Een vraagje; Ik heb leuke kleding en bikini`s gezien bij Wehkamp en wil bij de bestelling een acceptgiro ontvangen, zodat ik eerst kan passen en retour sturen voordat ik iets betaal. Maar ik kan nergens vinden binnen welke termijn de acceptgiro betaald moet worden, de zogenoemde 'zichttermijn'. Meestal is het 14 dagen, in ieder geval bij H&M en bol.com. Is het bij Wehkamp ook 14 dagen? Dit i.v.m. dat mijn salaris, vakantiegeld en hopelijk ook belastingcentjes binnen zijn.
Even gekeken op de site: Bij wehkamp.nl heb je voor al je bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.
als goed is staat rechtsboven op de acceptgiro de datum van bestellen en dan svp betalen voor... (en das idd 2 weken) Heb een acceptgiro van de wehkamp voor mn neus liggen
hey ja ook 14 dagen als je het echt niet zeker weet dan kan je even bellen het hoort op de acceptgiro te staan. xx
het zicht termijn bij wehkamp is ook 14 dagen, binnen die 14 dagen kun je het gewoon terugsturen. in google wehkamp en zichttermijn ingetikt en tada wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland