Ik wil gaan pendelen heeft er iemand nog tips ed Heb het al voor mezelf gedaan en krijg duidelijk ja of nee
mij mag je ook pendelen als je wilt. welke gegevens heb je nodig? en heb je ook een foto nodig?? groetjes linda
Meiden dit wil ik ook graag voor jullie doen maar eerst wil ik weten waar ik zoal op moet letten.wil niet zomaar wat doen.
Heb je al een pf bericht gestuurd hoop dat als je weet hoe t pcies werkt op me wil reageren alvast bedankt
Misschien heb je hier ook iets aan heb ik zelf ook gelezen voordat ik ging pendelen op zwangerschap en geslacht. Succes!
Meteen getest welliswaar met een ketting maar, ben benieuwd. Komen wel duidelijke dingen uit. Is het erg beïnvloedbaar?
Ja een pendel is nooit 100% betrouwbaar dus ga ook nooit naar het antwoord leven. Het is gewoon leuk,en soms klopt het en soms niet....Zorg er wel voor dat je echt helemaal rustig bent en om je heen ook rustig is.Succes!
Dames ik wil dolgraag voor jullie pendelen,wanneer ik dit ga doen geef ik aan krijg nu erg veel pbjes,die ik nu heb ontvangen zal ik zsm beantwoorden.graag vanaf nu geen verzoeken meer prive.alleen wanneer ik het aangeef.want ik wil niemand teleurstellen wanneer ze te lang moeten wachtwn.hoop op jullie begrip
Kan alleen pendelen met naald en draad boven de hand van de betreffende persoon dus aan mij heb je niks