Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijn

karlijn Niet meer actief

Whaaaaah wat gaaf Samsie!!! Echt super zeg!!
    Hahaha kan me voorstellen dat je even stond te kijken
    Wauw, gewoon 2 kindjes in je buik!!

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    WOOOOOW het zijn er 2 !!! haha de reclame van harte meis!!!

3. karlijn

karlijn Niet meer actief

Uit enthousiasme vergeet ik helemaal verder te reageren op je bericht.
    Maar wat houdt dit in? Verdwijnen de cysten uit zichzelf? Hopelijk zakt de pijn af en heb je er verder geen last meer van!

4. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Gefeliciteerd samsie super, het zijn er 2! Wouw!

Rustig aan doen.
    Hebben ze een verwachting voor de cyste? Dat hij kan verdwijnen of kleiner wordt ofzo? Of weten zij het ook niet

5. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Met mijn dochter heb ik ook een cyste gehad van bijna 7 cm.
    Werd in de gaten gehouden tijdens echo's.
    Bij opeens extreme pijn moest ik bellen.
    Uiteindelijk werd de cyste kleiner toen mijn dochter steeds meer plek in de buik innam en drukte hem als ware weg.

6. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Jeetje ben me net rot geschrokken zo veel bloedverlies ineens met een stolsel van 5 cm!! en lek binnen uur al door :(
    Eerst menstruatie met de spiraal... wat zou dit betekenen maak me best ongerust dit had ik de vorige keer niet toen ik een spiraal had... jullie enig idee??

7. karlijn

karlijn Niet meer actief

Jeetje, ik zou ook schrikken. Weet niet of dit normaal is, maar als het aanhoud dan zou ik even de spoedpost bellen en om advies vragen.
    Denk dat als je constant binnen het uur doorlekt dat je wel veel verliest. Maargoed, ben geen dokter maar herinner me van mn miskraam dat in het uur doorwerken wel veel is. Succes meis!!

8. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    @ Honda ik zou contact opnemen met je huisarts ter controle als dit aanhoud.
    Hoe is het nu?

9. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Iets minder wel hevig nog geen stolsels pff denk dat het toch door spiraal komt en extreem heftige ongesteldheid is

Hoe ist met jouw mizz bunny?

10. karlijn

karlijn Niet meer actief

Oh gelukkig dat het iets minder geworden is. Wel apart dat het zo heftig was.

11. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Heb je wel even de ha gebeld Honda? gewoon uit voorzorg?

12. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Het gaat nu weer normaal maar dat stolsel schrok me wild en zo veel bloed verlies erbij ook maar voor nu gaat het goed thanx meiden hoe is het met jullie?

13. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Hier rustig en gaat het naar omstandigheden redelijk.
    Eindelijk mijn darmen weer aan de praat gekregen.
    Wist niet hoe blij je kan zijn als je weer normaal naar de wc kunt hahaha.
    Ondertussen begin ik iets een buikje te krijgen.
    Enige vervelende was dat het de hele week goed ging wat betref misselijkheid en overgeven en is het vandaag weer hopeloos.

14. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Jemig Honda wat schrikken :( is het je eerste menstruatie sinds de zwangerschap? Want die kunnen idd nogal afwijken van wat je gewend bent.

Oooow MizzBunny toch :( k vind het zo rot voor je! Kan het zijn dat je nu weer zo misselijk bent doordat je darmen weer werken zeg maar? K weet hoe misselijk zijn en spugen voelt meis :( hele dikke knuffel!
    Kan je overigens geen medicatie krijgen tegen die misselijkheid?

15. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Help al medicatie maar ging afgelopen week zo goed dat ik ze niet heb gebruikt. Nu dus maar weer wel gedaan.

16. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Fijn dat je iig wat in huis hebt! Trek je de rust ook wat? Begin me hier nu al stierlijk te vervelen en zit nog maar net sinds dinsdag in de rust! ;)

17. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Valt mee, ben snel moe en slaap snachts slecht.
    Verder sleept de familie allemaal boeken aan.

18. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Mijn 2de de eerste was al snel na dat ik gestopt was met borstvoeding en die was zoals vroeger zonder spiraal...
    Heb niet gebeld het gaat nu goed alleen nu weer de hele dag duizelig maar we gaan donderdag met een bloeddruk meter lopen en dan 8ste uitslag van dat en van de bloed en urine dus afwachten weer...

Hoe is het met jouw al bekomen van de 2ling haha lijkt me super gaaf maar ook spannend!

19. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Wij zijn weer terug van een heerlijk relaxed weekje Portugal. Echt nog even extra genoten met z'n tweeen (of alvast met z'n drieen, net hoe je het bekijkt ;) )

@Mizz Bunny
    Ik had ontzettend last van m'n darmen ook, leek wel alsof ik weken achter elkaar niet heb kunnen poepen. (sorry voor de details)
    Ooit heeft iemand aan mij gevraagd of ik zwanger was, terwijl ik gewoon een zwembandje heb. Dat heeft mij blijkbaar toch wel onzeker gemaakt waardoor ik altijd mijn buik ben gaan inhouden. Dat deed ik ook nog toen ik zwanger bleek.
    Pas toen de verloskundige tegen mij zei dat ik echt een zwangerschapsbuikje had, durfde ik het volledig los te laten en te ontspannen. En ik voelde me daarna echt een stuk beter! Ik weet natuurlijk niet hoe jij in je vel zit, maar bij mij hielp het echt!

Ben zomaar even benieuwd: wanneer voelden jullie je kleintje voor het eerst bewegen?
    Ik weet dat het langer kan duren omdat ook mijn placenta aan de voorkant ligt (en ik een extra laagje heb), maar toch, ik kan echt niet wachten totdat ik haar kan voelen in m'n buik!

20. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Knutsel welkom thuis. Heb je een goeie vakantie gehad? Lekker he nog even met z'n 2 en dan straks echt met z'n 3 op vakantie. Nu nog even genieten van het samen zijn. Hoe cliché ook, jullie leven zal nooit meer hetzelfde zijn straks.

Ik voelde kleine uk met een week of 23 voor her eerst echt dat ik zeker wist dit is haar. Ook door een voorliggende placenta (vetjes maken niet uit want die zitten aan de buitenkant en belemmeren dus niet de beweging van je meisje. De placenta wel.. die dempt het allemaal).

Straks wens je dat je dr iets iets minder hard voelt ;) zoals hier... soms lichtelijk beurs getrapt haha

Deel Deze Pagina