Bij hema hebben ze veel baby leggings te koop. Kunnen ze deze als broekje aan of is het de bedoeling hier nog iets overheen te dragen? Kan me niet echt een voorstelling maken hoe dit uit ziet als de baby het aan heeft.. Zou een gewoon broekje mooier zijn?
Ik heb een hoop legginkjes, zou niet weten waarom dat niet kan, shirtje of tuniekje erop, hartstikke leuk! Als het een meisje is tenminste, die kunnen wat meer hebben qua verschillende soorten kleding.
Ik heb ook alleen maar leggings gekocht om te dragen onder een shirtje of jurkje. Toevallig afgelopen weekend pas t eerste echte broekje gekocht, maar die vindt ik toch minder leuk dan de leggings. Lekker van die schattige mollige babybeentjes in een legging ziet er super lief uit toch
Ik heb een heleboel leggingjes gekocht die ik zowel als echte legging wil gaan gebruiken als een broekje. Denk juist dat het wel fijn is omdat de stof lekker dun en rekbaar is, en zometeen als het wat warmer is lijkt me dat ook prettiger dan een echt broekje.
Ik vind een legging net als een maillot iets voor onder een tuniek, rok of jurk en niet een broekje. Maar het voordeel is een baby ligt nog veel in een wikkel deken, Draagdoek of je armen. Een legging stroopt niet zo op als veel broekjes. Maar ik vind het zelf leuker om een romper lang mouw, legging en jurkje te doen als een shirt en legging.
Ik vond de leggings van de Hema altijd best wijd zitten. Leken soms meer broekjes dan leggings. Kocht ze dus daarna bij de zeeman, die hadden een mooiere pasvorm.
Ik gebruik ook leggings als broekjes. Rekt lekker mee, makkelijk met verschonen en het lijkt me voor die kleintjes ook lekkerder zitten dan echte broekjes.
Hier voor dochter ook veel hemaleggings gebruikt als broekjes hoor, die kleintjes moeten lekkere soepele zachte stofjes dragen een niet van die echte of stugge(spijker)broekjes. Als ze zich wat meer gaan bewegen worden ze tenminste niet belemmerd door niet rekbare stoffen.
Ik gebruik ze gewoon als broekje. Vind dat veel fijner voor die kleintjes dan een hoop poespas.. V&d heeft trouwens ook altimd erg leuke leggings
Ik zweer bij hema leggings! Gebruik ze idd als broekje. Makkelijk aan en uittrekken en ze zitten mooi en ligt ook lekker voor de baby! Al die zakjes en naden bij broeken lijken me minder fijn zitten