Waarvan heb jij al moeten kokhalzen en eet je het nu nog?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Een flubberig ei, ieuwwwwwww. Dat wit moet volledig zijn gestold anders ga ik echt over mijn nek.

Ooh, over muizen. Ik zat een keer in het personeelsrestaurant van het ziekenhuis te eten (mocht als je kindje daar was opgenomen) en daar liepen de muizen gewoon tussen de tafels door

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    satesnitzel
    ik nam een hap en er zat nog haar aan een stuk vlees gewoon allemaal stoppels.
    kokhals nu terplekke weer

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Toen ik een tijd terug in het ziekenhuis lag na een operatie nam ik mijn pillen elke ochtend in met Clinton Icetea. En elke ochtend kon ik mijn pillen weer uit het spuugbakje vissen. Ik hoef nu alleen nog maar het pak te zien of ik ga over mijn nek. Andere iceteas drink ik nog steeds erg graag.

4. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    kokos
    bitterkoekjes
    bloemkool (en maar tegen mijn dochtertje zeg, lekker hapje bloemkool, bah die potjes ga ik helemaal over mijn nek van)

5. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik was een x dronken en iedereen vind oesters te gek.
    Ik met me dronkebui zo een oester na binnen gewerkt bah bah net snot met zout en citroen!

snap niet dat mensen dat lekker vinden!

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    als ik n hard stukje in n stuk vlees heb kom ik werkelijk aan het kotsen en eet ik echt niet meer verder! vind het zooo vies!! en ananas hart! heb ik gegeten toen ik aan het eind van me zwangerschap was hahahaha ieuww wat vond ik dat vies zeg!! heb ook zitten kokhalzen toen maar wel opgegeten :D was het zo moe dat zwanger zijn hahaha

7. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Cordon blue * walg *
    Rookworst
    rumbonen

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    geen kokhals maar op het 25 jarige trouwfeest van mijn ouders nam ik een hap van mijn boterham met pindakaas en zat glas in!! dus bloeden en met glas in mijn tandvlees naar de dokter toe, heeft het eruit gehaald, was verder niet heel erg beschadigd gelukkig, dus we konden door mij pas later weg :p

Ik heb Jack Kleijn aangeschreven met een klacht hierover (was uiteindeleijk van hun, pindakaas bij de jumbo) en toen kreeg ik een megadoos met nootjes (allemaal verschillende) EN 6 potten pindakaas maar die heb ik toch maar niet aangeraakt ik durfde even niet meer..

Nu inmiddels eet ik wel weer gewoon pindakaas (zelfs hetzelfde merk LOL!)

Ik heb ook al eens scherp stuk plastic gehad in een babypotje voeding terwijl het potje helemaal heel was! (van die a la carte) ik pak het altijd over van potje naar kommetje dus dan zie je het meteen of er iets in zit, dus ik kijk altijd extra goed nu! Gelukkig eten ze al 85% met de pot mee (de jongste af en toe nog fruit)

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    leverworst........oehhhhh ik gruwel als ik eraan denk..raak het zelfs niet aan...:)

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Alle soorten worst

Bah!!!!!

Maar ook heel veel ander vlees. Daarom eet ik het ook niet graag.

11. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Rode bieten.
    Waar ik ook van moet spugen is van warme melk. Ik lust het ook echt niet. Bah, gadver..

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

oh my god!!
    Gadverrrrrrrrrrrrr, dan zou ik het ook NOOIT meer eten!

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mosselen. en nee eet ze nooit meer

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Van die " schimmelkaasjes" die stammen uit 100 voor christus en bijna vanzelf weglopen en een uur uit de wind stinken bahhhh...!!!!

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Gister at ik van die sperzieboontjes..en daar zit een "draad" in...Als ik die in mijn mond proef, dan moet ik altijd kokhalzen..En ja ik eet het steeds weer..:p

16. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    melk met brokjes (maar ook alleen al door eraan te denken begin ik al te kokken) en nee, dat drink ik natuurlijk niet!

Verder: aubergine, en in mindere mate courgette. Aubergine eet ik echt niet (behalve als ik bij iemand eet, maar dat kost me echt moeite). Courgette ook liever niet. Ik koop het in ieder geval nooit zelf en bestel het ook niet.

17. namya

namya Niet meer actief

:D volgens mij bedoel je lipton icetea toch?

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik heb een keer filetamerican op mn brood gedaan waarvan ik niet door had dat het 1 dag over de datum was. ik nam een hap en mn lichaam kotste het vanzelf uit! zelfs nog voordat ik het doorhad dat het niet goed was. ik eet het nog wel, maar uiterlijk 1 dag tot de houdbaarheidsdatum. getver!

owh en ik moet echt kokhalzen van vis!! ik krijg alleen witvis weg (en dan met veel saus). of iets als kibbeling. BLEGH! VIS!

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik denk dat het misschien wel helpt als je de boontjes wat zachter kookt. Dan heb je ook niet zo snel draadjes erin...;)

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Filet American kun je na opening ook nog maar 1 dag bewaren he? Ik weet niet of je het toen ook al langer open had?

Deel Deze Pagina