Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijn

karlijn Niet meer actief

Fijn dat je weer terug bent knutsel, hebben jullie een fijne vakantie gehad? Heerlijk fftjes een weekje weg zeg!
    ik voelde haar echt al super vroeg, maar dat voelde meer als een zenuwtrekje in je buik. Dat was rond 16 weken. Was ook niet dagelijks hoor.
    "Pas" met 21 weken voelde ik ook echt schopjes. En met uhm denk 26/27 weken voelde ik haar ook draaien.
    Heel apart haha.
    En nu heb ik een aliën in m'n buik en gaat m'n buik soms echt alle kanten op haha.
    Mijn placenta ligt aan de achterkant maar een beetje aan de linkerkant. Voel haar dus rechts in m'n buik veel beter dan links.

2. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Welkom terug knutsel.

Ga hier waarschijnlijk de baby pas laat voelen.
    Placenta ligt tegen mijn buik aan.

3. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Het word hier haast een vast gegeven.
    Elke week 1 keer met spoed naar de verloskundige voor een echo vanwege bloedverlies.

Gelukkig net gehoord dat de kleine het nog steeds naar zijn zin heeft en lekker bewegelijk is.

Helaas nog steeds vers bloed en meerdere stolsels te zien in de baarmoeder. Waarom ik dit keer vloeide, geen idee. Geen krampen of niets gehad, dacht eerst dat ik in mijn broek plaste.

Morgenochtend de reguliere afspraak staan en kijken hoe het er dan van binnen uitziet.

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    He bah wijffie, t zit jullie niet mee zeg!
    Wel ontzettend fijn dat dat kleine er geen last van lijkt te hebben. Denk veel aan je meis en duim heel hard voor je!

5. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Cross hoe gaat het met jou meis!
    T wordt steeds spannender denk ik?

En de rest van de meiden?

Knutsel welkom terug!

6. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Jetje mizz wanneer houdt het nou eens op, zo wordt het je wel heel lastig gemaakt om te mogen en kunnen genieten van je zwangerschap!
    Hopelijk morgen iets beter nieuws

7. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Ja cross hoe is het met jou? Ook een lekkere vakantie gehad? En verder spannend allemaal zeker??

Hier echt aan het aftellen. Ben er klaar mee.
    Mn lichaam wil niet meer meewerken. Al dik een week harde buiken af en aan het went wel wat maar het blijft vervelend, het mag van mij door gaan zetten.. #klaagmomentje
    Maar verder gaat alles goed. Geestelijk ben ik nog een huppelende hinde van 65 kg 😂 in lichamelijk een zwangere walrus van 90 kg maaaar goed.. het aftellen is wel echt begonnen. Volgende week dinsdag weer op controle.

Hoe is het met jou Samsie?

8. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Vanmorgen naar de vk geweest.
    Ons bikkeltje doet het goed, wil alleen niet stilliggen of laten zien of het een jongen of meisje is.
    Vloeien is al bijna weer gestopt.
    Hematoom lijkt iets kleiner te zijn maar de ervaring leert dat dat morgen weer anders kan zijn.
    Enige echt optimistische is dat ik wel 200 gram ben aangekomen sinds vorige week, eindelijk niet meer afgevallen.
    Verder de 20 weken echo gepland en volgende week weer een afspraak.

9. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ik van 56 naar 72 nu nog 62 haha dus ff even aan de sport haha

10. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    woooowww samsie!! 2x gefeliciteerd meid!!

honda, vervelend zeg voel je je nu wat beter??

mizz, je word wel zwaar op de proef gesteld hoop dat je snel mag gaan genieten.

tallies, nog even volhouden! gek idee eigenlijk he dat je binnenkort je eigen kleine vast kan houden?

Gisteren terug gekmen van een heerlijke vakantie! wat hebben wij genoten. heerlijk weer, lekker eten, mooie stranden, lekkere coctails:D
    Vanmorgen had ik al vroeg een echo om te kijken of de deca zijn werk goed gedaan heeft en ik niet voor niks die rot spuiten heb gespoten. de ene x gaat het beter dan de andere x. maargoed ik kreeg goed nieuws! We mogen gaan starten met de Gonal F!! volgende week woensdag weer een echo om te kijken hoe het groeit. ik vind het inderdaad erg spannend allemaal. over ongeveer 2 weken zal ik mijn punctie hebben. brrr.:(

11. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Gaaf Cross!! niet voor niets dus!! spannend hoor wordt het nu hoop echt zo voor jullie dat juni jullie maand wordt het is jullie zo ontzettend gegund meis!!
    En mooi dat je even lekker heb kunnen genieten van elkaar en het mooie weer :)
    Welkom terug

Feestje is hier weer voorbij gelukkig nu donderdag met de meter gaan lopen, bloedprikken en urine inleveren en dan 8ste uitslag...

12. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Super Cross! Hoop echt dat het deze keer lukt!

Hier denk ik nu echt dat ik de kleine meid kan voelen. Het voelt als kleine spiersamentrekkingen in m'n onderbuik. En gisteren, toen ik m'n hand erop had liggen, voelde ik m'n buik ook echt omhoog komen, dus ik denk dat dat toch wel echt een schopje was! Wat denken jullie?

13. karlijn

karlijn Niet meer actief

Jaa super spannend cross!! Op hoop van zegen!!

Knutsel; jaa denk dan echt dat je jullie meisje voelt, wat leuk!!
    Zo begonnen de schopjes ook bij mij. Ik voelde het beter als ik m'n hand op m'n buik had, en zonder hand wat minder goed.
    Heeft je vriend het ook al kunnen voelen?

14. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    @Karlijn

Nee, nog niet, ik voelde het gisterochtend en vanochtend toen hij al naar z'n werk was.
    Maar heb gezegd dat we het vanavond gaan proberen. Gisteravond was ze ook actief, maar toen was vriendlief pas thuis toen ik al sliep...

15. karlijn

karlijn Niet meer actief

Ah jammer is dat he, hopelijk lukt het vanavond wel! Gewoon heeeeel veeeel geduld hebben 😂haha.

16. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Daar heb ik 'm al voor gewaarschuwd ja, dat ie geduld moet hebben. Is niet z'n sterkste kant ;)

17. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Zo ik loop vandaag met de bloeddruk meter haha
    Bloedgeprikt en urine dus nu afwachten tot 8 juni voor de uitslagen hoe is het met jullie??

18. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Net weer met spoed naar de verloskundige geweest. Vloeide vanmorgen heel veel, liep gewoon langs mijn benen naar beneden.
    Ons bikkeltje lag lekker te slapen en lijkt nergens last van te hebben. Hematoom goed zichtbaar en net zo groot als maandag. Voor nu rustig aandoen, heb paracetamol ingenomen en lig nu met een warme kruik plat op bed. Schrik zit er weer goed in. Enige positieve, voor mijn man dan, is dat mijn man weer gelijk heeft. Bij mijn dochtertje riep hij vanaf het begin het is een meisje en dat was zo en nu riep hij al weken het wordt een jongen. Verloskundige geeft aan dat zij denkt dat het een jongen is en liet het ons ook zien. Alleen geen foto meegekregen maar dat geeft niet die heb ik al genoeg.

19. karlijn

karlijn Niet meer actief

Hé gadverdamme mizz, weer zo'n naar bericht.
    Gelukkig blijft jullie kleintje het wel goed doen, maar man wat zul je elke keer schrikken.
    Vooral als het zo via je benen naar beneden loopt.
    Denk dat je gewoon in bed lag toen het gebeurde?

En super zeg dat het een jongetje is!! Gefeliciteerd meis!!
    Durf je wel iets te kopen tijdens deze zwangerschap? Al is het online vanaf de bank. Of durf je het nog niet aan?
    Kan me het wel heel goed voorstellen hoor.
    Wat een spanning.

20. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Nee dacht dat ik alweer moest plassen, was net geweest en liep op de trap toen ik het voelde lopen.

Iets kopen durf ik eigenlijk nog niet.
    Heb het idee dat ik dan de kat op het spek bind zogezegd.
    Vond het al moeilijk om te horen dat betekent jongen is, maakt het op de een of andere manier ineens een stuk echter.

Deel Deze Pagina