Een flubberig ei, ieuwwwwwww. Dat wit moet volledig zijn gestold anders ga ik echt over mijn nek. Ooh, over muizen. Ik zat een keer in het personeelsrestaurant van het ziekenhuis te eten (mocht als je kindje daar was opgenomen) en daar liepen de muizen gewoon tussen de tafels door
satesnitzel ik nam een hap en er zat nog haar aan een stuk vlees gewoon allemaal stoppels. kokhals nu terplekke weer
Toen ik een tijd terug in het ziekenhuis lag na een operatie nam ik mijn pillen elke ochtend in met Clinton Icetea. En elke ochtend kon ik mijn pillen weer uit het spuugbakje vissen. Ik hoef nu alleen nog maar het pak te zien of ik ga over mijn nek. Andere iceteas drink ik nog steeds erg graag.
kokos bitterkoekjes bloemkool (en maar tegen mijn dochtertje zeg, lekker hapje bloemkool, bah die potjes ga ik helemaal over mijn nek van)
Ik was een x dronken en iedereen vind oesters te gek. Ik met me dronkebui zo een oester na binnen gewerkt bah bah net snot met zout en citroen! snap niet dat mensen dat lekker vinden!
als ik n hard stukje in n stuk vlees heb kom ik werkelijk aan het kotsen en eet ik echt niet meer verder! vind het zooo vies!! en ananas hart! heb ik gegeten toen ik aan het eind van me zwangerschap was hahahaha ieuww wat vond ik dat vies zeg!! heb ook zitten kokhalzen toen maar wel opgegeten was het zo moe dat zwanger zijn hahaha
geen kokhals maar op het 25 jarige trouwfeest van mijn ouders nam ik een hap van mijn boterham met pindakaas en zat glas in!! dus bloeden en met glas in mijn tandvlees naar de dokter toe, heeft het eruit gehaald, was verder niet heel erg beschadigd gelukkig, dus we konden door mij pas later weg Ik heb Jack Kleijn aangeschreven met een klacht hierover (was uiteindeleijk van hun, pindakaas bij de jumbo) en toen kreeg ik een megadoos met nootjes (allemaal verschillende) EN 6 potten pindakaas maar die heb ik toch maar niet aangeraakt ik durfde even niet meer.. Nu inmiddels eet ik wel weer gewoon pindakaas (zelfs hetzelfde merk LOL!) Ik heb ook al eens scherp stuk plastic gehad in een babypotje voeding terwijl het potje helemaal heel was! (van die a la carte) ik pak het altijd over van potje naar kommetje dus dan zie je het meteen of er iets in zit, dus ik kijk altijd extra goed nu! Gelukkig eten ze al 85% met de pot mee (de jongste af en toe nog fruit)
Van die " schimmelkaasjes" die stammen uit 100 voor christus en bijna vanzelf weglopen en een uur uit de wind stinken bahhhh...!!!!
Gister at ik van die sperzieboontjes..en daar zit een "draad" in...Als ik die in mijn mond proef, dan moet ik altijd kokhalzen..En ja ik eet het steeds weer..
melk met brokjes (maar ook alleen al door eraan te denken begin ik al te kokken) en nee, dat drink ik natuurlijk niet! Verder: aubergine, en in mindere mate courgette. Aubergine eet ik echt niet (behalve als ik bij iemand eet, maar dat kost me echt moeite). Courgette ook liever niet. Ik koop het in ieder geval nooit zelf en bestel het ook niet.
ik heb een keer filetamerican op mn brood gedaan waarvan ik niet door had dat het 1 dag over de datum was. ik nam een hap en mn lichaam kotste het vanzelf uit! zelfs nog voordat ik het doorhad dat het niet goed was. ik eet het nog wel, maar uiterlijk 1 dag tot de houdbaarheidsdatum. getver! owh en ik moet echt kokhalzen van vis!! ik krijg alleen witvis weg (en dan met veel saus). of iets als kibbeling. BLEGH! VIS!
Ik denk dat het misschien wel helpt als je de boontjes wat zachter kookt. Dan heb je ook niet zo snel draadjes erin...
Filet American kun je na opening ook nog maar 1 dag bewaren he? Ik weet niet of je het toen ook al langer open had?