ja das waar maar snoep krijgt elk kind wel eens... maar ik koop geen pepernoten terwijl anderen ze in de pauze mee naar school krijgen.....hier word alleen wat gesnoept in het weekend....dus geen pepernoten..... ik neem ze wel mee naar supermarkt.... ze moeten toch leren dat je niet alles wat er is ook koopt, en dat anderen ander keuzes maken dan wat wij kiezen..... maar het is voor hun wel eens lastig....
hier op school mag er niet eens snoep mee gegeven worden als tussendoortje, dat scheelt, ben ik het ook volledig mee eens. het kan best zijn dat er hier komende weken/maanden een keer een klein zakje pepernoten gekocht wordt voor in het weekend ipv een koekje. daar worden ze gelukkig niet hyper van. alle series, ik weet bij god niet meer wat er allemaal op is tegenwoordig haha. het sinterklaasjournaal vind ik dan nog wel leuk, dus dat staat er dan ook wel op. Verder de Nederlandse intocht en we gaan hier naar de intocht in de stad. ook dan pas beginnen we een schoentje te zetten. ook niet elke dag, af en toe. andere dagen leggen we simpel uit dat de sint wel bij iedereen langs moet en gewoon niet alle kindjes elke dag aan kan doen. wordt hier gewoon geslikt. ook geen hyper kindjes gelukkig.
ja ik zou ook graag zien dat ze er hier meer aandacht aan besteden, het staat wel in de schoolgids, fruit of een gezonde koek..... maar als ouders zich hier niet aanhouden ondernemen ze neit veel actie.... alleen bij het overblijven wordt er wel streng op toegezien.....ik zou het liefst zien dat ze alleen maar fruit meemochten nemen voor de kleine pauze....maar oge ben off topic nu... haha