Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Echt he wachten duurt dan zoooo lang!! pffff nou hoop het echt voor je hoor meis ik duim elke dag hihi:D

2. karlijn

karlijn Niet meer actief

Yeuh, hopen dat dat een goed teken is!! Nog 8 dagen te gaan meis!! Oooh ben zoooo benieuwd, duimen draaien nog steeds!!
    Vanaf wanneer mag/kan je gaan testen?

3. karlijn

karlijn Niet meer actief

Wat leuk dat je er weer bent :)
    Fijn dat je een nieuwe baan hebt, lijkt me nog best leuk rijden als buschauffeur. Maar kan me voorstellen dat er heel veel op je afkomt!
    Gaat verder met de zwangerschap alles goed?

4. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    maandag 27/6 mag ik testen. vannacht niet goed kunnen slapen bang dat het verkeerd zal gaan en was er helemaal van overtuigd dat het niet zou lukken. vanavond ben ik me toch duizelig! terwijl ik goed gegeten heb en zelfs een toetje ijs slagroom en hagelslag :D aan suiker tekort kan het dus niet liggen. Misschien toch.....i hope so! lief dat jullie nog steeds duimen! nog ff volhouden dames :p

5. karlijn

karlijn Niet meer actief

Oooh spannend!!! Bij ieder klein dingetje ga je dan de link leggen he! Ooh hoop het zo voor jullie.
    Pff dat je je kunt inhouden met testen, ik was daar altijd heel slecht in

6. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Duim voor je cross.

Hoe is het met de andere dames?
    Tallies rommelt het al?

7. karlijn

karlijn Niet meer actief

Hier gaat alles goed, sinds gisteren officieel verlof dus dat is lekker. Gelijk goed begonnen gisteren met een dutje. Haha 😂
    Hoe is het met jou? En de bloedingen?

8. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Fijn dat je al met verlof bent, nu lekker bijkomen, genieten en aftellen. Schiet al op.

Hier nog steeds oud bloedverlies, gelukkig niet zo veel meer maar genoeg om frustrerend te blijven.
    Voel de kleine goed bewegen en zag gisteren mijn buik al zachtjes bewegen als de kleine schopt.
    Duurt denk ik niet lang meer tot mijn man en dochtertje het ook kunnen voelen.

9. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Damesss
    Mag ik julllie voorstellen:
    Rubi, geboren 22-06 met een gewicht van 3300 gr.

Liefde op het eerste gezicht

Bijgevoegde bestanden:

10. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    aaaag wat een plaatje!! Gefeliciteerd met deze mooie dame! snap dat je helemaal in love bent!

woensdagavond was ik enorm duizelig en donderdag steken in mn lies heel vervelend. heb de fertiliteits arts gemaild en moest vandaag langs komen voor een echo omdat ik lichte overstimulatie had maar het wel onder controle had. voor de zekerheid toch langs. gelukkig was alles goed daar binnen. helaas konden ze nog niks zien over een evt zwangerschap :(.
    was wel weer ff spannend hoor. vanmorgen had ik soort menstruatie kramp....maar ook niet helemaal en vlak erna voelde ik wat glijden daar onder....ik schrok me een ongeluk gauw naar de wc ....wat denken jullie? witte afscheiding van mn mutseballen :). pff wat was ik weer ff gelukkig zeg! ieder krampje steekje dingetje wat je voelt ga je idd denken. ik hoop het zo dames want hier word ik toch zo onzeker van en dat vind ik helemaal niks!!

11. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL

Thanx! :)
    Het is best leuk en ik ben met deze baan begonnen (theorie) toen ik nog maar net zwanger bleek.
    Inmiddels lekker een week aan de gang en het gaat goed dus kan voorlopig (hoop ik) nog wel even door.

Met de kleine gaat alles goed! Ze beweegt steeds meer, vaker (ook achter het stuur hihi, heel gezellig) en heviger. Het zijn al hele trappen af en toe.
    Ze reageert 90% van de tijd meteen als we een hand op m'n buik leggen. Dan voelen we binnen 10 seconden een reactie, echt heel leuk. En je kunt het van buiten ook al heel erg goed zien.

@Tallies
    Gefeliciteerd met je meisje! Alles goed met jullie?

12. karlijn

karlijn Niet meer actief

Yeuuh tallies, eindelijk dan he! Gefeliciteerd meis, wat een poppetje!! Is alles goed gegaan?
    Lekker genieten!!

13. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Tallies gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Prachtig plaatje. Hoop dat alles goed met jullie gaat en alles voorspoedig is verlopen.

14. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Leukkkkk Tallies van harte met je mooiie beeb wat een dotje!!

15. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoihoi,
    ik kom even van me afschrijven hoor. morgen is mn testdag en man o man wat ben ik zenuwachtig!! het liefst zou ik vandaag al testen maar zo bang voor een negatieve test. nou heb ik het gevoel van zwanger zijn nog en zitten ml en ik nog op een soort van kleinen roze wolk. als ik vandaag al zou testen en niet goed zou zijn is dat fijne gevoel in 1x weg!:(
    daarnet voelde ik wat nattigheid down under...maar gelukkig was dat alleen witte afscheiding:)
    ik ga echt wachten tot morgenochtend maar ook dat vind ik echt heel spannend. ik hoop zo dat ik niet ongesteld word. ik lees allerlei verhalen dat veel dames na 8 a 9 dagen na punctie al positief testen. ik wil dat ook!!
    zo kan ik nog wel even doorgaan maar daar zitten jullie ook niet op te wachten;)

16. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Spannend cross duim voor een positieve zwangerschapstest morgen.

17. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je Cross!

18. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Spannend meis me duimen draaien voor je

19. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    En????? (ik weet het, ben te vroeg waarschijnlijk, haha)

20. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    En en en Crosss ??? Spannend!!

Deel Deze Pagina