Nee hoor er is echt Clinton Icetea. Voorheen in het assortiment bij bijvoorbeeld de C1000. Google maar eens.
Toen ik zwanger was v an de oudste heb ik in een taarten fabriek gewerkt. Nu was ik al nooit gek van taart. (Mag het wel graag maken) Maar dit waren echt van die opgespoten diepvries modelletjes. Juk. En de geur die er dan hing waar de glazuur werd gespoten. Misselijk dat ik er van werd. Jullie weten ook wel dat als je zwanger bent je scherper ruikt. Nou voor mij dus geen diepvries taarten meer. Als ik al een stuk ruik dan word ik echt misselijk. Dus dan maar eigen gebakken he? groetjes Janna
Van schimmel op brood moet ik kokhalzen, heb het vanmorgen nog gedaan met stokbroodjes die ik in de oven wou doen en 1 dag over datum waren, er zaten groene stippen op, brrrr (nog geen week geleden gekocht in verpakking) En ik kan niet tegen die scherpe kernen van appels, je weet wel waar de pitten in zitten. Daarom heb ik een hele tijd geen appeltaart gegeten, afgelopen zondag heb ik een stukje appeltaart gehad en zat daar zo'n kern stukje in, heb hem met moeite zonder kokhalzen doorgeslikt, brrrrr.
filet americain oesters zult balkenbrij spruiten bloedworst koude schotel paling verse worst of andere soorten worstjes die zoete tomaten soep vd chinees ice tea spa rood koffie bier wijn allemaal om te kokhalzen zo goor!!
Ontbijtspek zo uit de verpakking, die draadjes blijven in mijn keel hangen... Eens in de zoveel tijd probeer ik het, maar het lukt niet Dan maar uitgebakken. En vroeger zuurkool, ook door die draadjes, maar gek genoeg heb ik er geen last van als ik het opbak, dus dat doen we tegenwoordig zo.
Dat wil je echt niet weten Lucia. Laten we zeggen een in mijn ogen minder gelukt culinair experiment.
Ik heb eens iets wat op een worm leek in mijn stokbroodje kruidenboter gevonden ( van die kant en klare stokbroodjes met boter die je kunt afbakken.) Die koop of eet ik noooooit meer BAH
Stukjes vet aan vlees en snert. Wordt echt niet goed als ik een bord snert voor me zie staan vreselijk
Ooooo gets... Heb ik een keer in een restaurant gehad! Bestelde zalmsalade, hadden ze gewoon een blikje zalm inclusief vissenbotjes er in gedaan. Zooo smerig!!
...Ik heb vaak als ik bijna ongi moet worden een vreselijke afkeer van vis!! Echt erg, terwijl ik er normaal gek op ben.
Hier geen fan van: - spruiten - prei in een papje - warme wortelen - balkenbrij - Hete bliksem - sperziebonen
Ik vind Balkenbrij wel erg lekker, alleen ik moet er niet te veel over nadenken wat er inzit (bah), en scheelt ook wie het maakt hihihi. Waar ik van kokhals.. ik probeer het echter niet meer, ben nu volwassen en doe mijn eigen boodschapjes gelukkig. Komkommer, met stip op 1 Tomaat Aubergine Courgette Vis (idd behalve witte vis soorten) Paprika Het enige waarvan ik ooit over mijn nek ben gegaan wat ik nu nog (smakelijk) eet... Appelflappen. Nam ooit een hap bij mijn oma thuis van een "verse" appelflap. nou... die liep bijna weg gatver!!! Nu bleek die appelflap van een week (of langer) oud.
wat echt nooit in mijn mond zal verdwijnen is bakleverworst en balkenbrij en die dingen bleeehhhhhhhh, wat ik verder heel vies vind is biefstuk, en dan voornamelijk het idee een stuk rauwe kou op te etenaarrgghhhh!
Stamppot bruine bonen, was vroeger mijn lievelings eten, krijg het er nu echt niet door. Daar moet ik nou van kokhalzen, vroeger moest ik het thuis eten, dan wel met een pot appelmoes en water. Gelukkig nu al zeker 5 jaar niet gehad, en het komt ook echt niet in huis, ben blij dat mijn man er ook niet weg van is.
Ok,hele waslijst vlees. Hoewel ik wel knakworsten,rookworst en bacon lust maar ik eet geen vlees,vind ik zielig. vis. Eet ik maar af en toe. Paling= brrrr! Verder lust ik echt geen prei,uien,knoflook,bruine bonen,witte bonen,kidneybonen,bosui en al dat soort dingen waar ik buikpijn van krijg. En het allergoorste: de oliebol die ik vandaag vrat en waar een haar in zat,jeggggggggg. En die was NIET van mij!
2 toppers: Erwtensoep en warme knakworst. Als ik het ruik kom ik al aan't kokhalzen. Wel laatst een pan snert voor manlief gemaakt, en dat ging me redelijk goed af