Waauuw wat is ie mooi... maar nu toch beetje bang!

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oooh ik zit hier ook helemaal weg te dromen.. Kan niet wachten! :D

TS, ik denk dat je op je mooist bent als je straalt, en ik denk dat je meer straalt als je de jurk draagt waarmee jij helemaal gelukkig bent, in plaats van een jurk die binnen de smaak van je aanstaande zou vallen.. Dus geen zorgen maken! :)

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Aaah, dat is wel heel mooi... Bij ons stonden er wel veel mensen omheen, maar ik heb ze eigenlijk niet gezien:D Hij haalde me op bij mijn ouders hun huis. Ik stond in mijn oude slaapkamer en kon hem zo voor zien rijden, echt m'n benen werden helemaal slap.. En toen, "ding-dong", de bel.. Mijn ouders hebben een vrij lange gang en die leek op dat moment wel een kilometer.. En toen het hoekje om en daar stond hij. Naaaaah, die blik vergeet ik m'n leven niet meer. Zo vol bewondering en liefde... pfffff, ben blij dat dit op mijn netvlies blijft staan. Ben inmiddels alweer 13 en half jaar getrouwd, maar die dag blijft levendig. Was echt 1 van de mooiste dagen van mijn leven;)

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Pff nog even wachten tot augustus, ik hoop ook zo erg op zo'n lieve reactie zoals jullie allemaal gehad hebben!

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    JOh hihi, mijn schoonma maakte zich he-le-maal druk om mijn tatoeage op mijn ruggegraat (ter grootte van een luciferdoosje)..wat de pastoor in de kerk hier wel niet van zou vinden en dat ik wel een sjaaltje moest dragen ;) Moooii niet dus..

Mijn man liet zich verrassen en was dolblij met hoe ik eruit zag, die vond me meer dan mooi!

5. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Doen wat jij wil meid!! Ik heb spijt met alle haren op mijn hoofd dat ik niet gewoon mijn droomjurk heb gekocht.
    De moeder van mijn man's beste vriendin (snap je m nog ) had aangegeven per se de jurk te willen maken voor me ( dit was ook haar werk) En aangezien zij ernstig ziek was wilde ik het haar niet misgunnen.
    Heb haar een plaatje gegeven en het leek er uiteindelijk totaal niet meer op.
    De body zat vormeloos en trok mijn hele voorgevel plat dus mijn buik toonde veel meer.
    Ik durfde het niet te zeggen, en hier heb ik spijt van.
    Dit terwijl ik in een winkel mijn droomjurk had gepast en deze maakte me heel slank en ik vond het prachtig.

Oftewel het is jouw grote dag jij betaalt je scheel aan alle kosten dus jij bepaalt welke jurk je neemt.
    Als jij je goed voelt in je jurk zal je stralen en dat zal je aanstaande het allermooist vinden.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hahaha geen idee eigenlijk! Daar heb ik helemaal niet opgelet :p erg he! Ik trok er een aantal aan en dit was de eerste en dacht meteen waauww! Dus niet naar merk ofzo gekeken.. Heb wel een foto maar die staat bij mn moeder op de telefoon en vind het een risico die hier te posten...

Deel Deze Pagina