is toch heerlijk om als een pauw zo trots achter je kinderwagen te lopen. Hier weer of geen weer en gaat dan zeker gewandeld worden...de hond moet ten slotte ook een x naar buiten
Precies zo dacht ik nou net ook over en het is ook goed voor het kindje lekker buiten andere omgeving dan binnen ( vind dan ook niet gek dat het kindje de hele dag bijna huilt )
Hi meiden! Hoe gaat het hier? Alweer op het wachtbankje? hier na vandaag weer denk ik! *duimduimduim*
Ik zit op het wachtbankje voor de eerste echo mag dat ook? Succes met wachten samsie. Hopelijk wordt je geduld beloond.
@Samsie en Hondagirl25, ik hoop het zo voor jullie! @ Naturel, hier ook ongeduldig wachten op de eerste echo. Ik heb nog geen datum, maar de vk zei tussen de 10 en 12 weken, zolang kan ik niet wachten, dus ik betaal zelf wel voor een vroege..
Klopt het dat je zwanger bent geraakt zonder hulp van het zh? Dat is dan mijn voordeel Dan plannen ze de echo met 7/8 weken. Toch verschilt het ook per vk praktijk, want mijn vriendin heeft met 7 weken een echo gehad, zonder medische indicatie. Kun je niet vragen of het eerder kan? Succes met wachten!
Hier ook op het wachtbankje in feb de prikpil laten verlopen en vanaf mei weer een eisprong en ik had 25 juni positieve ovulatietest ik verwacht 12 juli mijn ms nou liever niet natuurlijk maar het is wel weer spannend nu...we gaan voor de vierde!!
Wordt wederom weer gek op de wachtbank! Ga wel echt mijn best doen om niet zo vroeg te testen!! Ik had de vorige cyclus zo vroeg getest dat ik mijn late eisprong op de test terug zag.Dus ja idioterie genoeg hierzo!
Hoi meiden! Ondanks dat ik zelf niet op het wachtbankje zit, trok dit topic mijn aandacht en na 24 pagina's jullie goede en slechte nieuws te hebben gelezen vind ik het wel zo netjes om even een bericht achter te laten (en ben natuurlijk ook wel benieuwd hoe het verder gaat!!) Gefeliciteerd in ieder geval voor degene die zwanger zijn, geweldig!! En degene met minder geluk, veel plezier met klussen!!!
Ja het wachten is ook moeilijk,toch wacht ik altijd wel tot mijn nod. Dinsdag vliegen we naar kreta dan heb ik wat afleiding. Hoop natuurlijk niet op mijn vakantie ongesteld te worden
Klopt, ik ben zonder hulp zwanger geraakt. In de tweede ronde al, 1 mei mirena eruit en 19 juni een positieve test (ik ben een bofkont). Wel slik ik antidepressiva, waar ik vanaf 1 mei mee aan het afbouwen ben, sinds de positieve zwangerschapstest is dat helaas wat gestagneerd. Ik merk dat ik weer ups en downs heb. Ik zal dinsdag even vragen bij de dokter of een vroege echo tot de mogelijkheden behoort, zodat ik iets geruster ben.
Ik zit mee op het wachtbankje. Woensdag test ik, dan ben ik dag 36 en afgaande op vorige cyclus 2 dagen overtijd. Maar ik vrees al dat ik het resultaat al weet: negatief. Ik voel amper iets. Heb enkel wel veel last van puisten sinds een dikke week maar ik denk dat mijn lichaam eindelijk door heeft dat ze het zelf moet beginnen regelen. Maar uiteraard hoop ik, dat ik verkeerd ben. Veel succes aan de dames die ook gaan testen! Ik duim voor jullie!
jaaaaaa daar zijn we weer....word dit een maandelijks stamtopic volgende week dinsdag mag ik weer testen. Honda jij ook toch? en samsie?? good luck lady's!
haha ja we zijn er weer vol goede moed he meiden haha ja ongeveer dinsdag/woensdag mag ik weer testen pff spannend elke maand weer
spannend weer hoor... ik moet wel toegeven dat we er deze ronde niet zo mee bezig geweest zijn...wie weet heeft het geholpen...