Oooh ik dacht donderdag pas!! Ben zo benieuwd cross!! Ik hoop dat ons duimen geholpen heeft!! Heb je al getest?
Kwam even spieken, maar nog geen reactie van cross. Hoop dat ze gewoon helemaal hoteldebotel is en met een positieve zwangerschapstest in handen zit.
Knutsel je was iets te vroeg, ik heb om 05:55 getest Ik had de test gedaan, en was naar de droger gelopen op zolder om sokken te pakken...ik weer naar beneden op bed mn sokken aan gedaan. ik sta op en zie dat er in allebei mn sokken een gat zit...hmm mijn dag begint al goed dacht ik dat word dus ook niks met die test natuurlijk!! ondertussen aangekleed en ja ik moest toch die badkamer weer in...maar eigenlijk durfde ik helemaal niet ik naar de badkamer met in mijn gedachten dat die test toch geen 2e streep zal hebben...ik kijk...ik denk: WTF!! er staat gewoon een 2e streep!!!! ik kon wel gillen van blijdschap! Ik gauw naar beneden om een doos appeltaartmix op de keuken te leggen met mijn test er boven op. ik heb ml altijd gezegt dat als ik een positieve zwangerschapstest zou hebben ik dan pas appeltaart zou bakken ml was de hond uitlaten en het duurde lang voor hij terug kwam. veel langer dan normaal. blijkbaar had hij van de zenuwen lood in zijn schoenen gekregen ik was alweer verder gegaan in de badkamer toen ik hem thuis hoorde komen. hij vroeg niks en ik zei niks. ik hoorde hem naar de keuken gaan om de hond eten te geven, en nog zei hij niks...ik hoorde hem de gordijntjes open doen, en nog niks. hoorde hem naar de keuken terug lopen, het was even stil...kwam met een big smile de trap op lopen!! hij dacht dat er een pak crackers op de keuken lag en dacht dat ik dat wilde ontbijten. tot hij zn bril op gezet had haha wat waren wij blij! nou nog steeds natuurlijk hij durfde niks te vragen voordat hij de test zag en dus zei hij niks hihi. over 3 weken, 19 juli hebben we de echo om te kijken of ons kleintje het ook echt doet bedankt voor het duimen dames!! het heeft zeker geholpen!
Ooooh wat super cross!!!!! Eindelijk!!! We kennen elkaar helemaal niet persoonlijk, maar wat ben ik blij voor jullie zeg!! Gefeliciteerd meis!! Nu duimen voor een goeie echo! Oh genieten meis!!
Hahaha zie net dat ik 3 minuten na jou post reageerde, keek toevallig of je al gereageerd had. Hahaha
dankjulliewel meide!! ik heb nog 1 clearblue liggen van vorig jaar. dat is een zwanger/nietzwanger ding. die bewaar ik voor woensdag. morgen doe ik nog een kruitvat...heb ik nog
ik werd vanmorgen om 04:30 wakker en moest super nodig dus maar gelijk de test gedaan die was eigenlijk hetzelfde als gisteren. nog steeds positief dus
Oooow wauw Cross meissie!!! Tranen in mijn ogen hier! Gefeliciteerd lieverd! Het is jullie zo gegund!!!
Hey dames, Ik moet even een van mijn frustraties kwijt, namelijk: fietsen is een hel! :x En ik wil niet overal met de auto heen hoeven maar ik kan ook niet alles te voet doen want veel is gewoon te ver weg.... M'n buik zit in de weg want elke keer als een knie opgetrokken komt, lijkt alles aan de binnenkant te schuiven of zo. Kortom, het zit gewoon niet lekker Herkenbaar?