Waarvan heb jij al moeten kokhalzen en eet je het nu nog?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    nou het is geen eten maar het was zo'n bitje bij de tandarts...goed voor je tanden jaja ik zat daar altiijd lekker van te kokhalzen en dat moest dan ook een paar minuten blijven zitten...jippie :p

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Van lever ga ik echt bijna over m'n nek, bah. En van lamsvlees of stukjes vet aan vlees, brrrrr.

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goed topic voor de meiden die aan de lijn willen doen hahaha.

Ik ga over m'n nek van die harde witte stukjes die je vaak tussen het shoarmavlees uit de supermarkt vind. Kraakbeen of zo? Komt er hier dus ook niet meer in!

En courgette, aubergine en paprika... Bleh.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zuurkool!

vre-se-lijk! mijn moeder kookte altijd wat anders voor me:) ben sinds ruim 1.5. jaar het huis uit en nog niet weer gegeten..
    wilde het 2 jaar terug bij mijn schoonmoeder uit beleefdheid eten, maar na 2 happen haalde mn man het bord weg:) toen heeft ze speciaal wat anders gemaakt:D

5. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik had denk 1-2 maand geleden een eitje willen bakken en toen ik
    het brak en in de pan liet vallen lag er een half ontwikkeld kuikentje
    in mijn pan.Zo ranzig!!! Sind skort eet ik wel ei in cake of koek of
    als ik iets bak of maak maar dan breek ik het in een schaaltje.
    Durf het niet zo de pan in te doen.

En gebakken lever eet ik echt niet.Vind de geur en smaak echt vies.

6. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Toen ik een jaar of 13 was had mijn moeder een keer zoete aardappelen klaargemaakt voor het avondeten, echt om te kotsen die dingen. Ik moest m'n bord nog leeg eten ook. Gatverdamme!!!!!
    Dat is toch wel het meest smerige wat ik ooit heb gegeten.

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Toen ik zwanger was, was ik erg misselijk. Ik hoorde dat gemberthee werkt maar kon het nergens kant en klaar vinden in de winkel.
    Nou hoorde ik dat je het ook zelf kunt maken.......
    Dus ik dat doen... ik drink 1 slok en heb gelijk mijn hele maaginhoud geleegd!! Jeetje wat was dat ranzig. Nooit meer voor mij!!

8. happymama

happymama Niet meer actief

ik heb dat eigenlijk nooit ...
    alleen toen ik zwangr was toen had ik dat met brood.
    mijn dochtertje kokhalst van bruine boonen

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hier ook geen favoriet van stukjes kraakbeen in het vlees, als ik dat in me mond heb ga ik kokken en hoef gelijk me vlees niet meer, maar probeer het iedere keer weer. Daarom eet ik dus geen gehaktbal, daar tref ik dus altijd zo'n stukje in. geruld eet ik het weer wel.

en mossels, die dingen heb ik vroeger helemaal zitten uitpluizen en heb ze dan ook heeeeeel lang niet gegeten, af en toe eet ik ze nog wel eens, maar dan met een flinke laag saus of in een krokant korstje..;)

10. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik heb het met boerenkool!

11. Muts26

Muts26 Lid

19 mei 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    snert

12. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    bier! Op mn mavo gala 15jaar geleden voor eerst gedronken en ook dronken :D heel de plee op school onder gekotst. Heel de weg naar huis gekotst en nooooooit meer bier gedronken. Alleen de geur al!

Het witte velletje van een sinaasappel. Dat moet er echt helemaal af, zo vies!

13. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Toen ik zwanger was had ik een afkeer van komkommer. nu gaat het wel weer.

vroeger at ik mosselen tot ik een hard stuk of zand in mijn mond kreeg. toen stopte ik. of dat nu na de eerste was of na een heel bord. nu heb ik dat minder.

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Toen ik zwanger was van de eerste ben ik met vrienden naar een Indisch restaurant geweest. Bestelde dacht ik een heerlijk gerecht....alleen wist ik niet dat ze heel veel met MUNT doen.....ik ben me daar toch bijna van over mn nek gegaan (lag serieus met mn kop onder de tafel te kokhalzen). HOE GOOR!!! Dat eet ik dus nooit meer.

Verder zijn stukjes vet (waar je op blijft kauwen zeg maar) in vlees voor mij ook niet te doen.

15. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Melk!
    Ik lust het echt niet. Als kind zijnde moest ik het drinken en dat was twee keer per dag een drama. Neus dicht en in één keer naar binnen gieten... vervolgens moest ik het dan nog één of twee keer doorslikken, want het kwam net zo hard weer terug...

Ik drink het echt niet meer... Zelfs als mijn man een glas drinkt, lopen bij mij de rillingen over mijn rug! Ik heb het ook met karnemelk en (in mindere mate) met yoghurt, vla en pudding.

16. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Appels die luste ik echt niet toen ik zwanger was van de 2de ben ik ze gaan eten en eet ze nou nog.

Erwtensoep vond ik ook verschrikkelijk.

En boter van die geur alleen ging ik echt over mijn nek bij mijn 2de zwangerschap nou eet ik het wel weer.

17. adi

adi Niet meer actief

Olijven, ik vond ze vreselijk!

Moest het echt proberen van een vriendin. Heb toen een mega stuk fetta-kaas gepakt en een klein olijfje, vond het VIES!

Inmiddels ben ik er dol op

Deel Deze Pagina