oooh hellup!! Het einde is nabij! daarnet moest ik naar het toilet voor de grote boodschap (ja moet ook gebeuren )en toen ik door wilde trekken zag ik dat ik wat bruin verlies had(van de voor kant )..maar klein beetje. dit heb ik alleen als mn ongi komt hoop zo van niet!
Ooeehhh spannend. Nog maar twee dagen. Was het bij mij maar zover haha. Voor degene die al een kleine hebben, hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens de zwangerschap? Kun je dit in beetje "beheersen"? Weet niet goed hoe ik het moet verwoorden. Haha.
Super handige tip! Bij de Etos kost een gevoelige rond de 13 euro en als je dan zo'n gevalletje ongeduld bent als ik loop dat snel op, thanks!
Wachtbank Idioterie NOD Lijst: Op naar ROZE! CrossCountry - 1e kindje -7e ronde - NOD 14-07-2015 Hondagirl25 - 1e kindje - 12e ronde - NOD 15-07-2015 Samsie - 2e kindje - 2e ronde - NOD 17-07-2015 Truusdemier: 2e kindje - 8e ronde - NOD 18-07-2015 Anna4: 1e kindje - 1e ronde - NOD 19-07-2015 Fluss - 1e kindje - 3e ronde - NOD 20-07-2015 Niieenn - 1e kindje - 1e ronde - NOD 23-07-2015 Zwanger: Naturel - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 24-02-2016 Fringe - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 27-02-2016 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Ooow CrossCountry ik hoop op innestelingsbloed en niet een teken van je ongi hoor! dikke knuff! Eeh, Niieenn, ik ben 20kg aangekomen. Ja dit is een soort van beheersbaar. Ik was namelijk i.v.m. veel bloedingen gestopt me sporten (ja daar komt ieder mens van aan ) en ik heb absoluut niet op mijn eten gelet Ooow dames! hier begint het ook spannend te worden. Klachtjes nemen toe en of woensdag (bij een cyclus van 28) of vrijdag (cyclus van 30) zou mijn NOD zijn. Vandaag 10dpo een omo witte test. Kon me weer eens niet inhouden Maar vanmorgen ook iets rozig/bruinig verlies. Echt erg minimaal. Dus ook ik duim voor een innestelingsbloeding maar vrees de start van mijn ongi! (veel te vroeg dan!)
Ik hou me hart hier ook al vast al 3 dagen krampjes meestal is dat teken van dat de rode duivels weer komen grr
aaaaah.....ik word in ene gek zo spannend! Daar ging mijn kalmte van de afgelopen dagen zo whoops....overboord Honda ik wil je absoluut geen valse hoop geven....maar ongiekrampen kunnen ook op een zwangerschap duiden. Ik was bij ons meisje de eerste weken zoooooo bank dat ik elk moment ongie kon worden doordat ik zoveel krampen had! Maar bleek niets aan de hand te zijn! Met andere woorden....ik blijf gewoon heel hard voor je duimen meis!
Pff ben ook echt zo bang voor witte test alweer gek word je er van wil het zo graag! Dankje lieve Samie erg fijn de steun!
Hoi dames, ook hier op t wachtbankje. Eitje is vannacht gesprongen. Dus we gaan aftellen! Wil iemand mij toevoegen aan t lijstje?? DNM, 1ste kindje, 2e ronde na Mk. NOD 26-07'15 Thanks! Liefs x
Wachtbank Idioterie NOD Lijst: Op naar ROZE! CrossCountry - 1e kindje -7e ronde - NOD 14-07-2015 Hondagirl25 - 1e kindje - 12e ronde - NOD 15-07-2015 Samsie - 2e kindje - 2e ronde - NOD 17-07-2015 Truusdemier: 2e kindje - 8e ronde - NOD 18-07-2015 Anna4: 1e kindje - 1e ronde - NOD 19-07-2015 Fluss - 1e kindje - 3e ronde - NOD 20-07-2015 Niieenn - 1e kindje - 1e ronde - NOD 23-07-2015 DNM - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD26-07-2015 Zwanger: Naturel - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 24-02-2016 Fringe - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 27-02-2016 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'