De titel zegt het al...wie van jullie heeft al met 5 dagen voor nod een positieve zwangerschapstest gehad? En is dit daarna ook zo gebleven (ik bedoel, niet vals positief)? Ik weet dat zo vroeg testen niet betrouwbaar is en. Dat ik moet wachten tot na nod, maar ik vraag het mij gewoon af..😁
Ik weet niet of het echt 5 dagen voor de tijd was. Maar ik was er wel héél vroeg bij met positieve testen. Ook een week voor de nod mega misselijk.
Hier op 7 dpo positief getest. Dat was 5 dagen voor mijn nod (lf van 11 dagen) en dus een week voor een gemiddelde lf (14 dagen).
Bij mijn dochter was ik op 7dpo wat misselijk aan het worden op 8 dpo merkte ik een duidelijke verandering we waren op vakantie en ik kon niets meer verdragen die avond zouden we terug naar nederland gaan rijden de tent moest gecontroleerd worden en die man kwam veel te laat opdagen mijn man was geloof ik bang dat ik hem wat aan zou doen. Toen ik de camping afreed en heel hard begon te brullen voor een half uur lag mijn man in een deuk en zei alleen maar in nederland even een testje doen schat. en op 10 dpo heb ik getest en een behoorlijke knal test ook al en heel beroerd.