Hallo lieve dames, Ik heb veel te lang niets laten horen, want wat kan je druk zijn met zo'n kleintje. Voor het geval jullie nieuwsgierig zijn.. Op 9 maart 2016 is na 41 weken en 5 dagen zwangerschap onze zoon Quinlan Akira (Quinn) geboren. Hij woog 3920 gram en was 50 cm lang. Inmiddels is het al een heel mannetje. Hij groeit goed en is heel tevreden. hieronder een foto van vorige week. Ik zie dat er alweer meer dames in blijde verwachting zijn, allemaal gefeliciteerd! Liefs Inge
Ah wat een heerlijk ventje fringe en super om weer wat van je te lezen. Gaat het verder allemaal goed met je?
De bevalling ging eerst heel goed, alleen het persen wou niet. Heb er in het totaal 22 uur over gedaan, waarvan 2 uur persen. Uiteindelijk is het een vacuümverlossing geworden, net op tijd. Quinn huilde niet gelijk en had tijd en zuurstof nodig om bij te komen. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Met jou gaat het nog steeds niet lekker of wel?
Oei gelukkig dat alles goed is gekomen... ja herstellen kost echt tijd maar te gelijk ben je ook druk met de kleine... lastig he soms? Nee helaas niet stomme bloeddruk zit tegen en miss stollingsprobleem dus das echt minder... Ja ze kan echt al heel uitgebreid lachen zo leuk!!!
Hé bah Tallies wat vervelend! Hopelijk zakt het een beetje af en anders zoals je zelf al zegt, dat je vliezen gewoon breken en de bevalling door zet. Geruststellende gedachte dat ze al 3400 gram is! Succes in ieder geval nog ff! Fringe wat een knap mannetje zeg!! Van harte gefeliciteerd en wat fijn dat het zo goed gaat en hij lekker door slaapt. Lekker genieten hoor!! Mizz bunny hoe is het nu met jou? Xxx
Hier net terug van weer een spoedecho vanwege bloedverlies. Vanmiddag een geplande gehad en alles was prima. Rest van de dag een ongemakkelijk gevoel in mijn buik gehad wat tegen 00:00 uur weer eindigde in een bloeding, de 8ste al in 7 weken. Ons bikkeltje doet het prima ondanks alles. Nu weer thuis en lig in bed. Zit er even doorheen. Heb van de vk folders gekregen voor mentale ondersteuning. Morgen vk bellen hoe het gaat en de huisarts voor een verwijzing. Verder huishoudelijke hulp aanvragen en ondersteunende begeleiding bij de gemeente. Nu even troost zoeken bij mijn man en nog wat proberen te slapen, ben kapot.
Jeetje, het houdt niet op he. Heb het echt met je te doen. Kan me voorstellen dat je je elke keer helemaal wezenloos schrikt als je merkt dat je weer bloed. Fijn dat je gelijk terecht kon. En goed dat je ondersteuning aan gaat vragen, hoe moeilijk ook, je moet echt alles uit handen gaan geven. Ik hoop zo voor je dat de komende weken een beetje snel voorbij gaan, maarja denk dat je de weken wel voorbij kan kijken! Nou, succes maar weer meid!!
Jakkie weer slecht nieuws Mizz Bunny Hopelijk komt er snel eens wat positiefs voor jullie dit is niet leuk! Accepteer de hulp en neem je rust meis! Hoe is het met de andere dames vandaag ?
Hey Fringe wat leuk van je te horen meid! Gefeliciteerd en wauw wat een kanjer! Prachtig ventje! @MizzBunny een dikke knuffel meis. Heel goed dat je hulp hebt gezocht want pfff meis wat ontzettend pittig allemaal!
Ik heb vandaag een spoedecho gehad omdat ik zo'n last van mijn buik bleef houden. Er was eerst angst voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dat is gelukkig niet het geval. We hebben gelukkig twee prachtig mooie kloppende hartjes gezien Mijn buik doet pijn en is zo opgezet door overstimulatie. Rechts zit een cyste van 5cm en links een die groter is dan 5cm. Bij de rechter zit er ook vocht omheen dus moet het erg rustig aan doen omdat er door het vocht kans is dat de cyste de eierstok laat draaien. Al met al een super mooie echo maar wel veel heftig nieuws dus