogelijk...want je lichaam moet weer in zijn normale onzwangere ritme komen en moet dus de hormonen kwijt....Ik heb nu dus net een heftige menstruatie achter de rug en hoop dat we volgende maand onze wens uit kunnen laten komen!

    Ik herken zo je gevoel! Je wilt zo graag en dat wachten is helemaal erg! Lees anders mijn bericht die staat onder de jouwe op het forum miskraam....

    Groetjes Vera
     
  3. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    De verloskundige zei me ook dat door de miskraam de menstruatie langer uit kan blijven....Ik wil je niet ontmoedigen hoor! Je kunt natuurlijk altijd een test doen!
     
  4. Clau24

    Clau24 Niet meer actief

    Hai Mirjam,
    Sterkte met het verlies. Hoe lang was je zwanger?

    Het kan wel. Ik heb het wel vaker gehoord!
    Het kan natuurlijk ook zijn dat je hormonen nog in je bloed hebt en dat je daardoor symptonen hebt...
    Ik weet toevallig dat ze bij mij na 2 weken al weg waren!
     
  5. Clau24

    Clau24 Niet meer actief

    Bij een curretage duurt het trouwens 4 -6 weken voor je menstruatie weer op gang komt!
     

Deel Deze Pagina