ik heb er 1 te leen van de fysio ivm BI...maar toen dacht ik ik koop er zelf ook 1..heerlijk zo'n kussen.....Mijn vriend slaapt nu met die geleende..hij vindt het ook heerlijk slapen...wahaha dus wij liggen met 2 van die wurmen in bed wahahaha...
Ik vind het ondingen. Bij 1e geleend van een vriendin. Blij dat ik er geen heb aangeschaft want vond hem super irritant. Haha, zo zie je maar; ervaringen verschillen
Ik heb hem hier ook. Tot op heden gebruik ik hem alleen in bed. Lekker voor onder of tussen mijn benen of als steun in de rug. Ik heb nog geen ervaring voor bij het voeden.
Haha leuke titel! Ik heb er wel 1 aangeschaft.. Via een kennis. Ze wilde er maar 15 euro voor hebben en ik heb dus een lekkere nieuwe hoes aangeschaft en in plaats van 50 had ik voor 20 een heerlijk kussen. Ik vind hem nu al geweldig en het duurt nog wel even voordat de kleine er is!
Oh heerlijk dat dingo Ik neem mijn rookworst overal mee naartoe! Nu slaap ik er alleen nog mee maar als de kleine straks geboren is kun je hem overal voorgebruiken. Heb m gehad als kerstkado van mijn lief, die baalt er nu wel flink van want ik knuffel meer met dat kussen dan met hem haha