Wie heeft dit?? Ik wil onze slaapkamer brocant maken maar zit even vast. Wij hebben gestuct ( schrijf je dat zo? ) dus behang is geen optie. Ik heb een wit bed, witte kast en een buikkastje die ik ga pimpen. Verder nog tips, foto's, ideeën?
hier hebben we het hele huis een beetje brocante style.. accessoires doen heel veel.. kussens op bed. ik vind zelf die rieten hartjes of zilver mooi. foto lijstjes en dan veel verschillende soorten en maten.. bij action hebben ze hele leuke!! ook hebben ze daar vaak mooie lantarens. koffers (die ouwerwetse) mooie grote dekenkist.. houten spiegel
hier hebben we Mahieu wonen die verkoopt allemaal leuke dingetjes.. waaronder brocAction-style zoals Katalaya zei... alleen geen action prijzen.. gelukkig verkoopt action ook af en toe leuke dingen die voor ieders portomonee geschikt zijn!
Klopt. Het nadeel is dat elk derde huis dezelfde decoraties heeft. Als je hier 'Ikea' roept, begint ook alles te kwispelen...
ik heb alle meubels van mp afgehaald en zelf opgeknapt.. en soms kun je goedkoop en wat duurdere dingen met elkaar stylen zo krijg je iets wat een ander niet heeft..
mrs nuke je heb precies dezelfde decoratie in de babykamer als mijn zus heeft zelfs die tak die heeft zij ook! echt heel leuk vind ik het!
Wat een gaaf kamertje MrsNuke. Ik haal brocante overal en nergens, maar kom nooit bij de action dus niet gezien dat ze zoveel hebben. Die tak is heel leuk zo aan het plafond. En dat kapstokje, waar heb je die vandaan? Hier hangen in de woonkamer wat van die hartjes haha. Vind ze ze zo gezellig.
Er is donderdags altijd markt staat altijd een onwijse leuke kraam met al dat soort spulletjes daar komt het kapstokje vandaan. Hier in de woonkamer ook hartjes.. Heb ook een tak voor de ramen hangen..
haha hij lijkt er veel op maar ik weet niet of me zus hem ook zelf heeft gezaagd of ergens heeft gekocht hij leek op die van jou. Zal eens zien of ik een foto kan vinden.