Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Heej Karlijn
    Haha dankje! Leuk he?
    Maar het gaat erg hard dat is zeker pff!

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    MEIDEN! leven jullie nog ?? (de andere )

3. karlijn

karlijn Niet meer actief

Nouu gaat echt hard he!! Vind het echt zo leuk!
    De wens voor een 2de is hier ook echt wel aanwezig, maar daar wachten we ongeveer nog 4/5 maandjes mee voordat we eraan beginnen. Hoe is dat nu bij jullie Honda? De deur is niet helemaal dicht toch?

Ben ook heel benieuwd hoe het met de rest is. Hoop ooit nog wat van ze te horen 😂hahaha

4. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Joehoe! Ja, goed hier!

Alleen al een paar dagen een gevecht met Loes met eten, word er moedeloos van *zucht*
    Ik verdenk haar ervan dat ze misschien wel tandjes krijgt of zo....

5. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    hihi wil je toch voor een tweede gaan al? wat is jullie reden?

Hier staat het echt in de ijskast voorlopig... willen eerst haar een goede start geven en dan kijken we wel weer verder maar denk dat het er bij 1 blijft... straks herhaald de geschiedenis zich weer...

en ik vind het best zwaar... het is altijd plannen enz. met 2 wordt dat nog veel erger... plus we wonen ook niet zo groot zouden dan ook moeten verhuizen eigenlijk...
    Plus vind het wel fijn mezelf geen walvis te voelen haha heb me figuurtje terug en wil ik zo graag houden :D

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik snap je terughoudendheid wel hoor Honda. Duurde bij mij ook heel lang.

De komende week is mijn meisje heerlijk bij mij. Ze is net gebracht door mijn ex. Ze werd slapend in mijn armen gelegd en nu ligt ze heerlijk te slapen in haar bed.

De mail aan mijn ex heeft niks opgeleverd. Hij reageerde heel verdedigend en gaf haar overal de schuld van. Ik word er moedeloos van soms.

7. karlijn

karlijn Niet meer actief

Jaaa ik ben zo wispelturig als het weer!! Hahaha
    Nee hebben het erover gehad en veel over nagedacht en die wens die is er geloof ik al sinds dat ons dochtertje geboren is, het liefst was ik een week na de keizersnde weer zwanger ( Hallooooo hormonen!!) Gelukkig niet aan toegegeven die weken erop en het zakte weer wat.
    We vinden het gewoon zo leuk, ik wil er wel 20 (doe ik heus niet😂) maar nu is gewoon niet zo verstandig, wil sowieso eerst groter wonen. Wonen nu in een flat, 2 hoog, wel nog een kamer over maar het wordt te krap dus daar heb ik echt geen zin in. Verwachten eigenlijk wel binnen een korte tijd te gaan verhuizen.
    En er zijn ook wel dingen waardoor ik soms twijfel, zoals m'n bekken waar ik gigantisch last van heb gehad en 20.000 andere ongemakken, maar toch lijkt het me gewoon heel leuk voor ons meisje om een broertje of zusje er dicht op te hebben.

Maar ik snap helemaal wat je bedoelt hoor! Vooral het plannen en opvang/oppas regelen en je als een walvis voelen hahaha. Ik was echt gigantisch!!
    En in jouw geval natuurlijk jouw geschiedenis, je hebt nog best lang gesukkeld met je bloeddruk, er is heel veel in een korte tijd gebeurt. Dat gaat je ook niet zo 123 in de koude kleren zitten.

Nouuuu ik heb weer een heel boekwerk geschreven hoor hahaha hebben jullie weer wat te lezen 😂

8. karlijn

karlijn Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat!! Hoe bedoel je een gevecht? Jengelig en niet willen slapen ofzo?
    Hier is ons meisje net uit haar 6 maanden sprong. Pfff wat een gezelligheid zeg. Jengelen jengelen jengelen en per keer 50 minuten slapen ofzo. Haha. Gelukkig de nachten niet.
    Hoe oud is Loes nu?

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @karlijn: haha herkenbaar hoor. Ze waren mij op de OK nog aan het dichtmaken en ik mompelde al "zo... Op naar de volgende" Maar later werd ik bang voor herhaling van wat er gebeurd was. Ik had er het liefst 3 dicht op elkaar gehad, maar ja... Ik heb nu een prachtig meisje en die vindt het alleen maar leuk dat mama probeert om zwanger te worden. Ergens moet ik zeggen dat dat ook wel heel leuk is hoor, dat ze het bewust meemaakt. En stom genoeg is zij mijn grootste steun als ik weer een ronde verder moet.

10. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Met de fles of gewoon vast voeding?
    Sterkte hier is het som het avond eten gaat ze al huilen voor dat er hapje gegeten is haha :D

11. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ja precies dat houd met ook beetje tegen de angst enz...
    Is ze overdag aan het jengelen? Wil ze niet alleen spelen ofzo?

Hihi hoop voor jullie op mooie plakbeeb hoor maar inderdaad altijd die voor en tegens het lijkt me wel leuk hoor daar niet van...

12. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Haha ik niet was alleen maar bezig met de pijn die ik had na die keizersnee en de 5 weken ziekenhuis... pfff!!
    Heb jij er lang moeten liggen ?
    Jammer dat je ex niet mee werkt zeg!

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik heb er eerst een week gelegen, toen naar huis en ging het weer goed. Toen na een week weer terug. Toen is mijn meisje de volgende dag geboren. Ik heb er iets meer dan een week gelegen. Mijn meisje 5 weken. Dat was het zwaarst. Steeds thuis langs haar lege kamertje lopen en dan 2x per dag een uurtje naar haar toe mogen. En dan van die mensen (oa mijn ex-schoonmoeder) die dan zeggen:"geniet maar lekker van de rust" pardon?!?!

*genietmodus aan* ze zit nu heerlijk bij me op de bank na haar ontbijt My little pony te kijken :)

14. karlijn

karlijn Niet meer actief

Nee dat was alleen 1,5 week dat ze bijna niets wou door dat klote sprongetje of wat het ook was. Haha.
    Nu is ze weer een voorbeeldig kind, vrolijk, lekker kletsen en lachen en gewoon zelf kunnen spelen.

Jaa snap wat je bedoelt, het is niet niks wat er allemaal gebeurt is. Logisch dat je dat angstig maakt!

15. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Haha ja hier had ze dat ze een nacht niet wou slapen zat tot 1 uur nog op normaal half 10 naar bed en 8 uur op :p
    Maar nu lief kindje en leuk feestje gehad.

16. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Kun je wel zeggen ja moesten wij ook 4 weken doen!
    onze relatie ging toen ook niet zo best... trekt aan je dat heen en weer geklep... en de stress om de kleine...
    Hoe groot was jouw meisje toen?
    Ja niet echt handig gezegt van schoonmoeders...

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Mijn relatie is er uiteindelijk aan kapot gegaan. We gingen er zo anders mee om en leefden totaal langs elkaar heen.

Mijn meisje was 44 cm en 2505 gram. Zou je nu niet meer zeggen. Ze is lang in vergelijking met haar klasgenootjes nu lol.

18. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Hier ook 44 cm en 1684 gram hihi
    Ja heftige gedoe is het hoor zo iets mee te maken samen...
    merk nu nog dat wij erg veranderd zijn door alles best jammer en lastig soms :(

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Oh wat een kleintje had jij. En ik vond die van mij al zo mini lol.

Ja, die verandering is logisch, maar fijn is anders.

Ik ben vanmiddag voor het eerst met mijn meisje naar de sauna geweest. Ze vond het eerst best spannend, maar uiteindelijk vond ze het heerlijk. Lekker met zijn 3tjes genoten.

20. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ben ik weer....

Zaterdag ben ik echt helemaal ingestort.... Loes wilde weer niet eten en ik was zó gefrustreerd inmiddels dat ik niet meer kon stoppen met huilen :(
    's avonds naar mijn moeder gebracht omdat we een feestje hadden. Voelde me enorm schuldig naar mijn moeder toe omdat ik haar feitelijk opzadelde met het probleem. Maar ze draait haar hand er niet voor om. Mijn nichtje is nanny, die was ook bij 'oma' en zou daar logeren. Loes was dus in hele goede handen, ik moest me vooral niet druk maken en zondag maar eens lekker uitslapen.

Het feestje heb ik lang over getwijfeld, ben uiteindelijk wel even twee uurtjes gegaan maar was blij toen ik in m'n bed lag. Zondag heerlijk uitgeslapen en samen met nichtje nanny een oplossing bedacht voor het eetprobleem.
    Het gaat nu alweer een stuk beter! :)

Deel Deze Pagina