Waarvoor mag je wakker gemaakt worden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnestralen, 9 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

Paardenbloem Bekend lid

31 mei 2022
    765
    1.252
    93
    Vrouw
    Best veel eigenlijk:D
    Een stevige ochtendwandeling rond zonsopkomst, een dagje onbeperkt winkelen, en verder voor hele lekkere dingen zoals macarontaartjes, chocoladetaart, echte verse Italiaanse pasta met goede saus en een goede wijn erbij.. Oh en verder mag ik ook altijd wakker geknuffeld worden en evt. meer door mijn man, daarna slaap ik wel weer verder:o:

Ik heb ‘s avonds dus enorm veel moeite met op tijd naar bed gaan omdat ik altijd wel wat leukers kan bedenken dan slapen..

Dit is overigens wel pas sinds de jongste weer goed slaapt. Toen dat slecht ging, was mn slaap juist heilig!

Zonnestralen vindt dit leuk.
  2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.742
    113
    Als mijn dochters gaan stappen en ze zijn veilig thuisgekomen. Dan vind ik het juist wel fijn als ze me wakker maken, anders slaap ik onrustig en heb ik de neiging hun bed te gaan checken :roflmao:
    Of als ik ze op moet halen van een feestje in verwegistan oid

En zoon mag me natuurlijk ook wakker maken als er iets is. Maar dat komt eigenlijk nooit meer voor. Als hij nu ‘s nachts wakker is geweest, zie ik dat doordat zijn licht aan staat en heeft hij mij keurig laten slapen :D

Eten e.d. kan allemaal prima overdag, en zou ik ‘s nachts echt niet fijn vinden. Want serieus, wie wil er nou echt eten ‘s nachts als je uit een diepe slaap wordt gehaald…

3. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.706
    3.844
    113
    Anders dan noodgevallen...voor helemaal niets. Opzouten en laat me met rust!

4. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.574
    3.904
    113
    Vrouw
    Voor bijna niks, alleen voor extreme noodgevallen die echt niet kunnen wachten tot de ochtend.
    Ik word zo al vaak genoeg wakker s nachts dus als je ineens met keilekker eten langs m'n bed staat is de kans dat je erg lang moet wachten tot ik vanzelf wakker word ook niet zo groot :p

Neuzeke en Zonnestralen vinden dit leuk.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    Voor een surprise vakantie naar de zon! Met vliegtuig uiteraard haha

6. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.686
    18.762
    113
    Vrouw
    Voor mij is met de auto ook goed.
    Maar dan gewoon echt niets meer moeten doen.
    Gewoon op mijn sloefen de auto in.
    Broodjes gemaakt, bakjes met lekkers gevuld, alles geregeld,....

Maar als dzr gebeurd dan hebben ze mij juist niet wakker gemaakt en ben ik aan het dromen :roflmao:

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.575
    113
    Vrouw
    Ja hier hetzelfde. Mijn slaap is heilig en ja ik ga er zeker uit wanneer de kinderen mij nodig hebben, maar ik doe het niet graag en terug in slaap vallen is dan altijd wel een ding haha.

Voor een mooie, verre reis zou ik wel wakker gemaakt willen worden... of eigenlijk ook weer niet want ik hou niet van onverwachte dingen :o::roflmao:

8. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    461
    494
    63
    Nergens voor.
    Ik word al niet wakker van de kinderen tot dat ze naast mijn bed staan en heel hard MAMA zeggen.
    Ik heb mijn slaap hard nodig :roflmao:

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Na 2,5 jaar een kleuter met een doorslaapstoornis (en een kleuter to-do list, dus giga sneaky) is slaap me heilig...

Maar naast de kinder issues (pijn, groots verdriet etc), een brand of CO melder mag je me voor een goede roti, bara kipkerrie, een leuk bedrag of een flinke "zp-klussessie" mag je me best wakker maken.

Maar die laatste moet dan wel een haaaaaaalloooo alles er op en er aan, head over hills, wolkje 97 zijn. Want anders is de ijstijd er niks meer bij. :roflmao:

10. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.681
    6.580
    113
    Vrouw
    Als mijn huis in brand staat. Andere noodgevallen moeten maar wachten tot ik uit mijzelf mijn ogen open. Krijg al zo weinig slaap...

Zonnestralen en Zxcvb vinden dit leuk.
  11. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Ik ben een soort huisartsenpost qua slaap. Je mag me alleen wakker maken voor spoedgevallen die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten.
    Als je een miljoen komt brengen, mag je 'm door de brievenbus schuiven. Dan kan ik de volgende ochtend uitgerust aan de feestvreugde beginnen:roflmao:

Spectre, Zonnestralen, Vero0504 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    O zo veel ondanks ik graag slaap. Een leuke geldprijs, vakantie, een mooie bmw, spoed mag ook wel.

13. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Oooh schaaaat JIJ . WIL . NU!!! even de kamer uit...

En dan vanwege iets groots met 8 poten die dan door partner heel heldhaftig wordt verwijderd.

Al kom ik die kamer in de nacht zekerheidshalve niet meer in. Als compensatie voor de heldendaad maak ik in de ochtend wel een uitgebreid ontbijtje. :roflmao:

Best fraude gevoelig, bewijs hoef ik ECHT niet te zien. Maar als ie groot genoeg is zie ik dat wel aan de houding en gezichtsuitdrukking van mn man.

14. Melody1984

15 sep 2024
    16
    6
    3
    Vrouw
    Hele leuke reacties!

Ik zelf eigenlijk niets of... toch wel als ik een groot geldprijs heb gewonnen dat spring ik wel mijn bed uit :roflmao: in my dreams ofcourse haha :D

Deel Deze Pagina