ahhhrg ben ongesteld aan het worden, veel te vroeg ook net een vroege test gedaan op werk en negatief... echt zo balen!
Hoi! Mag ik mij ook hier aansluiten? Ik ben inmiddels 8 dagen overtijd, maar test nog steeds negatief, dus het is wachten op rood of toch nog een positieve test! Goldsword - 2e kindje - 2e ronde - NOD 05-07-2015
Dames ik heb net getest ik en in shock!! denk dat ik zwanger ben!! Kan het niet geloven begon gelijk te huilen... Wat denken jullie positief ?? of indroger ??
Al voor de test was opgedroogd en hij is roze ook ben echt in shock! kan iemand mij even knijpen!! nooit vals hiermee getest dus
Zal straks eens kruidvat testen halen kijken hoe die eruit zien !! en op me NOD de clear-blue pfff wat spannend dit zeg nu hopen dat alles goed gaat...
Hallo meiden, Ook wij zijn sinds vorige maand officeel bezig! Vanaf maart van de pil af en t/m begin juni met condoom gevreeën. We zijn nu 4 jaar bij elkaar en vonden het tijd worden. Vorige maand ongesteld geworden en deze maand mag ik over 5 dagen testen! Erg spannend dus. Het enige wat ik voel is dat m'n borsten aan de zijkant iets gevoelig zijn. Maargoed ff afwachten. Van harte gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn! Groetjes Karlijn
@hondagirl Ik wil je best knijpen hoor, moet je wel even naar Eindhoven komen. Maar wat leuk dat je nu een positieve test hebt na 12 rondes, geniet ervan!!
Wachtbank Idioterie NOD Lijst: Op naar ROZE! Goldsword - 2e kindje - 2e ronde - NOD 05-07-2015 CrossCountry - 1e kindje -7e ronde - NOD 14-07-2015 Hondagirl25 - 1e kindje - 12e ronde - NOD 15-07-2015 Samsie - 2e kindje - 2e ronde - NOD 17-07-2015 Truusdemier: 2e kindje - 8e ronde - NOD 18-07-2015 Anna4: 1e kindje - 1e ronde - NOD 19-07-2015 Fluss - 1e kindje - 3e ronde - NOD 20-07-2015 Niieenn - 1e kindje - 1e ronde - NOD 23-07-2015 DNM - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD26-07-2015 Zwanger: Naturel - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 24-02-2016 Fringe - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 27-02-2016 Hondagirl25- 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: ? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'