Maclaren niet zo fijn als gehoopt..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Icecube, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Icecube

Icecube Actief lid

29 jun 2013
    152
    0
    16
    Eindhoven
    Afgelopen dinsdag hebben wij een Maclaren Quest buggy aangeschaft, reed in de winkel, met kleine, heerlijk. Vandaag voor het eerst buiten gebruikt, maar ik vind hem helemaal niet zo fijn! Hij 'dendert' nogal op de stoep, heel mijn handen gaan ervan trillen. Is dit normaal? Het blijft natuurlijk een buggy en vergeleken met een kinderwagen altijd minder, maar ik vind dit toch wel heel zonde! Expres een wat meer kwaliteits buggy gekocht en ook voor betaald, en dan klinkt en rijd hij net zo als een buggy van onder de €100,- ik baal hier wel echt van! Zijn hier Maclaren gebruikers die dit ook ervaren of even terug mee naar de winkel gaan?

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik had ook een maclarenbuggy tweedehands, voor het echt 10x niks.
    Hebben nu een quinny zapp, veel beter. Deze quinny kan ik met 1 hand sturen, de maclaren kon dat niet, had ik echt twee handen voor nodig.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    De quinny heeft maar 1 wiel aan de voorkant toch?
    Dat is sowieso makkelijker te besturen met 1 hand...

Hier ook aan maclaren, 2e hands...

Maar behalve dat ik hem idd niet met 1 hand sturen erger ik mij eigenlijk niet zo aan de rest...

4. darjeeling

16 mrt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een MacLaren. Vind het absoluut geen fijne buggy, maar dat geldt eigenlijk voor elke buggy met van die handgrepen ipv een duwbeugel. We hebben ook een nuna pepp en dat is pas echt een fijn ding. Hobbelt ook wel een beetje op kinderkopjes, maar dat heb je denk ik met elke kar met 'buggywieltjes' ipv de goed geveerde lucht/schuimbanden van de gewone kinderwagen.

Had echt veel eerder een Nuna willen hebben, achteraf bezien. Heerlijk met 1 hand te besturen, verstelbare duwstang en rijdt veel lichter. Kwalitatief is de Maclaren prima, maar het blijft een onding qua besturen.

Overigens vind ik de quinny zapp ook een rotding, veel te laag!

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik kan mijn Maclaren prima met één hand duwen. Vaak genoeg een eigenwijze peuter in één arm gehad en en de Maclaren in de andere. ;)

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ja leeg kan ik m ook duwen met 1 hand :p

7. darjeeling

16 mrt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, inderdaad!

8. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Dat is precies waarom wij uiteindelijk een buggy van Urban Jungle hebben gekocht. Wat een ellende met die buggy's, veel te laag, gammel, trillen heel erg, geen fijne houding, steeds met onze voeten tegen de buggy aan tijdens het lopen, etc.
    We hebben niet elke buggy geprobeerd hoor, maar wel een aantal en we vonden het stuk voor stuk geen fijne dingen.

9. darjeeling

16 mrt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar dat is toch een gewone kinderwagen? Of zijn er ook buggy's van Urban Jungle?

10. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Hier ook maclaren heb een buggy bar tussen de handvatten en dan wel met 1 hand re besturen.

11. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ze zijn er in gewone kinderwagenuitvoering en je kunt hem ook alleen met buggy inzet kopen. Of je haalt hem van marktplaats. Ideale dingen. Wij hebben hem alleen als buggy.

Voor kindje wat op komst is gebruiken we dan ook een bugaboo. Die vind ik nu al minder fijn dan de UJ ;)

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nee in de Maclaren zat het broertje van die eigenwijze peuter ;)

13. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb recent een Maclaren Techno XT gekocht. Daar zit weliswaar vering op alle 4 de wielen dus houdt het schokken tegen. Juist heel makkelijk met 1 hand te sturen met dochter van bijna 2 erin.

Ik werd helemaal gek van de Quinny Zapp omdat je die zeker niet met 1 hand kan besturen zonder buggybar, niet verstelbaar is qua rugleuning en inklappen ook een crime is. Dus die weer snel verkocht.

Als je trouwens echt spijt hebt van je aankoop zou ik hem proberen te retourneren. Die buggy is te duur om niet tevreden over te zijn!

14. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Wij ook een quest, maar net als alle andere buggy's is het niet te vergelijken met het gemak vd joolz. En daarom mag je ze ook niet vergelijken. Ik gebruik hem alleen op vakanties en wellicht in de toekomst nu dochter echt uit de joolz groeit.

15. Icecube

Icecube Actief lid

29 jun 2013
    152
    0
    16
    Eindhoven
    Helaas al buiten mee gereden, volgens mij kan ie dan niet meer terug naar Prenatal..

Deel Deze Pagina