Wij zijn sinds een jaar trotse ouders van een prachtige dochter!! Wij hadden eerst de Easy Walker Sky kinder-/wandelwagen, maar daar waren wij persoonlijk niet helemaal tevreden over. Sinds 2 weken zijn we overgestapt op de Bugaboo Cameleon. Het is een 2010 model en deze hebben wij 2e handsgekocht. We zijn er erg blij mee, maar ik heb wel een vraagje; De duwstang kunnen wij een centimeter of 2 heen en weer bewegen. Ik heb het aan 2 vriendinnen gevraagd die ook een Bugaboo hebben en zij zeggen dat zij de stang ook wat kunnen bewegen. Is dat normaal?!? Zo ja, waarom is dat dan?!? Ik had trouwens geen idee bij welke rubriek ik deze vraag neer moest zetten, maar ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden Groetjes van Amy.
Ja dat hoort... Het schijnt een soort "vering" te zijn voor je armen, dat je niet een grote klap kan krijgen als je ergen tegenaan rijdt (en dan bedoel ik een stoepje oid.).
Ik val in herhaling...maar het hoort inderdaad zo. Je hoeft niet te denken dat we wagen gammel is ofzo
Ik dacht werkelijk dat er iets niet goed was met onze bugaboo. En ik dacht dat mijn vriendinnen niet echt begrepen wat ik bedoelde haha. Fijn deze reacties van jullie te lezen. Ik heb dus geen gammel ding gekocht haha...