ooooh dames jullie maken mij weer helemaal gek!! ik kom niet meer kijken op het forum...(doe ik lekker toch )
Ik hoop het ook!! duim duim duim en ook natuurlijk voor de rest van de dames!! ( is het al volgende week donderdag?)
@sammie, nee ik heb nog geen menstruatie gehad. Zondag ochtend dus testen als ik nog geen menstruatie heb, maar wie weet komt die pas over paar maanden -_-
Ooow meiden, hier zijn mijn borsten in ene gespannen en voelen branderig. Dat is er een die nieuw is voor me en zojuist in ene even een paar keer licht in mijn hoofd terwijl ik goed heb gegeten vandaag. Het zal vast gekmakerij zijn maar ow wat hoop ik op weer zoveel geluk! op naar prachtige testen voor ons volgende week! 😄
Pfff spannend allemaal! Hier nog steeds beurs gevoel onderin m'n buik aan dezelfde kant van de steekjes. Kans is zó klein dat ik zwanger ben, maar toch weet ik het niet.. Kan wordt wel met de dag groter.. Als we wel gemeenschap hadden rond m'n verlate eisprong dan kan het toch wel eens zo zijn. Had wel de dag na de gemeenschap witte vloed wat op m'n eisprong leek (rekbaar slijm). Gedachten gaan de hele tijd heen en weer. Heb de halve dag met afvegen al dat er een licht kleurtje bij zit die wat geel oogt maar ook beschouwd kan worden als heel licht bruin. Maar het is zo licht en weinig steeds.. Normaal begint de menstruatie met bruinverlies bij mij.. Maar dan echt wel meer dan wat het nu is. Dan daarbij heb ik totaal geen menstruatiekramp. Dat duizelig/licht in m'n hoofd had ik eergisteren heel erg! Maar was toen ook niet lekker. Pff lastig. Wanneer gaan jullie testen? Op NOD of ervoor?
Ooow dat is ook wel erg spannend bureau! Wanneer ga/kan je testen? Ik probeer mijn best te doen om te wachten tot nod. Maar mezelf kennende ben ik al blij als ik het vol weet te houden tot maandag of dinsdag
Ja zeker spannend! Nog steeds niks hier. Ben nu 3-5 dagen overtijd.. Als ik nog twee dagen meer overtijd ben dan stijgt de kans op zwangerschap wel een stuk.. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, probeer elke dag goed door te komen
Hier nog één hoor kan niet wachten heb zitten rekenen als ik nu zwanger ben dan ben ik uitgerekend op de dag van vriendlief zijn verjaardag !
Ik heb een clubje aangemaakt 'zwanger worden 2015.', misschien vinden jullie het leuk om daar ervaringen in uit te wisselen?
Er was al een bestaande club geloof ik Fringe! al lijkt die even onvindbaar Maar was dit topic echt gestart om gewoon even de wachtbank gekkigheid te kunnen delen
Ja zou geweldig zijn ik was vorige week jarig zou het dan 'verwekt' zijn en geboren op zijn verjaardag erg apart hoop het zo vandaag nog steeds krampjes en links steek soms ben zo benieuwd temperatuur is ook nog 37,6... hihi hoe is het met jullie ?
Bijzonder Hondagirl! Zou wel vet leuk zijn. Hier nog steeds niks! Alleen veel gele afscheiding (wat ik normaal nooit heb en me alleen herinner van de vorige zwangerschap). Vind het moeilijk dat wachten, maar gelukkig heb ik nu - in tegenstelling tot de vorige zwangerschap - een kleintje die voor veel afleiding zorgt
Ooow Honda dat zou idd wel heel bijzonder zijn zeg! Nou Bureau....ik begon hier vanmorgen met een flink weeig/misselijk gevoel wat na een uurtje en wat eten weer over was. Verder heel even last van een brandend gevoel in mijn borsten gehad maar was maar heel kort en nu over. Nu dus weer bang dat het me allemaal tussen de oren zit Heb jij behalve de afscheiding nog symptomen? Wachten duurt laaaaaaang; -)