Hahaha ja dat is zo. Nou volgende maand ook maar eens proberen dan. Mag ik er ook bij op de lijst? 1e kindje 1e ronde NOD 23-07
Ooow meiden vanmorgen in ene met een flinke vlaag misselijk/weeig op de maag! Zou het? Maar goed.....vorigeaand ook twee keer wat misselijk geweest dus ik weet het....'t hoeft niets te zeggen
Wachtbank Idioterie NOD Lijst: Op naar ROZE! CrossCountry - 1e kindje -7e ronde - NOD 14-07-2015 Hondagirl25 - 1e kindje - 12e ronde - NOD 15-07-2015 Samsie - 2e kindje - 2e ronde - NOD 17-07-2015 Truusdemier: 2e kindje - 8e ronde - NOD 18-07-2015 Anna4: 1e kindje - 1e ronde - NOD 19-07-2015 Fluss - 1e kindje - 3e ronde - NOD 20-07-2015 Niieenn - 1e kindje - 1e ronde - NOD 23-07-2015 Zwanger: Naturel - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 24-02-2016 Fringe - 1e(?) kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: ? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Heftig hoor fluss. Lijkt me ook spannend als je dan wel een positieve test in handen hebt! Krijgen jullie hierdoor meer onderzoeken of verschilt t niets met andere zwangeren?
Gaat goed! Hebben vorige week t hartje zien kloppen. En het was gelukkig 1 kindje ipv 3! Voel verder helemaal niets van de zwangerschap behalve dan gevoelige borsten. Hoe gaat t bij jou?
Wat goed leuk zeg!! en fijn gevoel denk ik ook ja 3 baby's is wel erg heftig gelijk denk ik Hier weer op het wacht bankje heb al weer hele tijd zere borsten en gister ineens hele dag doodmoe en kramp... Elke keer is het weer zo spannend
Wachtbank Idioterie NOD Lijst: Op naar ROZE! CrossCountry - 1e kindje -7e ronde - NOD 14-07-2015 Hondagirl25 - 1e kindje - 12e ronde - NOD 15-07-2015 Samsie - 2e kindje - 2e ronde - NOD 17-07-2015 Truusdemier: 2e kindje - 8e ronde - NOD 18-07-2015 Anna4: 1e kindje - 1e ronde - NOD 19-07-2015 Fluss - 1e kindje - 3e ronde - NOD 20-07-2015 Niieenn - 1e kindje - 1e ronde - NOD 23-07-2015 Zwanger: Naturel - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 24-02-2016 Fringe - 1e(?) kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: ? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
ooow wat fijn Naturel! Enne....3 zou wel erg pittig zijn geweest in ene Honda het blijft toch een spannend ding he? Hier begin ik er nu toch ook weer steeds meer mee bezig te zijn. Mijn geluk is dat ik er 'nu pas' weer wat mee bezig ben en nu dus al op 9dpo zit. Vorige maand was ik er na de ovulatie al weer erg mee bezig
Ja zeg dat ook omdat wij al de basis onderzoeken hebben gehad en dat allemaal goed is nu heb ik met vriendlief afgesproken lukt het voor kerst niet ga ik toch weer bellen... want de 6 maand die ze ons gaven is al voorbij nu
Tegenwoordig wacht ik maar braaf heb zo veel testen versleten dat ik er gek van werd... en 1 witte test en ik weet al genoeg maar blijf elke keer wel spannend!
Knap hoor. Ik deed op een gegeven moment gewoon een test om te testen. Werd toch aldoor ongesteld dus had dan iig het gevoel een kans te hebben gehad haha. Succes nog ff met wachten!
Dankje maar het jeukt wel maar toch doe ik het maar niet en heb ook alleen action testen die zijn toch te ongevoelig voor 11 dpo En jij een voorspoedige zwangerschap !