wat een verwoording wuhhaha. wat een (gewicht) afvallers hier zeg! ik wil juist aankomen ik wil er graag 8 kilo bij....wie helpt?
Ja, aankomen schijnt net zo moeilijk te zijn als afvallen... of misschien nog wel moeilijker. Tip: Alles eten wat je wil? En vooral lekkere volle producten. Veel vetten en eiwitten eten. En sporten (krachttraining)
na 2 buik operaties ( ik noem het 2 keizersnedes) in 2 weken tijd valt kracht training niet mee...trouwens ik mag dat ook helemaal nog niet. moet ook opletten op mijn hart...dat zal je vast niet terug gelezen hebben...ergens in augustus september is dat gepost...ik heb hartfalen, ernstige cardiomyopathie. heb ook een icd met pacemaker functie. dus ja dat sporten is voor mij niet echt een optie haha. ik probeer veel te eten, maar omdat ik nog niet zoveel uitvoer verbrand ik ook niet zoveel en dus ook niet zo heel veel trek. ml heeft eiwitten/proteine poeder gehaalt, die moet ik dan shaken met melk of smootie ofzo...echt lekker is het niet maar drink het toch maar trouw elke avond
Oei jeetje... Dat is niet niks allemaal. Nee, dan is echt kijken wat kan en wat niet. Inderdaad, zo'n eiwitpoeder is vaak een goed idee! Voel je je ook erg slap of niet?
O Cross, cardiomyopathie ja? In mijn schoonfamilie komt deze ziekte ook voor! Toevallig zeg. Doe jij maar rustig aan, eerst goed herstellen van die 2 grote buik operaties voordat je iets gaat doen! En Honda, twijfels omdat we aan de andere kant ook nog graag van ons meisje willen genieten maar aan de andere kant lijkt het me juist zo leuk om 2 kleintjes dicht op elkaar te hebben. Vast heel druk maar ook voor later lijkt me dat erg leuk. Lastig lastig, het kriebelt wel dus het kan maar zo zijn dat we er volgende maand aan beginnen hoor hahaha.
Hier helaas spier witte test dus weet dat het klaar is. Nu wachten op menstruatie en op naar de volgende ronde. Ben er toch beetje verdrietig van. Had zo'n goede hoop voor deze ronde.
Jammer Pitahaya, wat een teleurstelling kan het dan zijn he! Je mag je best ff kut voelen en dan weer vol goede moed door naar de volgende ronde!!
Ja, vooral ook omdat ik met mijn zoontje in ronde 3 zwanger was en daarvoor ook zwanger (maar miskraam) in ronde 3. Dus had zo op deze ronde gehoopt. Maar nee... Heb ook pcos en mega lange cyclussen dus duurt allemaal zo lang en heb niet elke ronde een goed ei. Dus even flink balen.
He jammer Pitahaya Ik heb een vreselijk druk weekend gehad. Ik zit in de organisatie van een grote roeiwedstrijd, en die wedstrijd was dit weekend... ik ben helemaal gesloopt. Lekker rustig dagje maar vandaag.
Haha, wel goed voor je spieren! Lekker trainen. We zijn weer wat positiever en nu maar wachten op menstruatie en dan weer op naar de volgende ronde!
Nou ja... Ik laat anderen roeien ik organiseer alleen maar Nou is dat ook een hoop lopen, sjouwen, tillen, heen en weer rennen etc.
Hey dames, Even goed nieuws! Gisteren vroege echo gehad voor plaatsbepaling en hij zit netjes in mijn baarmoeder. Was toch wel weer een geruststelling gezien de steken die ik had in m'n buik. Maandag 3 april gaan we voor het hartje.... Maar voor nu in ieder geval al goed nieuws!