Ja, precies, ik had er eentje maatje tennisbal. Ook veels te groot! Had er ook echt last van toen ie nog binnen zat zeg maar. Eenmaal eruit was de druk van de ketel en kon ik ook weer normaal zitten
Ben blij dat ik daar nooit last van gehad heb. Zo. Net Vriendlief ervan weten te overtuigen dat ovulatietesten een goed idee is. 😊
Cross wat een verhaal meis! Maar wat heb je het goed gedaan! Gefeliciteerd met jullie meisje (ik ga zo even spieken op je pagina of je een foto hebt geplaatst!) Gaat het verder goed inmiddels? Zwaar he een keizersnede! Ik vond het wel heftig. Alleen als ik zou mogen kiezen nu zou ik zo weer voor een keizersnede gaan hoor.. ik heb afgelopen juni een natuurlijke bevalling gedaan maar MAN dat is GEEN pretje Je hele fundamentje aan prak zou ik maar zeggen
Ik ben nu aan het Herbalifen, mijn zwager doet dat begeleiden dus opzich gaat het wel aardig zo! Moet nu nog 10 kilo af en dan ben ik tevreden. Nee eigenlijk hadden we niet meer ruimte nodig want waar we nu zitten is gewoon een eengezinswoning met 3 slaapkamers en een badkamer. Maar we konden het doen en dachten ja, waarom niet? De tuin van dat huis is 4x zo groot als wat we nu hebben.. unieke kans! (en ook nog eens gewoon in dezelfde straat!) dus voor de oudste ook geen grote veranderingen... OOh ook lekker in de verbouwing dus! Wel weer leuk een nieuwe keuken.. alleen de stof en bende ervoor is altijd zo jammer
Je hebt gelijk! Spannend...! Leuk, wij hebben dan ook een bruiloft waar we ceremoniemeester zijn.. Lekker weer wil ik ook hahaha
Is ook echt wel een dingetje dat afvallen!! Je doet het niet voor je plezier maar aan de andere kant wel weer voor jezelf.. ik HAAT het! Maar goed, ik wil het dus we gaan er maar voor
Gefeliciteerd cross met jullie kleine meisje, wat heb jij een pittige bevalling en nasleep gehad zeg!! Gelukkig gaat nu alles goed met jullie. Neem de tijd voor je herstel, hoe lastig en verraderlijk dat ook is bij een keizersnede en al helemaal in jouw geval. Veel dames hier een keizersnede gehad!! Weet wel bij een eventuele volgende bevalling, dat ik dan echt weer voor een keizersnede ga, als ik mag kiezen. En dan niet onder algehele narcose Fijn dat het hier wat weer actiever is! Gezellig kletsen met iedereen. Al ben ik nog steeds wel benieuwd hoe het met Samsie is en haar kleintjes!! Honda je vroeg wanneer ik weer naar het wachtbankje mag... weten we nog niet zo goed. De wens is er wel maar toch ook de twijfel. Haha. Dus totdat de wens er helemaal is aan beide kanten, wachten we nog ff. Ik ben ook nog bezig met afvallen. Door de borstvoeding (4 maanden fulltime gekolfd) ben ik echt al super veel afgevallen maar wil nog wat meer afvallen dus doe nu groepslessen in de sportschool en moet zeggen dat dat echt bevalt. Vooral ook omdat je met meerdere bent dus je gaat met z'n allen door een hel (haha)
Hier ook bezig met afvallen. Maar ik ben van menig dat je gewoon gewoon goed en gezond moet blijven eten. Ik doe nu beetje paleo-achtig maar niet super streng. Eet daardoor een stuk minder koolhydraten en dat voelt goed. Ben 5 maart begonnen en nu 800 gram kwijt dus gaat niet super snel maar he dat hoeft ook niet. Heb ook geen overgewicht (maar zit wel echt op het randje). Dus hoef niet mega veel kwijt.
Ja dat heb ik wel gemerkt. Als je een beetje op je koolhydraten inname let gaat er al best wat af. En dan hoef je niet heel 'gek' te doen.
Ik doe kayla itsines thuis. Werkt prima! Ik heb geen energie om nog naar de sportschool te gaan hoor.
Ik ook niet haha plus dat dit beste werkt bij mijn lijf heb ook berg allergie dingen dus al die koekjes enz. laten staan merk ik dubbel dus ook dubbel blij
Dames, ben even benieuwd wat jullie van dit idee vinden: Als alles goed gaat, ben ik ruim 15 weken als wij trouwen. Nu dacht ik: misschien is het leuk om naast de taart die ik zelf ga maken voor die dag, een gender reveal taart te laten maken. Dan krijgen we op onze bruiloft te zien of we een jongen of een meisje krijgen. Samen met onze daggasten.
Heel leuk idee! Maar... hou er wel rekening mee dat het geslacht met 15 weken nog niet te zien is he?
Althans, bedoel dat ze dat misschien nog niet kunnen zien, misschien wel hoor. Wij wisten met 14 weken al dat het een jongetje werd toen maar de gyn zei wel van : hou een slag om de arm, ga niet meteen blauwe kleertjes kopen. En toen met 17 weken werd bevestigd van inderdaad een jongen.