Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijn

karlijn Niet meer actief

Jaa kan ik me voorstellen dat daar je voorkeur naar uit gaat. Ben erg benieuwd naar de suikertest. Hopelijk is het geen suiker maar heeft ze het gewoon goed bij je!

Ah wat een gerust stelling dat ze weer lekker druk is. Ik heb ook 2x aan de bel getrokken omdat ik minder leven voelde, blijft dan wel spannend!

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ben benieuwd meis hoe je suikertest is..

Hier vandaag kijken of ik eindelijk verlost ben van het ziekenhuis pff hihi

3. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Zojuist ziekenhuis vrij verklaard ben weer helemaal gezond!
    Zo blij weer hoofdstuk afgesloten nu :)
    Alleen een tweede kleintje wordt echt afgeraden... kans is heel groot dat alles in deze vorm nog een keer gebeurd...
    De bloeduitslagen waren goed heb geen aanleg voor hoge bloeddruk... het was dus puur de zwangerschap!
    Dus dubbel en dwars genieten van Dewi want ze is ons wondertje :)

4. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik kan het allebei zien, en we filmen de echo´s...ik heb wel een vermoeden van wat het is...
    een meisje zou ik erg leuk vinden, maar vooral hoop ik dat ik het lang genoeg bij me kan houden en het gezond ter wereld kan komen :)

5. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    honda, wat fijn dat je niet meer naar dat stomme zkhs hoeft!!
    geniet dan maar extra veel van dewi. ook bij ons is dit ons wondertje.

6. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Hoop ook voor je dat het een meisje is dan hihi zo leuk hoor al die meisjes dingen haha

Ja jij mag ook niet meer zwanger worden toch hierna?
    Geniet er lekker dubbel en dwars van mij het is zo iets wonderlijks dat zwanger zijn !:D

7. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    dit is idd onze enige kans. en ook nog in 1icsi gelukt dus echt ons wondertje!

8. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Vandaag de suikertest gehad, was echt prima.
    Ctg ook perfect dus niets te klagen. 😉
    Nu wachten tot ze zichzelf meldt!

@Honda
    Fijn dat je gezond verklaard bent nu!

9. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Wauw spannend knutsel! Ben zeer benieuwd wanneer de kleine meid zicht meldt ;) Enne.....hier was ons draakje ook 4160 gram hoor! :D

Jeeeej Honda wat fijn! Weer helemaal gezond gelukkig.
    Wat vind je er zelf van dat je dus waarschijnlijk geen andere kindjes meer zal krijgen? Kan je het makkelijk afsluiten?

Cross ik snap idd dat je vooral hoopt de kleine zo lang mogelijk bij je te mogen dragen. Ik duim met je mee.....op naar de 37 weken gewoon! :)

Haha hier is zoonlief sinds twee dagen dus doodleuk ingedaald! ;) Eigenwijs object is het. Ligt al vanaf het begin voor de 'uitgang' en lijkt absoluut geen kans voor zijn zusje te laten dat zij als eerste geboren gaat worden :p
    Maar goed hier dus wel even stress want had krampen en idd een behoorlijk drukkend gevoel. Had een vermoeden van indalen maar tja....je verwacht het toch net niet helemaal met 25 weken ;)
    dochterlief is uit protest maar weer rechtop in de buik gaan zitten en trappelt nu heerlijk tegen haar broertje zijn koppie te trappelen :D Gezellige boel.....nu al ;)

10. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Heej Ladies!

@ Knutsel
    Fijn Knutsel dat alles goed is! nou is kijken wanneer de diva zich meld je zal heel erg nieuwsgierig zijn inmiddels :)

@ Cross
    Ja het is jullie echt dubbel en dwars gegund na alles pfff
    En gelukkig ook gelijk raak en geen enge andere dingen...
    Lekker genieten!
    Hoe voel je je verder meis eigenlijk???
    En hoe vind je man het ?

@ Samsie

Leuk he 2 van die ukkies in je buik :):)
    Hopelijk blijft de little boy nog wel even zitten nog beetje erg vroeg 25 weken :p
    Maar wordt vast erg grappig 2 van die kleintjes wel druk maar erg leuk denk!

Kwam wel even hard binnen inderdaad... want soms kriebelt het wel haha dan denk ik altijd maar owja we zitten weer in het midden in de beruchte maand... dat je dan weer die hormonen hebt die je als het waren opjagen...
    Maar manlief zijn wel iets liefs : niemand bepaald of je nog een kleintje krijgt of niet alleen wij... wordt denk alleen dan weer een keizersnee...
    Maar toch dan streng onder controle enz... dacht ow dat zet de deur toch nog open een beetje... nu hij dat zei
    Voor nu moet ik echt niet aan denken maar wie weet ooit in de toekomst... eerst lekker van de uk genieten...

11. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    knutsel wat spannend!! ik ben zo benieuwd!!:)

samsie je gaat wat te voorduren krijgen met zn duo haha als dat nou al begint word het nog wat:D

honda, het lijkt me idd wel een klap ja vooral als je die gevoelens weer heb. wij mogen dan ook echt niet meer omdat mn hart dat gewoon weg niet trekt. maar ik ben nog zwanger wat het accepteren misschien dragelijker maakt?
    ml heeft gezegt dat als we echt nog een 2e zouden willen hij open staat voor draagmoederschap, klinkt misschien stom maar we hebben tenslotte nog 4 embryo's in de vriezer. de artsen hebben gezegt dat als we dat zoude willen dat ze gingen zorgen dat ze wat langer dan de normale 2 jaar in de vriezer zouden mogen blijven.
    ik heb altijd gezegt maar 1 kindje te willen. ml had er graag 2 gewilt. en eigenlijk he ben ik dankbaar dat wij deze kleine drukteschopper nog bij ons hebben en vind ik het eigenlijk wel goed zo.

12. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    oooh en gisteren had ik weer wat hoor. ml stond onder de douche en ik me tanden te poetsen. op de een of andere manier ziet hij het als ik aan het nadenken ben...heel irritant trouwens;)
    ik bedacht me ineens dat ik het eng vind om te gaan bevallen en het helemaal niet durf:(
    terwijl ik het wel graag een x mee zou willen maken (dan wel via de onderkant en geen keizersnede:D)

stom he echt weer wat voor mij:p

13. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ja denk ook dat dat meespeelt soms wil ik ineens nog een kindje en andere keer juist weer niet vanwege de gevolgen zo dubbel he :p
    Snap ook zeker dat het voor jouw zo genoeg is heftig tijd ook weer meegemaakt en vooral je hart pfff!
    Hoe kijk je zelf tegen draagmoederschap aan?
    Zelf zou ik dat niet echt kunnen aangezien ik het dan niet zelf draag en het dus van ander iemand krijg zeg maar...
    Maar wel gaaf dat je man open staan voor dat soort dingen mijne zou dat niet kunnen en willen...

Haha dat met de bevalling had ik ook soms hoor! alleen soms word alles te zwaar en hoop je dat gauw de bevalling op gang komt soms haha dus kijk maar tegen die tijd :p Hoe voel jij je verder meis ?

14. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik moet nog even aan het idee wennen van een evt draagmoeder. zou ook niet weten hoe dat in zn werk gaat. gelukkig hoef ik me daar nog geen zorgen om te maken.

ik voel me verder op zich wel goed. het is zn heerlijk gevoel die bewegingen in je buik. savonds is de uk zo druk dat ik gewoon niet wil slapen haha. dan voel je het ook zo goed aan de buitenkant.
    smorgens ligt het helemaal opgerold als een bolletje lijkt het wel en ligt de kleine rechts van mn buik dattie zo in mn hand ligt...zoo lieff!!!

verder...hormonen man...dan heb ik ergens zn trek in he en dan proef ik de smaak al. vraag ik aan ml of hij dat mee kan brengen/maken en dan neemt hij wat anders mee wat gezonder zou zijn...wat gezonder? ik heb daar toch niet om gevraagd!!!:x dan word ik echt een draak;)

ik mag niet veel in het huishouden doen...nou heeft ml opeens besloten dit jaar geen kerstboom te nemen...HALLO GEEN KERSTBOOM??!!! kerst is echt mijn ding en dan besluiten geen boom? nou die boom komt er ookal moet ik er een bedrijf voor laten komen die hem ophaalt, thuis brengt en neerzet!!:x
    het maakt troep zegttie dan :(

zou ik last van hormonen hebben?;)

15. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Leuk he dat wonderlijke gevoel van een kindje bewegen in je buik, ik had dat ook al vanaf 18 weken zo leuk :)

Haha ken ik !! ik at ook alles wat los en vast zat vooral vet vreten hahaha ging het zelf maar halen altijd :p
    Kreeg ik tenminste wat ik wou haha

Je kan altijd een kunstboom nemen anders haha dat maakt totaal geen rommel hier trouwens ook altijd een boompie met cadeaus eronder dat is een must voor ons beide en zeker nu we voor het eerst met zijn drietjes zijn :p
    Zeg je man anders dat dit de laatste keer is samen ! misschien koopt hij dan een mooie boom voor je :)

16. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    hij zegt dat ik maar moet zien hoe ik aan een boom kom...nou kan je vertellen die boom komt er! en een kunstboom komt er ook niet in!:D

17. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Mannen he soms pfff nou lang leven internet en koop er 1 haha

18. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    ooooow hihi Cross ik moet stiekem even heel heel heel hard lachen om je heerlijke reacties die overiges compleet herkenbaar zijn! :D:D
    Er zijn daadwerkelijk bedrijven die bomen thuis bezorgen compleet versierd en al....maar kost een aardige duit weet ik uit ervaring.
    En ik zou je met liefde hebben aangeboden dat ik er een bij je kom droppen maar tegen die tijd ben ik zo rond en bol dat ik ben ik bang niet meer heel erg ver ga komen :p
    Wat betreft ml vragen om iets mee te nemen.....leg hem duidelijk uit dat hij een draak in je boven haalt om te bedenken dat het 'gezonder' kan en moet en dat de kans groot is dat je dan de rest van zijn dag saborteert....dus dat het duidelijk in zijn eigen belang is om naar jouw hormonen te luisteren ;) Oh en nog een tip! stuur een foto mee van het product dat je graag wil hebben.....voorkomt teleurstelling trust me! :p

Super fijn om je kleintje zo lekker te voelen he? Geniet er maar heerlijk van meis....het is je zo gegund!
    En wat een fijn idee dat je man iig open zou staan voor een alternatief pad voor een evt tweede kindje.

Wauw Honda wat een fijne reactie van je man! heerlijk om te weten dat de deur niet volledig dicht zit.
    Heel eerlijk? over een jaartje oid is er best een kans dat je ondanks al de heftige ervaringen bereid bent het nog een keer te doen. Hier na een vrij heftige bevallig en spoedks gedacht noooooooit weer een keer te willen doen.....en kijk nu ;)
    Het heeft wel echt even geduurd voor ik weer klaar was om uberhaupt te denken aan een volgende zwangerschap maar op de een of andere manier slijten de ergste gevoelens en flik je hetzelfde geintje gewoon nog een keer :p

Joehoe Knutsel......zit je diva nog in de buik? ;)

19. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hey dames,

De uitgebreide versie komt nog, maar vanochtend zijn wij de trotse papa en mama geworden van Loes.
    Geboren om 11.32 na een bevalling van vier uur en vier kilo schoon aan de haak!

Tot snel met het hele verhaal! 😉

20. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Van harte met jullie mooie dochter!!
    En wat een super snelle bevalling wow hihi
    Nou ga lekker genieten van jullie mooie dochter