Jup. Moest er eerst weer aan toe zijn. Echt aan toe zijn. En nu zien we wel. Ik ben al intens gelukkig met de ene die ik wel heb en zij en haar stiefvader zijn echt 2 handen op 1 buik.
Dewi is vandaag al weer een jaar lieve dames!! wat ging de tijd hard!! zaterdag vieren we het vandaag wel lekker versieren met een vriendin samen Hoe is het met iedereen???
Gefeliciteerd Honda! Ik heb vreselijk slecht geslapen. Mijn ex vond het een goed idee om om 23:00 ineens een gesprek over mijn dochter (die bij hem woont) aan te gaan. En daarna heb ik nog uren liggen malen. En mijn vriend zit in de nachtdienst en dan slaap ik ook al minder goed dan normaal... Gaaaaaaap
Dankje wel ! Hoezo zo laat? en waarover ( als je dat wil vertellen ) En waarom woont ze bij hem als ik vragen mag ?
Haha Honda, dat mag je best allemaal weten hoor. Waarom zo laat? Dat is zijn geweldige vorm van plannen. Hij zit de hele avond tv te kijken en dan ineens moet er nog van alles gebeuren. Waarover? Ze was met de juf op school gaan praten omdat ze vindt dat het niet goed gaat thuis. Haar vader vergeet veel, hij is vaak dingen kwijt. Huishouden is verre van geweldig. Waarom ze dan bij hem woont? Ze is hoogbegaafd. We zijn op haar school 3 jaar bezig geweest om een fatsoenlijk programma op te zetten. Bij de scheiding leek het voor haar beter haar bij haar vader te laten, omdat ik ging verhuizen. Daar had ze haar school, vriendjes, sporten en mijn moeder in de buurt. Nu denk ik er anders over, maar mijn ex is niet zo meegaand meer als het daarom gaat. Gelukkig springt mijn moeder in waar ze kan. Zo... Dat was een heel verhaal...
Zeker heel verhaal zeg! Pff wat een gedoe! lijkt me erg lastig ook een hoogbegaafd kindje hoe merkte je dat op dat ze dat bleek te hebben? Jammer dat je ex niet meewerkt ook zonde hoor bah! Hij moet denken alles het beste voor de kleine! Hopelijk kan ze toch bij je komen wonen dat die zich bedenkt... Want als school zich al zorgen maakt dan moet er toch wat veranderen voor de kleine...
We wisten het al vrij snel. Aangezien haar vader en ik ook zo zijn hielden we er al rekening mee. Al vrij snel bleek ze voor te lopen op haar ontwikkeling. Ik ben nu 'bang' dat de school het meldt bij BJZ. Ze hebben immers meldplicht. Maar misschien is dat ook wel goed, dat hij tot inkeer komt als hij het van een ander hoort.
Bah ja das ook niet fijn misschien proberen goed gesprek aan te gaan met je ex? Zeker snel verveeld zijn ze dan of niet? Hopelijk gaat het goed aflopen meis!
Ik hoop het. Ik ben nu bezig om weer een mail aan hem te componeren in de hoop tot hem door te dringen....
Yeuuhh gefeliciteerd Honda!!! Wat is het snel gegaan zeg!! Wat grappig, mijn meisje is vandaag 6 maanden, schelen ze precies een half jaar!