Blije Doos, ik hoor maar niks?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lisszy, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi meiden,

Ik heb redelijk optijd in mijn zwangerschap de Blije Doos aangevraagd en ik zal die in de 7e maand kunnen ophalen. Ik kreeg een bevestiging per mail met een aanvraagnummer. Ik zit inmiddels in mijn 8e maand en heb nog niks gehoord over het afhalen.
    Ik heb gemaild naar de klantenservice, maar ik hoorde niks.
    Nu heb ik de doos opnieuw aangevraagd, weer een mail met aanvraagnummer gehad maar daar blijft het bij.

Ik kan me herrinneren dat bij mijn eerste zwangerschap ik een mail met ene strepjescode kreeg en de doos daarmee bij Prenatal kon afhalen.
    Is er iets veranderd? Staat de doos nu voor mij klaar?

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik heb per mail gewoon idd een soort bon gekregen waarmee ik de doos kon ophalen...vond hem trouwens niet zo heel bijzonder maar ja je krijgt het maar..

3. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    ik kreeg vandaag (27+6) de bon dat ik de doos kan ophalen.... nu nog even tijd maken om naar de prenatal te gaan...

4. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik heb ook nog niets gehoord, ga het wel nog een keer aanvragen

5. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik hoorde ook pas erg laat iets en toen bleek de bon ook nog in mijn 'Junk Mail' te staan. Misschien daar even kijken?

Succes!

6. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik zou gewoon even bellen als ik jou was.
    Ik had bij 33 weken ook nog niks gehoord en toen er even achteraan gebeld.
    Ik had me ook al met een week of 10 aangemeld en ook een mail gekregen dat ik het aangevraagd had enzo maar bleek totaal niet doorgekomen te zijn. De vorige bewoners stonden nog op ons adres.

Bij verdere vragen over de dozen kun je op werkdagen van 09.00-12.00 uur contact opnemen via 0900-2023222.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb ik ook gehad...

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Bij mij precies hetzelfde verhaal..... wel raar dat ze niet even natrekken waarom die doos weer wordt aangevraagd, rare reden om geen doos te krijgen.... :x
    Maar echt veel stelde die doos inderdaad niet voor hoor.....

9. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hier ook nog niks gehad!
    heb wel een mailtje gestuurd nog geen reactie
    einde van de maand komt tblad uit misschien zit ie daarbij

10. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Ik zou ook even bellen, want ook ik kon de doos al ophalen en jij bent nog iets verder zwanger. Wel even goed opletten dat je de goede doos meekrijgt, want ik zat dus thuis met de babydoos met potje voor 4 maanden etc. :p

11. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Ik kreeg in de 4e maand al zo'n bon per e-mail..

Wou ik 'm gaan halen bon ongeldig..

Kreeg er vorige week weer 1 toegemaild, nu kon ik 'm wel mee krijgen.

De inhoud valt me overigens zéér tegen vergeleken met de Felicitas Box van Etos..

Zou je toch niet verwachten van Prénatal, maarja het is gratis he :p

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    doos van prenatal vond ik ook erg tegenvallen.. heb hem nu 4 keer gehad in periode van 16 jaar.. en hij neemt echt af :) de babydoos ga ik dus niet eens meer ophalen

13. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me ook aangemeld.. maar heb zelfs niet eens een bevestigingsmail gehad.. vraag me af of het nu wel goed gegaan is.

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Meiden, dank voorhet meedenken!
    Vandaag kreeg ik opeens reactie op mijn mail naar de klantenservice dat de doos nu voor me klaarligt tot half februari en dat ik per maart Wij Jonge Ouders kreeg.

Ik ben benieuwd naar de inhoud van de doos!
    Vorige keer bij mijn dochter was ie wel prima, volgens mij zat er toen ook zo'n slab van Fisher Price in, erg vel plezier van gehad!
    En inderdaad, die doos van Felicitas dit jaar was ook prima! Mooie Avent fles en een speentje van Difirax komen goed van pas!

Ben benieuwd of ik nou nog een ophaalbericht krijg, aangezien ik me nog een keer heb aangemeld...;) Of dat ze wel zo slim zijn om te zien dat ik al geregistreerd sta.

@lievebeeb
    Die bevestiging kreeg echt direct per mail! Dan is er bij jou denk ik iets niet goed gegaan...

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik had de doos al met 4 weken aangevraagd, en ik kreeg maar geen mail van de blije doos...en op een gegeven moment is ie gewoon bezorgd!
    Ben benieuwd hoe het met de baby doos gaat...

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik kreeg van de week de mail dat ik hem kon halen. ga ik vandaag naar de prenatal, bon uitgeprint... vergeet ik heel die kutdoos mee te nemen hahahaha. zo druk met kleding te shoppen voor plurk haha ( goed geslaagd overigens)

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik kreeg bij een tijdschrift die ik opgestuurd kreeg de bon voor de blije doos van de prenatal. rond maand 7 idd.

Deel Deze Pagina