Ik zie nu dat ze weer een aanbieding hebben bij WW online. Je hoeft geen inschrijfgeld te betalen. En ook de actie weer een week gratis. Alleen als ik die week gratis zou pakken, zou ik me dan nog inkunnen schrijven voor die actie prijs van 45 euro? Even mailen maar denk ik hihi
Hey volgende week begint er een actie 19.50 voor de combipas daarna weer 39.95 per maand dus nog ff wachten
Cynnie, bedankt voor de tip! Maar ik wil alleen het online programma volgen. Ben niet van de wekelijkse meetingen enzo. Maar die 19,95 is dan per maand? Als ik nu 45 ineens betaal voor 3mnd, dan ben ik goedkoper uit
Hmmm wanneer gaat dat precies in?? Heb straks 2 weken vakantie en geen internet dan,dus weet niet of ik dan wel moet aanmelden,zou kunnen voor dan evt na de vakantie.. Dilemma,er moet echt wat gebeuren hier namelijk. Heb al wel ww app op de iPad gezet..
Zo zie je maar dat het voor iedereen anders werkt ik vibd telvrije dagen juist niet dieet achtig, omdat je zoveel mag als je wilt, alleen moet je wel crea ermee omgaan. Ik val er ook sneller mee af, maar het is wel even wennen.
Ik ben nu ook lid van de WW en moet de site nog even goed doorspitten. Maar misschien dat jullie een paar van mijn vragen kunnen beantwoorden? Stel dat je helemaal niks doet met de verdiende punten door te sporten. Val je dan sneller af of heb je het ook nodig? Als ik een boterham met een gebakken ei in wil vullen dan krijg ik verschillende mogelijkheden. Welke moet ik hier nou kiezen? Maakt het voor het afvallen uit wat je met het weekextra doet? Alles op 1 dag zetten, door bijv lekker patat te eten die dag. Of verdeel je het over de hele week? Hoop dat jullie mij wat antwoorden kunnen geven?
boterham met gebakken ei, is een boterham (bruin of wit, ergens tussen de 25 en 35 gram, dus afwegen), ei (ligt eraan hoeveel eieren) en dan de boter waarmee je bakt zeg maar. het is persoonlijk wat je doet met de sportpunten ze raden aan om de helft ervan te gebruiken, je lichaam heeft namelijk extra energie nodig om te sporten, dus je valt niet perse sneller af, je kan juist effectiever verbranden met wat extra eten dus. Wat je met je weekextra doet mag je zelf weten, dat is optioneel de ene persoon valt beter af als ze ze opmaken de andere niet, dat is een kwestie van ervaring, ik zou het niet allemaal op 1 dag gebruiken in elk geval maar dat ben ik .