Ik voel me serieus heel stom dat ik hier mee zit. Maar het zit me wel een beetje dwars. Verleden jaar kreeg mijn moeder een bezoek aan een 'waarzegster' kado van een vriendin (M). Deze dame vertelde erg rake dingen volgens mijn moeder. Tussen neus en lippen door vertelde mijn ma dat ze ook had gezegd dat M. eerder oma zou worden dan zij. Op dat moment deed het me wel wat. Een van mijn grootste angsten is dat zwanger worden niet lukt of dat heel lang duurt. Mijn moeder wist niks van mijn kinderwens af op dat moment anders had ze niet gezegd denk ik. Nu wil het geval dat de kinderen van M. een stuk jonger zijn dan ik. Daarbij is de oudste niet heteroseksueel en heeft geen relatie. Bij hem zal het dus nog wel even duren. De jongste studeert nog en heeft nog nooit een relatie gehad. Verder heeft ze een afkeer van kinderen en vooral baby's. De opmerking zit mij dus dwars omdat het niet waarschijnlijk is dat er daar binnen nu en een paar jaar kinderen komen. Normaal gesproken geloof ik niet in dit soort dingen maar gezien de andere kloppende dingen die ze aan mijn moeder heeft verteld zit ik er toch mee. Pff ik heb geloof ik even een nuchtere kijk nodig.
Aaah, meisje toch! Wat een domme koe was die waarzegster! Had ze het toch helemaal verkeerd! Ik heb even een reading op afstand gedaan en ik voel hele roze vibraties bij jou. Nee hoor, dat komt echt helemaal goed met jullie!
Hihi bedankt meiden. Mijn vriend verklaard me ook voor gek dat ik hier mee zit. Het lijkt wel of dat ik door die kinderwens minder rationeel kan denken
Verklaar jou niet voor gek.. begrijp je wel.. Ik zou dat ook hebben! Ik heb dat met de pendels nog wel dat ik denk misschien zit er wel 1 tussen die het ECHT kan .. Inderdaad proberen realistisch te blijven is lastig met zon grote wens Maar goed,die waarzegster blijft een koe
Furby, Ik snap je goed hoor. Ook al twijfel je aan de woorden van een waarzegster, het raakt je toch. Het zet je tot twijfelen. Maar maak je niet te ongerust, veel waarzegsters praten toch onzin. Makkelijk geld verdienen geldt voor velen van hen. Een kinderwens hebben is spannend, maar als je al veel maanden verder bent zonder resultaat, zorgt dat ook voor onzekerheid en verdriet en ben je extra gevoelig voor dit soort woorden. Maar blijf hoop houden, gewoon stug doorgaan.
Helemaal niet stom vanuit jou gezien hoor Mezelf kennende zou ik waarschijnlijk hetzelfde gevoel hebben. Maar weet je, ook deze mensen hebben het niet altijd goed. Want dan zouden ze wel miljonair zijn geweest en alle hoofdprijzen in de loterij hebben gewonnen. En dat is ook niet zo Probeer die gedachte een beetje te blokkeren en gewoon plezier erin te hebben. Zijn jullie al lang bezig eigenlijk?
Meid, wat vervelend.... Dergelijke verhalen maken we altijd een beetje kwaad: meestal zijn het kwakzalvers die maar wat roepen en daarmee mensen bang maken. Zo jammer is dat! Ik sluit me inderdaad aan bij een bericht hierboven: als het allemaal waar was, waren die mensen inderdaad miljonair, werden er geen moorden meer gepleegd en werd de wereld véél mooier. Zelfs in types als Derek Ogilvie en Char en weet ik veel hoe ze allemaal heten, geloof ik niet. Als je jezelf traint, kun je goed op mensen inspelen en op een bepaalde manier praten zodat mensen vervolgens gaan roepen "nouja, dat kan hij eeeecht niet weten!". Ik geloof dat sommigen hier erg goed in zijn en hiermee allerlei waarzeggingen suggereren. Maar goed, even on topic: ik zou me er niet druk om maken, meis. Alles komt heus wel goed. Ik snap je heel goed, zoiets is niet leuk, maar hoogstwaarschijnlijk is het inderdaad een domme koe
Er zijn ook ongeplande zwangerschappen. Misschien heft de jongste over 3 maanden wel een nieuwtje..oops. En jij over 4 maanden. Is zij (M.) eerder oma, en het wil niet zeggen dat jij dus nog jaren hoeft te wachten. Oh ik geloof dus niet in waarzeggerij. Maar als je dan daarmee in je hoofd blijf zitten, zou ik deze situatie erbij bedenken. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.
Dat zijn geen leuke dingen om te horen. Je kan denk ik een paar dingen doen, zelf naar een goede waarzegger gaan en je toekomst laten voorspellen of naar de dokter gaan als je al langer dan een jaar bezig bent om zwanger te raken of het naast je neerleggen en hopen dat je snel zwanger bent! Ik was bij een waarzegger, een slechte!, ik vroeg hoe zit het met zwanger worden? Nou dat duurt nog jaren....terwijl ik op dat moment zwanger was en het zelf nog niet wist!! (liep wel uit op en mk)
Ik begrijp je heel goed! Zo'n waarzegster maakt je in dit geval alleen maar onzeker! Ik wil je toch een riem onder je hart steken, het komt vast goed! Probeer de opmerkingen van de 'waarzegster' los te laten, hoe moeilijk zo iets ook kan zijn.
Misschien ben ik wel heel onnozel maar wat zijn die pendels waar ik steeds over lees? Ik begrijp niet wat daarmee bedoeld wordt??
Tegen mij heeft een medium gezegd dat ik november of december zwanger wordt. . geloof er ook niks van . Ben bijna twee jaar bezig. Toekomst voorspellen kan dat wel? Er zyn ook veel kwakzalver he laat je niet gek maken.
Helemaal ergens onderaan in het forum, staat een onderdeel 'Pendelen'. Sommige leden kun je dan bepaalde vragen stellen waar ze je een antwoord op geven. Wanneer je zwanger zult raken, of je baby een meisje of een jongetje is, etc. Wat is pendelen Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel. Dit is een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje. De werking is even eenvoudig als verrassend: door onwillekeurige spierbewegingen gaat de pendel bewegen. Er ontstaat een soort spel tussen het onderbewustzijn en de bewust denkende persoon. De persoon kan vragen stellen die het onderbewustzijn al dan niet beantwoordt. Het kan een hele kunst zijn om de juiste vragen te stellen, zodanig dat het onderbewustzijn wèl kan of wil antwoorden. De vraag moet heel exact gesteld worden, er kunnen geen twee vragen tegelijk worden gesteld zoals "Gaat het morgen regenen of wordt het mooi weer?".