Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijn

karlijn Niet meer actief

Super fijn meis!! Wat zul je je opgelucht voelen!!
    Nu lekker gaan genieten hoor, gelukkig is het bloeden ook gestopt. Ik hoop echt zo dat het ook gewoon niet meer terug komt en dat je vanaf nu een beetje kan gaan ontspannen.

Xxx

2. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Wat fijn mizz bunny! Ik hoop met je mee

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha Karlijn ik sluit me aan bij Honda :p Chop chop in de houding en eruit met die kleine draak in je buik ;) :p
    Laatste loodjes zijn ook zwaar meissie....ik hoop echt voor je dat de kleine zich meldt voor komende woensdag.

Mizz wat een 'fijn' bericht. Inderdaad die verdomde mijlpaal maar gehad! Nu op naar de 28 en hopelijk zelfs nog 32. ik duim voor je meissie!

4. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Fijn he die mijlpaal nu op naar de 28weken
    Hoe voel je je verder nu ?

5. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Bijna meis nog even volhouden dan heb je je kleine meid in je armen!
    Spannend he doe laatste loodjes?
    Ga je thuis bevallen of ziekenhuis?

Dewi gaat heel goed is bijna 6KG al weer haha ze wordt al zwaar om te tillen bijna haha
    Ik vindt het nog steeds wel jammer maarja je moet er met zijn tweetjes ook achter staan, wie weet later nog als ze jaar of 2 ofzo en mijn lijf weer de oude is...

6. karlijn

karlijn Niet meer actief

Jaa dat is het ook gewoon. Het is spannend en je weet niet wanneer het gaat gebeuren of hoe het begint of dat het überhaupt begint of juist een beetje hulp nodig hebt.
    M'n bokkige humeur is alweer wat bijgedraaid haha. Ik zie het weer wat rooskleuriger in. Langer dan 9 dagen kan het nu niet meer duren! En dat is een leuke gedachte.
    Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, vind ik wel een geruststellend idee dat alles bij de hand is, mocht er iets voorvallen.

Ah gut, 6 kg alweer, wat groeit ze goed! Haha. Kan ik me voorstellen en dan vooral ook in de maxicosi denk ik?
    Beste vriendin heeft een kindje van bijna 6 maanden, dat is best zwaar zo in de maxi cosi.
    Jaa jouw lijf heeft heel wat te verduren gehad en heeft er ook gewoon wat aan over gehouden.
    Met de tijd zal een kleintje vast leuk zijn, maar kan me voorstellen dat je ook nog heel erg aan het genieten bent van Dewi!

7. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ben benieuwd hoe en wat hoelang je nog moet wachten meis ik duim voor je dat het niet al te lang nog duurt!

Ja ze is behoorlijk zwaar al ja haha maar wel super makkelijk kind...
    Wie weet over paar jaar dat hij dan anders denkt stiekem hoop ik van wel he kriebelt soms wel haha

8. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Kijk Dewi is al weer zo groot
    Hebben jullie nog leuke kiekjes van de kleintjes??
    Of willen jullie dat niet delen??

9. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Samsie gefeliciteerd, watgaaf een jongen en een meid! Geniet van deze mooie tijd.

Jeeetje Cross!!!! Wat een verhaal over je hart zeg.
    Ik duim voor jullie dat het met jou en met uk allemaal goed blijft gaan!

Honda, fijn het vals alarm. Maar snap wel je "teleurstelling". Heb je het inmiddels een beetje verwerkt?

10. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Wat een heerlijk wijfie honda, echt, wat gaat het hard!

11. karlijn

karlijn Niet meer actief

Aah wat een skeetje is het! Lief koppie.
    Ik ga niet openbaar foto's delen straks, maar zet het dan weer in een foto album en dan kunnen jullie, die bevriend zijn met me, de foto's wel zien maar niet iedere willekeurige die dit topic doorleest.

12. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Wat een tevreden koppie Honda!

Wij zijn ook zo benieuwd naar ons meisje! :D

Karlijn is nu al een paar dagen stil, zou het dan nu zover zijn? ;)

13. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Hoe is het met alle andere meiden inmiddels??
    Karlijn is je bevalling al begonnen??

Knutsel kan me helemaal voorstellen dat had ik ook ging steeds fantaseren hoe ze er nou toch uit zou komen te zien haha
    Hoe voel je je verder ?

En hoe is het met Mizz Bunny ??

Hier inmiddels echt officieel ongesteld geworden gister zo blij!!
    Hopen nu op een mooie cyclus...
    Ook de wens voor een tweede heeft manlief gelukkig niet definitief nee gezegd maar voorlopig niet.. over jaar of 2/3 had ik zelf ingedachte dan begin ik er wel weer over hahaha

14. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL

Op zich wel prima. Nog anderhalve week tot mijn verlof. (Ben verder niet aan het aftellen of zo... :p )
    Volgende week hebben we de liggingsecho met 33+4. Ze krijgt duidelijk minder ruimte want ze wringt zich af en toe alle kanten op.
    Het lijkt er ook op alsof ze al wat aan het indalen is. Heb meer druk op m'n blaas en ook wat krampen onder in m'n buik, achter m'n schaambot.
    VL was lichtelijk in paniek toen ik dat zei want hij zag haar al geboren worden binnen nu en een week ;)

15. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    hahah knutsel je arme vriend! :D
    en bijna verlof! heerlijk gewoon!

Cross meissie hoe gaat het met jou?

en joehoe.....Karlijn! stiekem al bevallen meissie?

Fijn Honda! (voor zover je dat fijn mag noemen ;) ) langzaam maar zeker je lichaam weer helemaal terug.

Hier gaat het goed! begin echt wel te merken dat het nu zwaarder aan het worden is dus vraag me af waar dit naar toe gaat :p Maar vooralsnog goed te goed en uk en uk doen het gelukkig ook helemaal prima.
    volgende week mijn 20-weken echo alweer!

16. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Hallo dames.
    Hier gaat het weer wat beter.
    Maandag opgenomen in het ziekenhuis vanwege uitdroging.
    Ik bleek een te hoge dosering medicijnen te hebben voorgeschreven gekregen waardoor ik ontzettend duizelig werd en dubbel zag en niets meer kon binnenhouden.
    Ukkepuk heedt gelukkig nergens last van gehad.
    Volgende week weer naar de gyn toe.
    Ons bikkeltje blijkt wat aan de grote kant te zijn dus willen ze een groei echo doen.

17. karlijn

karlijn Niet meer actief

Nou hier ben ik weer! Ik wou gisteren al een berichtje sturen maar kwam er niet aan toe.
    Dinsdag nacht de 16e zijn wij de trotse ouders geworden van Bente.
    Maandag ochtend half 7 ben ik ingeleid, vliezen zijn gebroken en kreeg wee opwekkers.
    Ontsluiting vorderde echt voor geen ene meter, smiddags om 4u denk ik, zat ik nog steeds op 2/3 cm.
    Inmiddels had ik al wel een ruggenprik want ik vond die weeën gewoon ruk.
    Savonds om half 9 kreeg ik last van veel druk van onderen, ondanks de ruggenprik. Bleek 6 cm ontsluiting te hebben. Half 11 had ik 9 cm en iets voor half 12 10 cm en mocht eindelijk mee gaan persen.
    Ik heb blijkbaar 2 uur en 20 minuten geperst maar ons meisje bleef zitten waar ze zat. Was gewoon geen beweging in te krijgen wat ik ook deed, liggen of op de baar kruk.
    Ook bleef ze telkens met haar hoofdje draaien, ze wist nog niet hoe ze eruit wou komen. Haha.
    Om half 2 kwart voor 2 denk ik, is de gynaecoloog erbij geroepen en die heeft het beoordeeld en besloot toen om een keizersnede uit te voeren.
    Inmiddels had ik ook non stop pers weeën zonder pauze die ik niet meer op kon vangen.
    Toen we bij de operatiekamer aankwamen en ze bezig waren met mijn ruggenprik (opnieuw gebruiken) bleek dat die te hoog/te laag zat, waardoor het stukje boven m'n schaambot niet verdoofd was dus als ze testen of ik nog wat voelde, dan voelde ik dat.
    ik zei nog voor de gein, joh dan toch algehele narcose, als dat kind er maar uit komt.
    Nou 3x raden... algehele narcose.
    Was dus heeeel raar om wakker te worden en je hebt opeens een kind. Echt heel onwerkelijk en heb er ook echt een dag aan moeten wennen.
    Geloof ook dat ik 48 vanaf de nacht voor het inleiden tot het moment van gaan slapen, geen slaap heb gehad. Leefde dus echt in een hele gekke achtbaan.
    Bleek dat ik bij de keizersnede 1,5 liter bloed ben verloren, waardoor ik nu dus bloedarmoede heb en Dus erg duizelig en moe ben en er uit zie alsof er geen bloed meer in m'n lichaam zit. Haha.
    Maaar het is het allemaal waard geweest. Bente is echt een tevreden meisje en de knapste ooit!
    Nou tot zover mijn verhaal. Haha.
    Inmiddels zit ik op bed met het kolf apparaat aan en kijk ik naar m'n kerel die gewoon onze dochter aan het verschonen is. Zo leuk!
    Hoe is het hier verder met iedereen?

18. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Jeetje karlijn wat een verhaal maar wat fijn dat alles goed gaat.
    Gefeliciteerd met de geboorte van Bente .

19. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Proficiat Karlijn met jullie dochter!

Niet echt een bevalling waar je naar uit kijkt, maar ze is er toch!
    Geniet van jullie kleine meid!

20. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Gefeliciteerd meis met Bente!! heb je nog een leuk kiekje van der?

Wat een verhaal meis! ik had ook ruggenprik die werkte wel super goed tot die uitwerkte pffffff help!!! en dan die pijn van die keizersnee heb jij dat ook ???
    Hoe groot is ze trouwens en hoeveel weegt ze :)

Deel Deze Pagina