ooh dat zeker wel!!! ben er helemaal trots op. is toch ook beetje een teken dat het goed gaat daarbinnen toch?
Lees weer stiekem wat mee hoor! Samsie een tweeling! Spannend en gefeliciteerd! Nu zijn er nog meer zwanger en die wil ik ook feliciteren en alle nieuwe mama's natuurlijk. Heb niet alles terug gelezen, dus zal vast veel gemist hebben. Je hebt al een schattig buikje hoor crosscountry! Super leuk!
Dit is mijn buikje bij 19 weken. Heel bescheiden volgens mij en hij is nu zelfs groter dan bij mijn dochtertje.
Naturel wat leuk!! Spannend spannend spannend meis!!! Meiden wat een mooie buikjes allemaal! Zal zo een van mij maken K leg de kleine smurf even op bed en reageer dan wat uitgebreider! Xx
Zo pffff, kleine ligt en ik heerlijk even kunnen douchen Hier gaat t goed hoor! De ergste misselijkheid lijkt voorbij en de moeheid is weer te combineren met leven zeg maar Ik merk het verschil met een eenling zwangerschap zeker! Ik ben nu van week 4 tot vorige week constant misselijk geweest en was echt bizar moe! Met onze kleine meid was ik wel moe maar waren de dagen nog te doen en was ik hooguit twee a drie weken weeïg op de maag/misselijk. Bovendien groei ik echt bizar snel nu! K zie er al uit als tussen de 4 a 5 maanden Cross ik had ook al zo vroeg een buikje. Lag bij mij aan het feit dat ik door de zwangerschap alsnog een overstimulatie te pakken had. Had dus opgezette eierstokken en vocht in de buik. Naturel de laatste week! Zo bijzonder! Ik weet nog dat ik elke avond ging slapen en hoopte dat ik die nacht wakker zou worden van weeën of gebroken vliezen heel heel heel even nog meis! Mizz hoe gaat het nu meissie? Knutsel gaat het fietsen alweer of nu echt niet meer? Honda How are u? Bloeddruk etc? Tallies heerlijk aan t genieten meis? En de andere meiden? Hoe gaat het met jullie? Meiden weet je wat ik me nu bedenk? Hoewel de eerste baby's er al zijn zitten we inmiddels allemaal niet meer op de wachtbank!!! Naja....iig een ander wachtbankje
Jeetje samsie, dat is ook niet niks dat je zo misselijk bent. Ben wel benieuwd naar een foto van je buik. Hier is het rustig. Lijkt alsof het bloedverlies eindelijk gestopt is. Heb alleen nog wat bruin/gekeken afscheiding. Wel snel harde buiken en vermoeid en darmen die niet echt mee willen werken. Volgende week de GUO.
jaa leuk he samsie!! ik moet nog wel even op de 7 weken echo wachten. hoop zo dat die goed is. als ik naar mn buik en borsten kijk kan het toch haast niet anders zijn dan dat die goed is? Misschien een leuk idee dat als alle kleintjes er zijn, we een kleine meeting houden? of zitten julllie daar niet echt op te wachten dat kan natuurlijk ook! aangezien we aardig wat details over elkaar weten maar elkaar eigenlijk niet echt kennen.
@Samsie Fietsen heb ik maar uit m'n hoofd gezet. (of het moet gaan om hele ieniemienie stukjes, maar die kan ik meestal dan net zo goed lopen. @Cross Ik zou op zich een meeting wel leuk vinden. Misschien wel juist omdát we 'lief en leed' met elkaar gedeeld hebben. Ik merkte zelf thuis dat ik, vooral bij het zwanger worden, niet altijd een luisterend oor vond en hier wel