Verwarring door afscheiding, herkenbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melgje

Melgje Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik heb een cyclus van 30 dagen. Normaal wordt ik onaangekondigd op de dag dat het hoort in een keer ongesteld. Ik ben wel een paar keer een week te laat ongesteld geworden door stress maar dat is de afgelopen maanden niet het geval geweest.

Het komt wel eens voor dat ik wat roze/bruinige afscheiding heb de dag voor ik ongesteld word of op dezelfde dag dat het zo begint, maar meestal zet het in een keer door.

Nu iets vreemds wat ik normaal nooit heb. Ik heb mijn ei getest op 18 oktober, fijn geklust. 4 dagen na mijn ei had ik roze afscheiding bij het naar de wc gaan, dat was 22 oktober. op de 25e weer en gisteren de 26e (een week voor mijn NOD) roze afscheiding met een druppel rood bloed :( en verder wat bruin afscheiding.

:(Ik snap er niets meer van een week voor mijn NOD, zo vroeg heb ik daar normaal echt geen last van :(.

Verder geen kwalen die duiden op zwangerschap. Wel wat steken links onderin mijn buik en gisteravond bij de schaamstreek.

Ik ben er liever niet te veel mee bezig maar nu schrik ik toch elke keer als ik naar de wc ga :$.

Herkenbaar?

Deel Deze Pagina