Heey Samsie waar is je foto nou hihi Een meeting lijkt me best leuk! Hier de uitslagen gehad inmiddels gister. Ik moet toch aan de bloeddruk pillen helaas... wel maar 5 mg. Ik heb licht positief getest op het een soort stolling iets maar das voor nu niet gevaarlijk ze gaan dit wel in de gaten houden sta onder controle. Ook lekken de nieren nog waarschijnlijk is dit alles nog een nasleep van de zwangerschap... Wel hebben ze in de placenta dus een stolsel gevonden maar ze weten dus niet of dat voor of na de zwangerschap is ontstaan. Dus over 8 weken weer bloedprikken en urine. Maar we gaan zaterdag eerst weekje Frankrijk met ze 3tjes even helemaal weg!!
Hahaha jajaja! Ik zal er zo even een maken! Meeting lijkt me zeker leuk! Als jullie het leuk vinden kan ik evt ook een besloten groep op facebook maken? dan kunnen we iig elkaar zien
Mooi buikje hoor al meis echt leuk ook twins haha zijn jullie al bijgekomen van het feit dat het er 2 zijn ??
Leuk idee cross om te meeten als alle kleintjes er zijn! En leuk dat je nu al een mini buikje hebt!! Geniet er maar van. He balen Honda dat je aan de medicijnen moet, daar kom je dan ook niet meer van af of wel? M'n moeder had ook een hoge bloeddruk en die moet dus ook altijd die tabletjes blijven slikken. Mizz Bunny fijn dat de bloedingen nu af lijken te nemen, nog een paar weekjes meis en dan kun je wat opgeluchter ademen!! En Samsie, mooi buikje al! Ben echt benieuwd hoe groot die uiteindelijk wordt haha. Ik zet ff een foto van mezelf + buik in m'n album, wil niet dat iedereen die op dit forum zit, m'n foto's kan zien. Oh en Facebook groepje lijkt me ook leuk!
haha ja Honda langzaam maar zeker begint het te wennen! K heb uk en uk nu ook al aardig wat keertjes mogen bewonderen op de echo en inmiddels begint ook echt de nieuwschierigheid naar beide te groeien De eerste weken was de combinatie tussen de explosieve HCG stijging en het beroerd voelen gewoon zo naar dat ik helemaal niet lekker in mijn vel zat en niet kon genieten van de zwangerschap. Nu gelukkig wel weer! Wel balen dat jij aan de medicijnen moet meis! Maar liever dat dan dat er iets gebeurd waardoor je onwel wordt! Karlijn mooi hoor! Echt prachtig! Ik wacht even de reactie van iedereen af.....zodra we allemaal akkoord zijn met een facebookgroep (besloten!) zal ik deze aanmaken goed?
Zit net boven de gemiddelde bloeddruk van 137 mag max. 135 zijn dus heb maar 5 mg haha Ja das waar Samsie maar had alleen last van duizeligheid enz. Hopelijk vallen die pilletjes goed ga zaterdag op vakantie... Karlijn mijn moeder heeft altijd hoge bloeddruk zo rond de 180 bij haar werkt maar weinig maar goed ze zit ook nog eens met der nieren dus ja... lastig allemaal... Maar goed we zijn verder gezond Fijn dat het nu weer goed met je gaat Samsie nu lekker genieten !! En Karlijn wat een mooie foto's!
Hopelijk slaan de pillen aan honda en kun je lekker genieten van je vakantie! Schattig buikje honda! Ik vroeg me trouwens af of deze hele club van het zwanger worden wachtbankje af is? Hebben we nu allemaal het geluk mogen hebben? Hier sinds deze week eindelijk ontspannen en kan eindelijk een beetje genieten van mijn zwangerschap. Kostte 38 weken...
Jep Naturel volgens mij heeft iedereen het geluk nu gehad nu hopen op de mooie bevallingen en baby's zonder nare dingen... haha ja het mis me buik wel hoor soms haha zei ik laatst nog tegen mijn man mis me buik het was zo iets magisch!! mooiste wat je iemand '' cadeau '' kan geven haha Gelukkig dat je nu toch nog even kan genieten nu wachten op je bevalling en kijken of het een boy or girl is spannend!!
Schattig buikje samsie! Had je al enorm verwacht met een tweeling er in :O Ben benieuwd of ik de buik ook ga missen,mis nu mijn eigen ik enorm haha
Hey meiden, wij twijfelen enorm over wel of geen 3D pretecho. We zijn verschrikkelijk nieuwsgierig naar ons meisje en willen haar graag eerder nog een keer zien dan over 7 weken Hebben jullie ervaringen?
fb ben ik niet zo van. maar als jullie dat wel moeten jullie dat gewoon doen! op de een of andere manier vertrouw ik fb niet zo. heb het wel maar zet er niet zoveel persoonlijks op eigenlijk.
Idd heb ik ook met fb en vind ook dat ons leuke clubje hier dan weg is... @knutsel wij hebben dat niet gedaan vonden we niet zo mooi
Lig op bed met een kruik te wachten tot ik om 11 uur voor controle naar het ziekenhuis toe mag. Vanmorgen opeens mega veel buikpijn. Wist niet meer hoe ik het had. Wel normale ontlasting gehad maar dit verklaart de erge pijn in mijn buik, richting mijn liezen en in mijn onderrug niet. Gedoucht en dan neemt het even af om na het douchen weer terug te komen. Er zit geen regelmaat in en voelt ook niet als weeën. Ook vanmorgen weer iets meer oud bloedverlies gemengd met was roze/rode vers bloedbijmenging. Op advies ziekenhuis paracetamol ingenomen en nu afwachten. Baby voel ik goed tekeer gaan in mijn buik. Ben verschrikkelijk ongerust en boven alles bang dat het misgaat. Ben pas 19 weken en 4 dagen.
Ohh mizz wat klote weer. Snap dat je heel ongerust bent!! Kun je geen bekkenpijn hebben toevallig of misschien een blaasontsteking? Nouja ik roep ook maar wat, hoop gewoon dat het niets ergs is en de kleine nog iets meer dan 4 weken goed doorgroeit!! Pff dat het maar gauw 11u is meis!! Sterkte xxx
Weer terug uit het ziekenhuis. Echo was helemaal goed. Kleine lekker actief en geen rare dingen gezien op de stolsels in de baarmoeder na. Waar de pijn vandaan komt geen idee. Voor nu paracetamol nemen als de pijn te erg wordt en mijn urine wordt gecontroleerd en hoor ik vanmiddag meer over.