Wij hebben gewoon het schema van om de dag aangehouden. Dus moet je donderdag, dan na dinsdag geen seks meer
De meningen zijn daar nogal over verdeeld.. Ons werd geadviseerd om 24-36 uur voor de IUI nog een zaadlozing gehad te hebben. Mijn man had overigens goed zaad, dat zal ook meespelen..
Bij ons was de onthouding 4 dagen. Dit werd ook geadviseerd. Dit was voor ons wel beter. Tijdens 1e iui 2 dagen onthouding en vcm was 3.4. Deze ronde dus 4 dagen en vcm was 8.4. Dus een heel stuk beter!!
Anderhalve dag. Woensdagavond advies seks, vrijdagochtend iui. Resultaat ligt nu naast mij in de wieg.
Ahh wat leuk raglottie en met hoeveel mlj zwemmers als ik vragen mag want wordt dat dan niet minder??
Had geen abo op dit onderwerp en je reactie gemist. Geen idee hoeveel zwemmers, weet zo even niet waar de papieren zijn gebleven. Weet alleen dat het uitzonderlijk goed zaad was. Tijdens semenonderzoek al en bij de iui ook. Zagen ze weinig. Maar als ik mij goed herinner van een bekende die bij dezelfde kliniek was, had zij hetzelfde advies als ik bij een iui en zijn zaad was niet heel erg goed. Overigens ook advies om de avond van de iui nog seks te hebben. Dat vond ik iets teveel van het goede . Heb die dag lekker rustig aan gedaan.