Hallo meiden, Ik ben gestopt met de pil sinds augustus, en normaal lees je dat je na het stoppen van de pil juist afvalt of op gewicht blijft iig. Maar bij mij komen er steeds kleine beetjes bij, terwijl ik het zelfde eet ala voorheen. Hebben andere dit ook gehad ? Groetjes Cindiej88
Hm hier idd gelijk weer gestopt met de pil oa. omdat afvallen niet meer lukte... Balen dat het bij jou net andersom is! Misschien je hormoonhuishouding?
Ja misschien heeft het te maken met mijn hormonen idd. Ik vind het wel een vaag iets, vooral omdat ik het zelfde eet als met de pil.
Dat had ik ook toen ik net was gestopt! Kwam toen ineens aan, terwijl ik gewoon normaal at niet veel snoepen enzo en ineens ging het gewicht weer naar beneden!
Ikzelf heb er volgens mij niet echt iets van gemerkt, maar heb het wel eens gelezen dat het kan! Dat zal dan na een tijdje vanzelf weer overgaan, misschien is dat alleen de eerste paar maanden zo. Ik had bijvoorbeeld ineens super veel puistjes, waarvan de meeste nu ook na een paar maanden weggetrokken zijn. Zo zijn er meerdere kwaaltjes :-S
Ik ben gestopt sinds september en ik kwam in die maand 3 kilo aan!! Omdat ik veel ben afgevallen baalde ik daar vreselijk van..dus even naar de arts geweest. Hij vond het vreemd omdat mensen normaal afvallen als ze stoppen. Als ik deze maand nog een keer 3 kilo zou aankomen moest ik mn stofwisseling na laten kijken (dat kan schijnbaar veranderen na het stoppen met de pil) Gelukkig is dit niet gebeurd. Na de eerste menstruatie zijn die kilo's ook weg (alhoewel, er zijn er maar 2 afgegaan ipv 3) maarja, daar heb ik vrede mee...