Gefeliciteerd knutsel! ik zei vanmiddag nog tegen ml dat jij binnen kort echt wel moest bevallen! geniet ervan!
Hier samen besloten dat dit hoe dan ook ons laatste kindje gaat zijn. Heb er ook echt vrede mee vind het alleen jammer dat mijn laatste zwangerschap zo vervelend heeft moeten zijn. Over twee weken gesprek met mijn gyn om vast te leggen dat in geval van een keizersnede er een sterilisatie meteen moet plaats vinden. Bij geen keizersnede is mijn man begin volgend jaar aan de beurt.
Het is ook jullie tweede das misschien ook makkelijker wij hebben er allemaal pas één das best lastig soms pfff Maarja inderdaad je moet ook de gevolgen zien die het heeft zo'n zwangerschap die stress en gevaar voor eigen leven is ook niks.. Wij zien nog wel in de toekomst voorlopig nog niet... straks hebben jullie mooi klein ukje waar je dan dubbel van geniet
Dat zal inderdaad geen makkelijke keuze zijn geweest.... Ons meisje doet het supergoed. Heb een fotootje in het fotoalbum op mijn profiel gezet. Ik herstel van de hechtingen vooral en verder gaat het met mij eigenlijk ook heel goed.
Wauw Knutsel! Gefeliciteerd met jullie lieve kleine meissie! Wat een heerlijk snoetje! Fijn dat alles goed gaat met jullie meis! Lekker genieten Heftig Mizz maar zeker een begrijpelijk besluit! K ven zo verschrikkelijk blij voor je dat je dit termijn al hebt mogen halen! Nog heel even meis en dan de kleine veilig in je armen! Tja Honda en Cross t lijkt me echt een bijzonder lastige situatie ook voor jullie. Enerzijds fantastisch dat jullie beide iig een zwangerschap hebben mogen meemaken maar wat moet het toch dubbel voelen dat de kans oo een tweede zo beperkt of wellicht niet aanwezig is! K vind het knap hoe jullie er mee omgaan meiden!
dankjewel samsie! het ligt denk ik echt aan de situatie. voor mij is het een levensgevaarlijk iets als ik weer zwanger zou worden. gewoon omdat mijn hart dat niet goed kan. ik breng dan mn eigen leven in gevaar en dat van de baby. het idee dat je dan ook je man achter laat is voor mij nog erger dan dat ik weet niet meer zwanger te mogen worden hierna. tot nu toe doet onze ukkepuk het goed! groeit goed en beweegt als een malle... ik weet niet wat daar allemaal gebeurt maar menig turnclub/zwemclub zou jaloers zijn
Officieel 34 weken zwanger, banner loopt 1 dag achter. Voel mij op zich goed. Kleine nog steeds lekker beweeglijk , ben alleen moe. Ben wel het zwanger zijn zat, lijkt soms wel alsof ik al een jaar zwanger ben.
Snap ik helemaal cross! Toch vind ik dat je zo sterk omgaat met de hele situatie! Aaaawh Mizz snap ik meis! Met al die toeters, bellen en spanning kan ik me voorstellen dat het voelt als een eeuwigheid! Maar meis je bent er echt bijna en wie had er in het begin gedacht dat je zo ver zou komen? Nog heel even volhouden meissie! Hier inmiddels ook wel echt aan het aftellen! Voor mij zijn de laatste 10 weken ingegaan en merk ook echt fysiek dat het de laatste weken zijn. Ben veel moe en slaap slechter en vind het nu echt oprecht zwaar worden. Had ik op het eind van mijn laatste zwangerschap ook. T voelt heel dubbel want ergens wil ik hier zo optimaal mogelijk van genieten aangezien het de laatste keer zal zijn maar aan de andere kant kijk ik nu ook wel uit naar het einde
Het is idd alles wat ik heb meegemaakt de afgelopen maanden wat ervoor zorgt dat ik het gevoel heb al eem jaar zwanger te zijn. Daarnaast hebben we vanaf 6 weken zwangerschap zitten wachten tot het mis zou gaan en vanaf 24 weken of de kleine zou gaan komen of niet. Nu de 34 weken gehaald en kleine doet het goed. Mijn man heeft alleen nu het idee dat de kleine lekker blijft zitten tot 42 weken...
samsie kan me voorstellen dat je het zwaar vind worden nou, zeker met 2 van die ukkie's in je buik. mizz wat fijn dat je de 34 weken gehaald heb. mocht het zo zijn, dan kan de kleine veilig komen. gisteravond had ik het een beetje benauwd en voelde bij het slapen mn hart weer in mn nek kloppen. ondanks de icd vond ik het toch een beetje eng en durfde eigenlijk niet goed te slapen. vanmorgen was het alweer weg gelukkig. ons ukje voel ik nog steeds bewegen gelukkig. we zijn nou 20+1. ik vind dat best spannend, niet zozeer voor de echo voor as vrijdag, maar eng omdat ik nog niet bij die 26 weken ben. soms ben ik opeens bang dat ze het eerder moeten halen of erger... of dat ik toch weer opgenomen moet worden maar dan omdat de baby niet goed groeit ofzo. zou ook vast wel door een stukje hormonen komen
Oef ja dan voelt het denk ik echt nog als een lange zit Mizz! K duim voor je dat de kleine zich meldt tussen de 37 en 40 weken. Koppie op meis! Je bent al zo ver gekomen! Oooow Jak Cross lijkt me idd niet prettig meissie vanaf 24 weken gaan ze er iig alles aan doen om de kleine veilig in je buik te laten zitten toch? K snap dat dat echt bijzonder spannend is meis maar probeer een beetje vertrouwen in je lijf te stoppen. Ondanks dat het kennelijk niet heel handig blijkt heeft je lichaam toch een 'zwangerschap' aangenomen! Koppie op meissie! K duim ook heel hard voor jou!
Hoe is het met de andere meiden ?? Karlijn hoe is het met de kleine meid? En Naturel hoe is het met je baby boy ?? En met jullie zelf natuurlijk?
Ooh ik ben jullie echt aan het verwaarlozen zeg 😂 Zo'n baby neemt echt veel tijd in beslag. Haha ah nee, ik heb echt een droom baby!! Ze groeit goed, slaapt de nachten door en huilt eigenlijk niet tot nauwelijks. Ja misschien als ze de fles wilt en ik niet snel genoeg ben. Haha. Ach en al zou dit alles niet zo zijn dan zou ze nog steeds een droom baby zijn. Ben helemaal verliefd op m'n eigen kind. Bizar is dat hoor!! Ah gut Samsie, kan me echt voorstellen dat je er wel klaar mee bent! Snap ook dat het erg dubbel is omdat dit je laatste zwangerschap is. Herken het helemaal hoe jij je nu voelt, zo voelde ik mij ook op het eind. En dan ook nog eens 2 weken over tijd gaan 😂gelukkig zal jij dat niet hebben!! Succes meis met de laatste 10 weken, wel spannend zeg!! Oh cross snap dat je even zenuwachtig ervan werd en niet durfde te gaan slapen. "Gelukkig" heb je je icd, lijkt me toch wel een geruststelling ergens. Ookal blijft het wel spannend. Kan me ook echt voorstellen dat je uitkijkt naar de 26e week! Ik hoop voor je dat de weken een beetje vooruit zullen vliegen!! Fijn dat je je kleine al zo goed voelt!! Mizz, snap helemaal dat het voelt alsof je al een jaar zwanger bent. Het was nou niet echt een droom zwangerschap zeg. Sjonge jonge. Gelukkig blijft de kleine het goed doen. Ik hoop voor je dat de kleine zich op tijd aandient!! En knutsel ik geloof dat ik op jou nog niet gereageerd had, van harte gefeliciteerd!!! Ik zag dat je bevallen bent!! Wat fijn dat de kleine er eindelijk is, gaat alles goed met jullie?? En wat een plaatje zeg, ik zag de foto!! Super lief!! En Honda hoe gaat het met jou? Je bloeddruk is stabiel gebleven toch? Voel je je verder ook helemaal goed? Fijn dat "de deur" wel op een kiertje staat bij je man, dan is alle hoop toch nog niet vervlogen. Een volgende zwangerschap zouden jullie dan alleen gewoon goed moeten overwegen en bespreken. Maar ach, dat is nu toch nog niet aan de orde. Eerst lekker genieten van jullie mooie meisje!! Ik moet vanmiddag naar her consultatie bureau, ze krijgt haar eerste prikjes. Arm ding. Ben ook benieuwd hoeveel ze weegt, toen we haar vorige week thuis wogen, woog ze al 6.4 kg!! Haha. Kleine ballie is ze
Meiden, Is er al een FB pagina opgezet? Ik merk dat ik de laatste tijd erg weinig op de zp zit en eigenlijk is dat best jammer! Maar doordat je eigenlijk standaard allemaal wel de app van FB op je telefoon hebt lijkt het mij leuk om daar een besloten groep te beginnen?
Ik heb die app niet word gek ervan haha al die meldingen steeds en hoef ook niet continue bereikbaar te zijn... Zit er zelfs over te denken weg te gaan van sociaal media omdat je privacy steeds minder wordt....
Fijn meis dat je meisje het zo goed doet hier ook hoor hele makkelijke baby ze heeft alleen nu dat ze zich steeds omrolt maar nog niet terug kan haha dus ben heel druk daar mee ze weegt nu al weer 7 kilo hierzo Met mij gaat het super eigenlijk zo blij dat ik van dat ziekenhuis af ben en dat toch de deur open staat op een kier nog... Want praat vaak over een tweede en mensen vragen het soms ook al hierzo haha plus ik fantaseer wel eens de voor en tegen dingen van een tweede hihi ik vond de weg naar zwanger worden op zich zo spannend ook en leuk dus wie weet
Nou ze woog 6075 op het CB. Wat een verschil dan he Honda! Als jullie meisje nu 7 kg weegt, wil ik niet weten wat de mijne weegt met 8 maanden😂haha Haha ah gut, dus je bent hele.dagen door dewi aan het terug draaien! Hahaha. Hopelijk krijgt ze het gauw zelf door. Jaaa.snap.ik, dat je blij bent om eindelijk van het ziekenhuis af te zijn! Ik werd al ziekenhuis moe na 3 dagen daar blijven ivm keizersnede en ziekenhuisopname van Bente, laat staan jij!! Ooh ja dat vond ik ook zo spannend en leuk de weg naar het zwanger worden,.besef me heel goed dat dit niet door iedereen zo ervaren wordt hoor. En ookal ging het hier 1x mis, toch zou het me wel leuk lijken om er al weer aan te beginnen. Maar m'n vriend en ik hebben het erover gehad en willen het toch nog 1,5 tot 2 jaar uitstellen. Zo kunnen we nu nog alle aandacht aan ons meisje geven, vooral ook omdat ik bekkeninstabiliteit heb gehad, denk ik er wel 2x over na voordat we eraan gaan beginnen. Denk dat iedereen wel extra redenen heeft om er wel of niet aan te beginnen. Al lijkt een tweede me wel echt ontzettend leuk zeg!