Bugaboo vraagje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door amy1981, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Wij zijn sinds een jaar trotse ouders van een prachtige dochter!! Wij hadden eerst de Easy Walker Sky kinder-/wandelwagen, maar daar waren wij persoonlijk niet helemaal tevreden over. Sinds 2 weken zijn we overgestapt op de Bugaboo Cameleon. Het is een 2010 model en deze hebben wij 2e handsgekocht. We zijn er erg blij mee, maar ik heb wel een vraagje;
    De duwstang kunnen wij een centimeter of 2 heen en weer bewegen. Ik heb het aan 2 vriendinnen gevraagd die ook een Bugaboo hebben en zij zeggen dat zij de stang ook wat kunnen bewegen. Is dat normaal?!? Zo ja, waarom is dat dan?!?

Ik had trouwens geen idee bij welke rubriek ik deze vraag neer moest zetten, maar ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden:p

Groetjes van Amy.

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ja dat hoort... Het schijnt een soort "vering" te zijn voor je armen, dat je niet een grote klap kan krijgen als je ergen tegenaan rijdt (en dan bedoel ik een stoepje oid.).

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Dat hoort idd, dat is de vering (vooral als je over grind oid rijd is het erg prettig)..

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.041
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ik val in herhaling...maar het hoort inderdaad zo.
    Je hoeft niet te denken dat we wagen gammel is ofzo ;)

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja dat hoort zo. Is vering.

6. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik dacht werkelijk dat er iets niet goed was met onze bugaboo. En ik dacht dat mijn vriendinnen niet echt begrepen wat ik bedoelde haha. Fijn deze reacties van jullie te lezen. Ik heb dus geen gammel ding gekocht haha...

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik vroeg het me ook af, leuke vraag! Weer wat geleerd! Het is een heerlijke wagen in ieder geval.

Deel Deze Pagina