Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou samsie ik heb me voorgenomen om niet eerder te testen. tot nu toe heeft dat niet geholpen ik heb ook geen test meer in huis :) eigenlijk heb ik niks ongewoons of opvallends. wel zere tepels als ik eraan zit. dat heb ik niet meer sinds ik gestopt ben met de pil en ik een week later ongi moest worden. :(

leuk zn lijst!

slaap lekker alvast!

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    We lopen gelijk leuk !

3. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ik hou maar niks bij me lichaam houd me elke keer weer voor de gek... wacht wel braaf tegenwoordig ook met testen :)

4. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Heel eerlijk! Ik houd het echt niet uit dus denk wel dat ik woensdag ofzo een test er tegenaan gooi. Ik ben in staat om nu al te testen maar zit pas op 7 dpo dus dat heeft totaal geen zin.... Al is de drang groot hoor haha

5. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse

Nou inderdaad! Heb jij vrijdag ook je ei gehad? Ik had donderdag echt een knal test die vanaf vrijdag weer afliep.

hou jij het niet testen vol? (Ondanks dat je bijna weet dat de test negatif is neig ik zo naar effe een testje gewoon om even te kijken)

6. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Samsie ik doe niet mee hoor :D Maar vind het gewoon een leuk topic geworden dus ik lees wel graag mee :D Leuk zo'n tabel, houdt het overzichtelijk :)

7. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Ik kan ook echt totaal niet wachten! heb ook al zitten kijken of het niet toch zou kunnen enzo, maar helaas dat zou geen zin hebben!

Ik ga dinsdag testen, dan zou het met enige zekerheid uitsluitsel moeten geven. Ook omdat ik altijd voordat m'n "echte" ongi begint altijd al wat bloedverlies heb (TMI waarschijnlijk), dat zou op dinsdag moeten starten volgens m'n berekeningen :)

Als het deze maand niets is dan moet ik helaas tot september wachten om weer verder te proberen, vriendlief moet voor werk twee weken weg en juist... precies op dat moment zou ei langs moeten komen. Super handig haha!

8. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse

Hahaha ik herken dat zo! Heb al van alles uitgezocht maar helaas het blijft afwachten!

Ik moet zeggen een uur geleden begon er een menstrusatie kramp op te zetten die nu nog niet weg is. Maar hopen dat het niet doorzet ;)

Oh dat is top zeg, precies bij een ei weg. Helaas! Maar duimen dat er dinsdag twee mooie strepen te zien zijn :D

9. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ik had 1 juli positieve clear-blue maar action blijft altijd negatief dus later ei misschien ben ik nog niet over uit... maar wel geklust steeds dus hoop dat ik me ei niet gemist heb blijft elke maand zo lastig

10. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    dit is nog lastiger dan de eieren vinden met pasen :p

11. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hahaha ok ok....moet kunnen Bureau;)

Spannend weer dames! Vorige maand had ik dat ongeduldige wel heel erg. Nu niet. Het kriebelt me wel een soort van....maar tot zover geen testdrang. (Zou nu overigens ook totaal nutteloos zijn aangezien ik op ong 7 dpo zit) Maar eens kijken hoe dat volgende week gaat :D

12. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    zeker spannend!!!

ik vind het wel een beetje raar...ik heb al 6 maanden allerlei symptomen, en natuurlijk niet zwanger. en nou op wat zere tepels na (als ik er aan zit) heb ik helemaal nikkes noppes niets :( :( ben ik nou helemaal ontpilt ofzo?
    '

haha het is toch wat ik bedenk gewoon zelf een symptoon :D

13. Fringe

Fringe Bekend lid

5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Redelijk, wat last van verminderde eetlust(lichte misselijkheid)en ik ben normaal een vreetzak, dus daar baal ik gelijk van, hihi. Ook merk ik dat de dosering AD aan de lage kant is. Volgende week naar de verloskundige, dan kan ik al mijn onzekerheden bespreken. Verder nog steeds super gelukkig met mijn zwangerschap! Ik voel me wel een bofkont!

Ik hoop zo op goede berichten van alle dames! Succes!!

14. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Dat is het vast CrossCountry :D

15. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oei Fringe daarbij wel gelijk even over babbelen. Die verminderde eetlust.....trust me Dat gaat wel weer goedkomen! :D probeer altijd een cracker o.i.d. in de buurt te hebben....en te zorgen dat je maag niet leeg is want juist daar wordt je misselijk van. En een cracker of twat eten helpt ook tegen misselijkheid! We sluiten ons snel bij je aan goed? ;) :D

16. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    dat vind ik een goed voorruit zicht!

17. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Ook ik zit weer op het wachtbankje...ronde 8 dit keer! Helaas heb ik met ovulatietesten mn ei niet kunnen vinden deze ronde, maar ik hou mn laatste cyclus maar aan. We zullen zien! Spannend weer meiden☺

18. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Welke ovulatie testen had je gebruikt ?

19. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    #279 Fluss1984, 10 jul 2015
    Laatst bewerkt: 10 jul 2015
    Hallo allemaal!

Leuk forum hier, als jullie wat willen opschuiven kom ik gezellig mee op het wachtbankje zitten

Ik heb halverwege april mijn spiraal laten verwijderen en inmiddels 3e ronde met ovulatietesten.
    Mijn vriend slikt medicijnen waardoor de hoeveelheid spermacellen minder kan worden en er ook een grotere kans is op miskraam, met name dat het misgaat bij de innesteling. Maakt het allemaal wel wat onzekerder dus.
    Afgelopen rondes telkens vanaf enkele dagen na mijn ovulatie allerlei klachtjes gehad zoals vroeg wakker zijn, opeens s nachts eruit om te plassen, vlagen misselijk, rommelende darmen, gevoelige borsten. 2x naar de etos geweest voor een test, en telkens een uur nadien ongesteld geworden, alsof de duivel ermee speelt... denk dat die klachten misschien veroorzaakt worden door progesteron.
    Nu weer 3 dagen na ovulatie, tot nutoe nog geen klachten.
    Spannend afwachten dus!

20. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Die van de action

Deel Deze Pagina